Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosaliina Otsamo, 24, ja Arto Valtonen, 42, ovat parisuhteessa, vaikka heillä on ikäeroa melkein 20 vuotta

Vierailija
14.09.2025 |

Mitähän ihmeellistä tässäkin on? Ihan normaali, ehkä jopa optimaalinen ikäero.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a027e58e-09d3-4ba8-b587-7ce934b43d23

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut ovat yleensä paremmin tasapainossa tuollaisella ikäerolla. Nelikymppinen nainen haluaa tyypillisesti seksiä selvästi vähemmän kuin samanikäinen mies. 

Vierailija
2/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastuu usein isänsä kaltaisiin ja oloisiin miehiin. Hiukan iäkkäämpi mies sopii naiselle koska se mies on naiselle kuin isähahmo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikuttaa tosi fiksulta ulosantinsa puolesta, joten miltään hyväksikäyttöcaselta tämä ei vaikuta, eikä nämä kyllä sellaisia yleensä olekaan vaikka se on naisten perusargumentti ikäerosuhteista keskustellessa. Paitsi tietysti jos nainen on 20v vanhempi, silloin se on vaan pelkästään hyvä asia. 

Vierailija
4/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rosaliina Otsamo" :D

Vierailija
5/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimaalisesta kaukana. 

Vierailija
6/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tosi kupliva ja energinen, ja hän on rauhallinen ja varma."

Kuulostaa hyvältä ja kestävältä suhteelta. Perheen perustaminenkin onnistuu vaikka 10 vuoden kuluttua, kun ikäero on näin päin. 

Vierailija
7/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen vaikuttaa huomattavasti ikäistään vanhemmalta, joten ehkä nelikymppinen mies on enemmän hänen tasollaan.

Vierailija
8/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään optimalista tuossa ei ole, pikemminkin luonnotonta. Käykö esim. musakeikoilla keski-ikäisen ukon kanssa. Ravintoloissa ja illanvietoissa kavereilla oman ikäiset poikaystävät ja sitten pöydässä joku ukko. 😅

Vierailija
9/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rosaliina Otsamo" :D

Oletko 12?

Vierailija
10/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään optimalista tuossa ei ole, pikemminkin luonnotonta. Käykö esim. musakeikoilla keski-ikäisen ukon kanssa. Ravintoloissa ja illanvietoissa kavereilla oman ikäiset poikaystävät ja sitten pöydässä joku ukko. 😅

Itseäni ei tuonikäisenä kiinnostanut mitkään musakeikat, eikä mun ollut pakko mennä joka paikkaan kumppanin kanssa muutenkaan. Ja jos kavereitani olisi haitannut kumppanini ikä, ovi olisi ollut tuolla päin - heille elämästäni. Tosin minun tapauksessani olimme samaa sukupuolta, joten sekin aiheutti omat kauhistelunsa ja ihmettelynsä, mitä varmaan tänä päivänä ei ehkä enää tapahtuisi.

Vierailija
11/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesin kaava sopivalle ikäerolle: miehen ikä jaettuna kahdella ynnättynä seitsemällä. 

Muita faktoja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000122423.html

Vierailija
12/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä ja kestävältä suhteelta. Perheen perustaminenkin onnistuu vaikka 10 vuoden kuluttua, kun ikäero on näin päin. 

5-kymppinen isä, jes. Vain prosentti miehistä tulee isäksi eli saa esikoisensa ollessaan 45+. Miehetkin siis haluavat isäksi hyvissä ajoin eivätkä todella vanhana.

Vierailija
13/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-kymppinen isä, jes. Vain prosentti miehistä tulee isäksi eli saa esikoisensa ollessaan 45+. Miehetkin siis haluavat isäksi hyvissä ajoin eivätkä todella vanhana.

Palstanaisilla on kumma pakkomielle yrittää olla niin kuin muut eikä elää omannäköistä elämää. Mitä väliä sillä on mitä miesten enemmistö haluaa tai ei halua, jos mies itse haluaa lapsia viisikymppisenä? 

Vierailija
14/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narisevaääninen nuori nainen. No ehkä ne miestä rauhoittavat aspektit ovat muissa asioissa kun äänen kuuntelemisessa.

Vierailija
15/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kerrottu että he haluavat lapsia? Mikä pakkomielle täällä on lapsien tekemiseen. 

Vierailija
16/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisilla on kumma pakkomielle yrittää olla niin kuin muut eikä elää omannäköistä elämää. Mitä väliä sillä on mitä miesten enemmistö haluaa tai ei halua, jos mies itse haluaa lapsia viisikymppisenä? 

Lapsenkin kannalta on hyvä, jos isä ei ole joku kehäraakki. 😅

Vierailija
17/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kloonit tulivat heti alapeukuttamaan loukkaantuneina :D

Vierailija
18/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kloonit tulivat heti alapeukuttamaan loukkaantuneina :D

Osu ja uppos, sinuun siis, vanha ukko. :D

Vierailija
19/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan mitä tuon ikäinen mies näkee tuollaisessa lapsessa. Tuon ikäinen ei mitenkään ikinä ole sillä tavalla kypsä kuin 40 v vaikka kuinka olisi fiksu.

Vierailija
20/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan mitä tuon ikäinen mies näkee tuollaisessa lapsessa. Tuon ikäinen ei mitenkään ikinä ole sillä tavalla kypsä kuin 40 v vaikka kuinka olisi fiksu.

Niin, ihmisen aivot kehittyy 25-vuotiaaksi saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme