Rosaliina Otsamo, 24, ja Arto Valtonen, 42, ovat parisuhteessa, vaikka heillä on ikäeroa melkein 20 vuotta
Mitähän ihmeellistä tässäkin on? Ihan normaali, ehkä jopa optimaalinen ikäero.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a027e58e-09d3-4ba8-b587-7ce934b43d23
Kommentit (107)
En usko että suhde tulee kestämään. Esimerkkitapauksia on niin nähty. Itse aloin parisuhteeseen 25 vuotiaana 16 v vanhemman miehen kanssa. Kuvittelin että tuo suhde kestäisi loppuelämän ja rakastin häntä, mutta valitettavasti, kun mies alkoi lähennellä viittäkymppiä, en tuntenut enää minkäänlaista vetoa häneen. Ei olisi reilua ollut häntäkään kohtaan pysyä suhteessa ja erota, kun mies lähenee eläkeikää ja uuden kumppanin löytäminen siinä iässä käy entistä hankalammaksi.
Hyi, en ikinä voisi kuvitella olevani noin vanhan kanssa.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista ja oikein.
Juuri oikea ikäero. Ei tarvi minkään tuhkakohdun kanssa miekkailla eikä kuunnella iltaisin Vagisanin lotinaa, kun sitä joutuisi wanha akka holvaamaan iltakaudet.
Käytätkö sinä omasta äidistäsikin tuollaista kieltä? Ei hätää, kyllä hänkin häpeää sinua.
Kuinka kertoa, ilman että kertoo suoraan, kun kalikka kalahtaa ja osuu että uppoaa :D
Jos rummo nyt vain rauhoitut, ja käyt holvaammassa ne pillurasvat haaroihisi, niin ei tarvi kiukutella turhaan.
Ootko harkinnut incel sitä henkilökohtaista final solution tekemistä?
Noh, äläpä nyt yhtään siinä rummo kiukuttele!
Näkeehän tuon että pimbsloor
Älä kuule ala mun kanssa väittelemään poju incel, olen nainen ja erityisasiantuntija ja saan milloin vain 15-20 vuotiasta kalua, vaikka olen jo +40:ntä.
Toi naistyyppi kertoi aiemmista suhteistaan. 😁
Se yksi ysiluokalta ja toinen rippileiriltä ja kolmas amiksen sähköasentajalinjalta, neljäs Prismasta hyllyttäjänä ollessaan tuntitöissä.
"Älä kuule ala mun kanssa väittelemään poju incel, olen nainen ja erityisasiantuntija ja saan milloin vain 15-20 vuotiasta kalua, vaikka olen jo +40:ntä."
vanha mmä kertoo julkisesti olevansa pdari ja syttyvänsä pikkupojista ja saa yläpeukkuja.. sairashan sinä olet
Ei näytä yhtään ikäiseltään tämä nainen. Kolmekymppisestä menis.
OIkein hyvä ikäero. Itse olen 49 ja naisystäväni 30. Ikäerosta huolimatta tasapainoisin parisuhde jossa olen ollut.
Elämäntilannekin loppujen lopuksi hyvin sama: Minulla on lapset lentäneet jo pois pesästä ja naisystäväni ei lapsia edes halua
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan mitä tuon ikäinen mies näkee tuollaisessa lapsessa. Tuon ikäinen ei mitenkään ikinä ole sillä tavalla kypsä kuin 40 v vaikka kuinka olisi fiksu.
"Lapsi" joka näyttää miltei keski-ikäiseltä muijalta. Ok. :D
Ja, jaa-a, mitäs miehet näkevät itseään nuoremmissa hedelmällisissä naisissa. Siinä tosi vaikea kysymys. Totaalinen mysteeri, johon kellään ei ole vastausta. :D
Jaahas, päivän tuhannes ketju, jossa ikäloput mammat itkevät tosiasiaa, että omat parhaat päivänsä ovat ohi ja miehet suosivat nuorempia naisia. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
En usko että suhde tulee kestämään. Esimerkkitapauksia on niin nähty. Itse aloin parisuhteeseen 25 vuotiaana 16 v vanhemman miehen kanssa. Kuvittelin että tuo suhde kestäisi loppuelämän ja rakastin häntä, mutta valitettavasti, kun mies alkoi lähennellä viittäkymppiä, en tuntenut enää minkäänlaista vetoa häneen. Ei olisi reilua ollut häntäkään kohtaan pysyä suhteessa ja erota, kun mies lähenee eläkeikää ja uuden kumppanin löytäminen siinä iässä käy entistä hankalammaksi.
