Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosaliina Otsamo, 24, ja Arto Valtonen, 42, ovat parisuhteessa, vaikka heillä on ikäeroa melkein 20 vuotta

Vierailija
14.09.2025 |

Mitähän ihmeellistä tässäkin on? Ihan normaali, ehkä jopa optimaalinen ikäero.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a027e58e-09d3-4ba8-b587-7ce934b43d23

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan mitä tuon ikäinen mies näkee tuollaisessa lapsessa. Tuon ikäinen ei mitenkään ikinä ole sillä tavalla kypsä kuin 40 v vaikka kuinka olisi fiksu.

Ensin täällä haukutaan miehiä lapsellisiksi ja parikymppisen asteelle jääneiksi. Sitten kun mies ottaa naisen joka on hänen tasollaan henkisesti, niin ei sekään ole hyvä. Luoja tätä palstamammojen logiikkaa...

Vierailija
22/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista ja oikein.

Juuri oikea ikäero. Ei tarvi minkään tuhkakohdun kanssa miekkailla eikä kuunnella iltaisin Vagisanin lotinaa, kun sitä joutuisi wanha akka holvaamaan iltakaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mullekin 24v tyttöystävä

T. 29v ykä

Vierailija
24/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ja minulle kelpaisi myös 24 vuotias tyttöystävä. Olen itse ikisinkku koska en ole vielä löytänyt tarpeeksi hyvää naista kumppaniksi.

M33

Vierailija
25/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuo nainen näyttää 10 vuotta vanhemmalta ainakin, silmäpussien syvyys ei normi jos on 24v. No jotkut näyttää pitkään tosi fresheiltä ja nuorilta, jotkut ei.

Vierailija
26/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, mutta enemmän ongelmia tulee ihan varmasti. Elämät on koko ajan eri kohdissa. Yleensä mietitään hyväksikäyttöä naisen ollessa nuori. Mä miettisin sitä aikaa, kun mies on vanhus ja nainen vasta nelikymppinen. 

Vierailija
27/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut ovat yleensä paremmin tasapainossa tuollaisella ikäerolla. Nelikymppinen nainen haluaa tyypillisesti seksiä selvästi vähemmän kuin samanikäinen mies. 

Tasan päinvastoin. Nelikymppisen naisen libido on huipussaan, kun taas sen ikäisillä miehillä lakkaa seisomasta.

Vierailija
28/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadasta toiseen jaksetaan jauhaa ja ihmetellä samoja asioita. Kuinka monen palstailijan tai mediaa lukevan hlökohtainen asia tämä edes on, muille se ei kuulu.

Vierailija
29/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimaalinen ikäero miehelle vain miehelle. 

Vierailija
30/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastuu usein isänsä kaltaisiin ja oloisiin miehiin. Hiukan iäkkäämpi mies sopii naiselle koska se mies on naiselle kuin isähahmo. 

no ei ois tullut mieleenkään, mulla oli nuori isä, en siis kaivannut isähahmoa!

Vierailija
31/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan mitä tuon ikäinen mies näkee tuollaisessa lapsessa. Tuon ikäinen ei mitenkään ikinä ole sillä tavalla kypsä kuin 40 v vaikka kuinka olisi fiksu.

Enemmän minä ihmettelen sitä mitä nuori nainen näkee noin rupsahtaneessa miehessä.

Vierailija
32/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tuosta on edes tehty juttu? Ihan tavallinen ikäero. Tuskin edes näkyy mainittavasti päälle päin. Itse olen 34-vuotias mies, ja minulle on luontevinta deittailla 18-23 v naisia. Nelikymppisenä sitten vähän vanhempia, jos olen silloin sinkku.

Vierailija
33/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista ja oikein.

Juuri oikea ikäero. Ei tarvi minkään tuhkakohdun kanssa miekkailla eikä kuunnella iltaisin Vagisanin lotinaa, kun sitä joutuisi wanha akka holvaamaan iltakaudet.

??          Olen  68 v, ei tarvitse Vagisania  lotrata, aktiivinen mies itsellä

Vierailija
34/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollista ja oikein.

Käytätkö sinä omasta äidistäsikin tuollaista kieltä? Ei hätää, kyllä hänkin häpeää sinua.

Vierailija
35/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen tosi kupliva ja energinen, ja hän on rauhallinen ja varma."

Kuulostaa hyvältä ja kestävältä suhteelta. Perheen perustaminenkin onnistuu vaikka 10 vuoden kuluttua, kun ikäero on näin päin. 

5-kymppinen isä, jes. Vain prosentti miehistä tulee isäksi eli saa esikoisensa ollessaan 45+. Miehetkin siis haluavat isäksi hyvissä ajoin eivätkä todella vanhana.

Palstanaisilla on kumma pakkomielle yrittää olla niin kuin muut eikä elää omannäköistä elämää. Mitä väliä sillä on mitä miesten enemmistö haluaa tai ei halua, jos mies itse haluaa lapsia viisikymppisenä? 

Vanhat isät tuottaa nepsylapsia. 

Vierailija
36/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen ja minulle kelpaisi myös 24 vuotias tyttöystävä. Olen itse ikisinkku koska en ole vielä löytänyt tarpeeksi hyvää naista kumppaniksi.

M33

Oletko vakuuttunut että olet itse  hyvä ?

Vierailija
37/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut ovat yleensä paremmin tasapainossa tuollaisella ikäerolla. Nelikymppinen nainen haluaa tyypillisesti seksiä selvästi vähemmän kuin samanikäinen mies. 

Tämä ei pidä elävässä elämässä paikkaansa. Aika fifty-fifty mitä tulee naisiin ja miehiin jotka toivoisivat parisuhteeseensa enemmän seksiä, kun on päästy kriittisimmän pikkulapsiajan ohi. Kuten yleensä nelikymppisenä on. 

Vierailija
38/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Tai yksikään nainen ei ole kelpuuttanut sinua. Jatka vaan sinkkuuttasi, mahdollisuutesi pariutumiseen heikkenevät päivä päivältä.

Vierailija
39/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että! Olen itse samanikäinen kuin tuo Rosaliina enkä voisi kuvitellakaan että seurustelisin itseäni huomattavasti paljon vanhemman miehen kanssa. Sehän olisi kuin seurusteli isänsä kanssa. 

Vierailija
40/88 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tuosta on edes tehty juttu? Ihan tavallinen ikäero. Tuskin edes näkyy mainittavasti päälle päin. Itse olen 34-vuotias mies, ja minulle on luontevinta deittailla 18-23 v naisia. Nelikymppisenä sitten vähän vanhempia, jos olen silloin sinkku.

Incel stories. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi