Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosaliina Otsamo, 24, ja Arto Valtonen, 42, ovat parisuhteessa, vaikka heillä on ikäeroa melkein 20 vuotta

Vierailija
14.09.2025 |

Mitähän ihmeellistä tässäkin on? Ihan normaali, ehkä jopa optimaalinen ikäero.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a027e58e-09d3-4ba8-b587-7ce934b43d23

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen tosi kupliva ja energinen, ja hän on rauhallinen ja varma."

Kuulostaa hyvältä ja kestävältä suhteelta. Perheen perustaminenkin onnistuu vaikka 10 vuoden kuluttua, kun ikäero on näin päin. 

Ei se pappojen sperma parane vanhetessaan. Spermanluovutukseen on 40v ikäraja.

Vierailija
102/107 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ikäero tulee haittaamaan vähän myöhemmin. En ikinä itse nuorena naisena olisi mennyt itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa yksiin, ei kiinnostanut ja pidin tuollaisia ukkoja nuoria naisia metsästävinä ällöttävinä sikoina. Ja no olen kyllä aika lailla samaa mieltä edelleen. N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ikäero tulee haittaamaan vähän myöhemmin. En ikinä itse nuorena naisena olisi mennyt itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa yksiin, ei kiinnostanut ja pidin tuollaisia ukkoja nuoria naisia metsästävinä ällöttävinä sikoina. Ja no olen kyllä aika lailla samaa mieltä edelleen. N50+

Nyt 43 vuotiaana on ihan karmiva ajatuskin, että olisi suhteessa jonkun kuusikymppisen papan kanssa. Monet oman ikäisetkin tuntuvat todella vanhoilta ja setämäisiltä. Parikymppisenä tuntui nelikymppiset ihan kamalan vanhoilta ja noloilta. Mutta mä en olekaan koskaan ollut mitenkään "kypsä ikäisekseni". Isäsuhdekin on kunnossa ja ehkä senkin takia vanhat miehet tuntuu lähinnä iskämäisiltä. 

Nuoremmat miehet (yli 30) ja jotkut oman ikäiset tuntuvat itselle sopivimmilta. Aviomieheni on ~samanikäinen kuin itse eikä hänkään mikään "kypsä ikäisekseen".

Vierailija
104/107 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ikäero mutta toisinpäin. Mies on nuorempi. 

Vierailija
105/107 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut ovat yleensä paremmin tasapainossa tuollaisella ikäerolla. Nelikymppinen nainen haluaa tyypillisesti seksiä selvästi vähemmän kuin samanikäinen mies. 

Roskaa. Olen nelikymppinen nainen ja haluan joka päivä. Samaa ei voi sanoa oman ikäisistä miehistä vaan oma vietti yhtä voimakas mitä nuoremmalla miehellä.

Vierailija
106/107 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rosaliinaa.. Arto on sitten halunnut taas naamansa lehteen tai jotenkin esille. Hämmästyisin jos hän koskaan kasvaisi kunnolla aikuiseksi. 

Vierailija
107/107 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies vaihtaa taas uuteen, kun vähän alkaa kyllästyttää tai jos pitäisi vahvemmin sitoutua. Ei joistain vain ole yhden naisen tai miehen kumppaneiksi. Arto on ihana tyyppi, mutta ole hei rehellinen itsellesi. Kuitenkin tulit lukemaan tätä ketjuakin jossain kohtaa ja kommentit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi