Rosaliina Otsamo, 24, ja Arto Valtonen, 42, ovat parisuhteessa, vaikka heillä on ikäeroa melkein 20 vuotta
Mitähän ihmeellistä tässäkin on? Ihan normaali, ehkä jopa optimaalinen ikäero.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a027e58e-09d3-4ba8-b587-7ce934b43d23
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vähän aikaa sitten jokin ketju, jossa 18-29v nuoria miehiä haukuttiin pikkupojiksi. Eivät kuulemma osaa seurustella tai ymmärrä naisista mitään.
No kertokaa, minkä ikäinen miehen kuuluisi sitten olla, jos oli yli 30v on jo liian vanha? Naisilla on ihme logiikka.
Oon kuullut ihan livenä parikymppisten likkojen sanovat, et samanikäiset kundit ovat liian lapsellisii eikä niiden kans pysty seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista ja oikein.
Juuri oikea ikäero. Ei tarvi minkään tuhkakohdun kanssa miekkailla eikä kuunnella iltaisin Vagisanin lotinaa, kun sitä joutuisi wanha akka holvaamaan iltakaudet.
Käytätkö sinä omasta äidistäsikin tuollaista kieltä? Ei hätää, kyllä hänkin häpeää sinua.
Kuinka kertoa, ilman että kertoo suoraan, kun kalikka kalahtaa ja osuu että uppoaa :D
Jos rummo nyt vain rauhoitut, ja käyt holvaammassa ne pillurasvat haaroihisi, niin ei tarvi kiukutella turhaan.
Ootko harkinnut incel sitä henkilökohtaista final solution tekemistä?
En usko että suhde tulee kestämään. Esimerkkitapauksia on niin nähty. Itse aloin parisuhteeseen 25 vuotiaana 16 v vanhemman miehen kanssa. Kuvittelin että tuo suhde kestäisi loppuelämän ja rakastin häntä, mutta valitettavasti, kun mies alkoi lähennellä viittäkymppiä, en tuntenut enää minkäänlaista vetoa häneen. Ei olisi reilua ollut häntäkään kohtaan pysyä suhteessa ja erota, kun mies lähenee eläkeikää ja uuden kumppanin löytäminen siinä iässä käy entistä hankalammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista ja oikein.
Juuri oikea ikäero. Ei tarvi minkään tuhkakohdun kanssa miekkailla eikä kuunnella iltaisin Vagisanin lotinaa, kun sitä joutuisi wanha akka holvaamaan iltakaudet.
Käytätkö sinä omasta äidistäsikin tuollaista kieltä? Ei hätää, kyllä hänkin häpeää sinua.
Kuinka kertoa, ilman että kertoo suoraan, kun kalikka kalahtaa ja osuu että uppoaa :D
Jos rummo nyt vain rauhoitut, ja käyt holvaammassa ne pillurasvat haaroihisi, niin ei tarvi kiukutella turhaan.
Noh, äläpä nyt yhtään siinä rummo kiukuttele!
Näkeehän tuon että pimbslooraa kutkaa ja kirvelee, laitat nyt vain suosiolla ne vagisanit haaroihisi ja lopetat tuo tyhjänpäiväisen naukumisesi.
Hyi, en ikinä voisi kuvitella olevani noin vanhan kanssa.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista ja oikein.
Noh, äläpä nyt yhtään siinä rummo kiukuttele!
Näkeehän tuon että pimbsloor
Älä kuule ala mun kanssa väittelemään poju incel, olen nainen ja erityisasiantuntija ja saan milloin vain 15-20 vuotiasta kalua, vaikka olen jo +40:ntä.
Toi naistyyppi kertoi aiemmista suhteistaan. 😁
Se yksi ysiluokalta ja toinen rippileiriltä ja kolmas amiksen sähköasentajalinjalta, neljäs Prismasta hyllyttäjänä ollessaan tuntitöissä.