Minun on vaikea kuvitella, että vetovoiman loppuminen johtui yksinomaan iästä... mutta johtui mistä hyvänsä, niin aina on oikein lopettaa suhde, jos vetovoima loppuu kokonaan eikä sen palautuminen ole realistinen odotus. Itse olen liki 50v ja naisystäväni lähes 20v nuorempi.
Ei meillä ainakaan mitään merkkejä tuollaisesta ole kummankaan puolelta. Tosin molemmat pidetään itsestämme huolta kuten jokaisen ihmisen kuuluisi pitää. Liian moni vain tuntuu iän myötä laiskistuvan ja päästävän itsensä ihan retuperälle. Mutta edelleenkään en pidä sitä ikäkysymyksenä. Ei kenenkään ole pakko alkaa sohvaperunaksi
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastuu usein isänsä kaltaisiin ja oloisiin miehiin. Hiukan iäkkäämpi mies sopii naiselle koska se mies on naiselle kuin isähahmo.
Se oli pseudotutkimus joka todistettiin huijaukseksi vuosikaudet sitten.
Ihminen pariutuu yleensä luonnostaan pienellä ikäerolla. Nuoruus on valttia hedelmällisyysasioissa sekä naisella että miehellä.
Kukin tavallaan toki, kunhan molemmat ovat aikuisia. Itse olen 33 v ja 40 v mies olisi itselleni liian vanha. :D
Vierailija kirjoitti:
"Rosaliina Otsamo" :D
Mikäa Loviisa Kämäräinen siellä naureksii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea kuvitella, että vetovoiman loppuminen johtui yksinomaan iästä... mutta johtui mistä hyvänsä, niin aina on oikein lopettaa suhde, jos vetovoima loppuu kokonaan eikä sen palautuminen ole realistinen odotus. Itse olen liki 50v ja naisystäväni lähes 20v nuorempi.
Ei meillä ainakaan mitään merkkejä tuollaisesta ole kummankaan puolelta. Tosin molemmat pidetään
Sen iän mukana tulee kummallisia lieveilmiötä halusit tai et. Meillä takana yli 30 vuotta, ikäeroa 10 v. ja mies nyt reippaasti yli 70. Kuuskymppisenä siitä alkoi kuoriutua irs..as vanha kähmy, jonka mielessä oli vain in - out -seksi. Onneksi se enää ei ole kimpussani, mutta por...a tuijottaa joka päivä.
Se kasvaa karvoja korvista, piereskelee, mussuttaa ruokaa ja imeskelee jäätelötuuttia hirvein ääniefektein kieltään ulkonapitäen. En edes luettele kaikkea, mikä tekee siitä luontaantyöntävän. Raha pitää minua vielä tässä. En ikinä olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Seksihalut ovat yleensä paremmin tasapainossa tuollaisella ikäerolla. Nelikymppinen nainen haluaa tyypillisesti seksiä selvästi vähemmän kuin samanikäinen mies.
Mutta silti enemmän mitä parikymppinen nainen.
Tuo eukkohan näyttää kuin olisi vähintään 35 v, miksi ne aina onkin noin kulahtaneita.
Kaikkea hyvää heille, mutta fakta on se, että kun Rosaliina on 35 vuotias ja raha-asiat paremmassa kunnossa jne ja alkaa näkee asioita erilailla ja kun se kumppani on silloin 53v, niin ei rosaliina 40 vuotiaana enää ole ton miehen kanssa. Mies on silloin 58v. Ei ei ei, vaikka joku nyt sanois muuta.
kaippa tuon sisään mällit laittaisi, mutta miksi tuosta uutinen tehty! :O
Ihan ovat saman ikäisen oloisia.
Ootko harkinnut incel sitä henkilökohtaista final solution tekemistä?