Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille

Vierailija
13.09.2025 |

eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö

Kommentit (520)

Vierailija
401/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo jännittäjämies on astetta helpompi rakastaa kuntoon toisin kuin esim kaulatatuoitu ja väkivaltainen jännä-ähkijä. Moni ujostelijamies on koko elämänsä odottanut sitä sattumaa, että heidän elämänsä nainen vihdoin tapaa hänet ja suuri rakkausromanssi alkaa - ihan niin kuin niissä lapsuuden saduissa ja Disney-elokuvissa. Rakkauden myötä unohtuu kaikki peruskoulussa koettu syrjintä, hitaiden tanssimatta jääminen diskossa ja viimeisenä valituksi tuleminen liikuntatunneilla.

Ihan rohkeasti nyt vaan rakastamaan sekä rakastelemaan niitä ujoja hissukkamiehiä kuntoon!

Vierailija
402/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epäempaattista pakottaa ujot miehet kahvilaan. Varmaan nainen odottaa että tarjotakin pitäs. 

Ei kukaan pakota. Ihan voi valita olla lähtemättä treffeille niin sadistisen naisen kanssa, että ihan kahvilaan haluaa. 

Itse en erityisemmin välitä kahviloista, mutta en kyllä myöskään tee yhtään mitään ujolla jännittäjämiehellä. MIES ei ole ujo jännittäjä. Poika voi vielä olla, mutta kyllä pariutumiskelpoisen miehen on täytynyt kyetä pääsemään tuollaisista teinivaikeuksista eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo jännittäjämies on astetta helpompi rakastaa kuntoon toisin kuin esim kaulatatuoitu ja väkivaltainen jännä-ähkijä. Moni ujostelijamies on koko elämänsä odottanut sitä sattumaa, että heidän elämänsä nainen vihdoin tapaa hänet ja suuri rakkausromanssi alkaa - ihan niin kuin niissä lapsuuden saduissa ja Disney-elokuvissa. Rakkauden myötä unohtuu kaikki peruskoulussa koettu syrjintä, hitaiden tanssimatta jääminen diskossa ja viimeisenä valituksi tuleminen liikuntatunneilla.

Ihan rohkeasti nyt vaan rakastamaan sekä rakastelemaan niitä ujoja hissukkamiehiä kuntoon!

Ei ketään aikuista ihmistä voi rakastaa kuntoon. Jos ujo jännittäjä sellaista odottaa ja vielä parisuhteeseen päätyisi, suhteesta tulisi väistämättä läheisriippuvainen. 

Toimiva suhde on mahdollinen vain kahden tasavertaisen kumppanin välillä, joista kumpikaan ei varsinaisesti välttämättä tarvitse toista, mutta valitsee silti olla yhdessä. 

Ujolla jännittäjämiehellä on selvästi muuten kovin heikko resilienssi, jos pienetkin vastoinkäymiset nuorena ovat ihan rampauttaneet noin että ehjäksi pitäisi rakastaa. Miten se pystyisi sitten tukemaan vaimoaan raskaudessa ja synnytyksessä, jotka on fyysisesti aika raskasta aikaa, katselemaan miten vaimo vääntelehtii ja huutaa kivusta lasta synnyttäessään? Mitä jos lapsi syntyisi vaikka vammaisena tai kuolisi kohtuun tms? Miten noin heikko mies voisi mitenkään olla tukena? 

Miehen rooli parisuhteessa on se perinteinen protect and provide. Ihan evoluutiopsykologisista syistä. Tuollainen ehjäksi rakastamista tarvitseva vässykkä ei sellaiseen kykene. 

Vierailija
404/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kummallisia vastauksia täällä, ilmeisesti naisilta, mutta eihän tästä tietenkään tiedä ketä nämä trollaajat ovat. No jos nyt kuitenkin lankean trolliin, niin kuka nyt täysin tuntemattoman ihmisen kutsuisi kotiin? Eikö nykyään(kin) kuitenkin ole tapana ensin tutustua esimerkiksi Tinderissä ja sen jälkeen soitellen tai videopuhuen? Vasta sitten on tapana sopia niitä live treffejä. On se jännä kun pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä niin vaikeaa. Moni niistä niin sanotuista ujoista miehistä on varsin mukavia ja ulospäin suuntautuneita, mutta heillä on takanaan ehkä hankalia kokemuksia ja tarvittaisiin onnistuneita kokemuksia, jonka jälkeen he voisivat olla oma itsensä myös haastavammissa tilanteissa. Jotkut tuossa puhuivat heti seksiä, mistä uskon että moni muukin näkee asian niin, että ensin pitää kuitenkin tutustua ennen kuin sellaiseen alkaa, jos alkss. Ei kyllä tulisi mieleen tun

Ihan suomalaismiehen hyväksikäyttämäksi olen joutunut. Ulkomaalaiset eivät vielä ole osuneet kohdalle, mutta suomalaisia ahdistelijoita on kyllä riittänyt. En ikinä lähtisi yhdenkään tuntemattoman miehen kotiin.

Vierailija
405/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään aikuista ihmistä voi rakastaa kuntoon. Jos ujo jännittäjä sellaista odottaa ja vielä parisuhteeseen päätyisi, suhteesta tulisi väistämättä läheisriippuvainen. 

Toimiva suhde on mahdollinen vain kahden tasavertaisen kumppanin välillä, joista kumpikaan ei v

Oli.  Miehen rooli oli tuo, kiitos feminismin ei ole enää.  Feminismi vapautti miehet kahleista joita he eivät tienneetkään kantavansa.

Vierailija
406/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi hyvä idea pyytää joku tuntematon hikky kotiinsa. Mikä voisikaan mennä vikaan?

Ekat treffit sekä miehenä että naisena kannattaa sopia jonnekin, jossa muita ihmisiä, paitsi jos henkilö on entuudestaan tuttu. 

Itse en edes miehenä antaisi kotiosoitetta ihmiselle näkemättä tätä ensin kasvotusten, siellä voi olla ihan kuka tahansa. Naisilla riski saada ihan konkreettista peppukipua tai pahempaa on vielä suurempi, ei jatkoon nämä ideat.

Vierailija
407/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ujo ja olen tehnyt kovasti töitä sen eteen, että pärjään yhteiskunnassa. En halua puolisoksi ja lasten isäksi miestä, joka ei uskalla tehdä mitään normaalielämään kuuluvia asioita. Muussa tapauksessa olisin naimisissa kivireen kanssa, joka ei selviä mistään ilman minua.

Eikö aika monessa entisajan suhteissa ja miksei nykyäänkin nainen on suhteessa se sosiaalinen moottori joka järkkää tapaamisia, juhlia,pitää huolta sukulaissuhteista jne. Mies on hiljaisempi ja mörökölli. Niin se vain menee luonnostaan. Miksi naiset vänkyttää?

Mies voi hoitaa omat sosiaaliset suhteet omaan sukuunsa ja ystäviinsä ihan itse. Minä en niihin puutu.

Vierailija
408/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu kahvilaan,hän pelkää ihmisiä tai on pihi ja kummassakin tapauksessa huonoa materiaalia parisuhteeseen koska ei takuulla lähde leffaan tai sukujuhliin ym.

Vierailija
409/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhuttiin av-naisista. Kyllä itsekin tykkään ajatella, että ihmiset on yksilöitä. eikä kaikki naiset ole samanlaisia typeriä valehtelijoita mitä av-naiset. Hirveästi ei tosin syytä mihinkään optimismiin ole. Kyllä sen täälläkin näkee, kuinka kaikki naiset liittoutuvat keskenään, eikä yhtään oikeaa, aitoa yksilöä, jolla olisi asiaan oma mielipide ole keskustelussa esiin noussut. Uskon individualismiin, mutta realiteetti vaikuttaa olevan että käytännössä kaikki ihmiset on tyhmiä laumaeläimiä."

Ei, ohisektorille menee taas molemmat nolot ohi aiheen uliseliseliulinat (valehtelua yhyy + laumakäyttäytymistä yhyy).

Se nyt vaan ei ole naisille riskin arvoista kokeilla onko mies mikamoring vai vaan harmiton vässykkätaakkapassattava.

Normiälyiset naiset ovat yksilöinäkin tätä mieltä: ei kannata riskeerata josko ujovässykkä on harmiton ja suhdekelpoinen. Lisäksi tämä ei ole pelkkä mielipide vaan naisella/naisilla tosielämän fakta, jota ei ole varaa (= turvallisesti) ohittaa/uhmata.

Vierailija
410/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkös, että naisia ohjeistetaan ettei ekoja treffejä saa ikinä tehdä omaan kotiin? Jos joutuu tuntemattoman miehen pahoinpitelemäksi kotonaan saa lällätystä siitä että tyhmä hyväuskoinen nainen sai mitä ansaitsi kun päästi vieraan miehen kotiinsa.

Sua ei kuitenkaan pahoinpidellä siellä kahvilassa. Joten voi sitä kahvittelun jännittämistä olla myös muillakin ku sulla. 

Ei todellakaan ikinä tuntemattoman kanssa ekoille treffeille omaan, eikä toisen kotiin. Treffit sovitaan julkiselle paikalle, missä on muitakin ihmisiä.

Vierailija
411/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suurin riski: ei pimppaa ei mitään kiinnostusta, nainen ei naura/viihdy.

vs

Naisen suurin riski: henkinen sekä fyysinen väkivalta jopa h e n g e n l ä h t ö.

Naisen riski ei ole järjellinen/kannattava ja ei ole naisten vastuulla ilmaishyysätä/terapoida ujonössyköitä.

Naiset hoitavat itse vastuullisesti henkisen kehityksensä ja yläpäänsä kuntoon + ylläpito = elämänhallinta.

Vierailija
412/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissukamies voi hoitaa ihan itse itsensä kuntoon ja palata sitten asiaan kun on saanut ongelmansa hoidettua, ei ole naisen vastuulla tämmöiset. Ja ei niissä Disney-leffoissa ne prinssit mitään ujoja ollut vaan hyvinkin hurmaavia ja itsevarmoja.

Vierailija
413/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää _viedä treffeille_, niin treffejä ei varmaan tule ollenkaan..en tiedä yhdenkään naisen sanoneen vieneensä jonkun miehen treffeille 🤔

Vierailija
414/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että ihmistä jolla on tuollaisia ongelmia kutsutaan nykyisin ujoksi. Minusta tuollainen kielii kyllä ihan muista ongelmista kuin siitä, että on ujo. Joten minä kyllä sanon heti tällaiselle "ujolle" miehelle, että no, no, ja no. Vaarallisemmalta tuntuu tuo vaihtoehdot, että päästää tuollaisen kotiinsa.

No kerrompa nyt itsestäni ujona miehenä vähän. Ja koska mielipiteesi ovat vahvoja niin kerro toki analyysi mitkä ne ongelmat ovat. Lapsena emme koskaan käyneet missään esim ravintoloissa emmekä kahviloissa, joskus kylässä, mutta sosiaaliset suhteet hyvin vähäisiä. Olin erittäin huono syömään ja koulussa koin painajaisen, oksensin ruokani ja opettaja pakotti syömään saman toiseen kertaan, ruoasta sain niin valtavat traumat että esim pizzaa söin ensimmäisen kerran vasta yli kolmikymppisenä, vieläkin olen erittäin huono syömään, sienet, pavut. Sipulit, kaalet, hernekeitot, kinkku leivokset ym en voi sille mitään että yrjö tulee. Harvasta ravintolasta löytyy annos jonka pystyn syömään, mutta olen mennyt valtavasti eteenpäin. Olen erittäin hyvä kirjoittelemaan naisten kanssa ja usein on esim tinder mätsit sanoneet että kun sun kanssa pystyy juttelemaan ihan kaikesta ja olen sellainen empaattinenkin mies. Mitä olen aika paljonkin tavannut naisia niin aina tosi positiivinen suhtautuminen naisilta livenä. On kehuttu että tullaan juttuun tosi hyvin, on kehuttu seksiasioissa, naisella on ollut itsetunto-ongelmia ja juuri minun kanssani on päässyt niistä yli koska olen kuvaillut todella tarkasti miten miehenä ajattelen ja että ei se haittaa mitään, olen juuri sua varten. Pari päivää sitten yhden mätsin kanssa juuri väitettiin aiheesta kun kerroin olevani todella ujo, nainen väitti että tuollainen mies ei ole kyllä ujo. Ollaan juteltu todella paljon ja olen hänet kannustanut jopa ulos vuoden kestäneestä eri miehen selkeästä hyväksikäytöstä josta tämä nainen kertoi että ilman minua ei koskaan olisi edes ajatellut että asia voi olla niin. Mies oli asunut toisen naisen kanssa, luvannut erota, nainut aina, uskotellut naiselle että kyllä hän vielä sun kanssa, yli vuoden ja nainen aivan rakastunut. Ei näin! Mutta siis se. Mikä minussa kielii epänormaalina? Joku tuossa mainitsi että jos mies ei suostu kahvilaan ei lähde elokuviin eikä sukujuhliin. Tottakai lähden, mutta olen niissä se joka ei kauheasti mistään puhu.

Vierailija
415/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tuohin edelliseen että nimenomaan tuosta on tällä viikollakin juteltu yhden tinder mätsin kanssa että enemmän kannattaisi kaikkien kanssa jutella koska kuvat eivät kerro. Että mistä ihmeestä olisi voinut tietää esim että mun kanssa tulee juttuun erittäin hyvin jos ei ota siitä selvää. Oli täsmälleen samaa mieltä ja totesi että tuollaisia miehiä ei tule koskaan vastaan jonka kanssa voi jutella samalla tavalla. M40

Vierailija
416/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että ihmistä jolla on tuollaisia ongelmia kutsutaan nykyisin ujoksi. Minusta tuollainen kielii kyllä ihan muista ongelmista kuin siitä, että on ujo. Joten minä kyllä sanon heti tällaiselle "ujolle" miehelle, että no, no, ja no. Vaarallisemmalta tuntuu tuo vaihtoehdot, että päästää tuollaisen kotiinsa.

No kerrompa nyt itsestäni ujona miehenä vähän. Ja koska mielipiteesi ovat vahvoja niin kerro toki analyysi mitkä ne ongelmat ovat. Lapsena emme koskaan käyneet missään esim ravintoloissa emmekä kahviloissa, joskus kylässä, mutta sosiaaliset suhteet hyvin vähäisiä. Olin erittäin huono syömään ja koulussa koin painajaisen, oksensin ruokani ja opettaja pakotti syömään saman toiseen kertaan, ruoasta sain niin valtavat traumat että esim pizzaa söin ensimmäisen kerran vasta yli kolmikymppisenä, vieläkin olen erittäin huono syömään, sienet, pavut. Sipulit, kaalet, hernekeitot, kinkku leivokset ym en voi sille mitään että yrjö tulee. Harvasta ravintolasta löytyy annos jonka pystyn syömään, mutta olen mennyt valtavasti eteenpäin. Olen erittäin hyvä kirjoittelemaan naisten kanssa ja usein on esim tinder mätsit sanoneet että kun sun kanssa pystyy juttelemaan ihan kaikesta ja olen sellainen empaattinenkin mies. Mitä olen aika paljonkin tavannut naisia niin aina tosi positiivinen suhtautuminen naisilta livenä. On kehuttu että tullaan juttuun tosi hyvin, on kehuttu seksiasioissa, naisella on ollut itsetunto-ongelmia ja juuri minun kanssani on päässyt niistä yli koska olen kuvaillut todella tarkasti miten miehenä ajattelen ja että ei se haittaa mitään, olen juuri sua varten. Pari päivää sitten yhden mätsin kanssa juuri väitettiin aiheesta kun kerroin olevani todella ujo, nainen väitti että tuollainen mies ei ole kyllä ujo. Ollaan juteltu todella paljon ja olen hänet kannustanut jopa ulos vuoden kestäneestä eri miehen selkeästä hyväksikäytöstä josta tämä nainen kertoi että ilman minua ei koskaan olisi edes ajatellut että asia voi olla niin. Mies oli asunut toisen naisen kanssa, luvannut erota, nainut aina, uskotellut naiselle että kyllä hän vielä sun kanssa, yli vuoden ja nainen aivan rakastunut. Ei näin! Mutta siis se. Mikä minussa kielii epänormaalina? Joku tuossa mainitsi että jos mies ei suostu kahvilaan ei lähde elokuviin eikä sukujuhliin. Tottakai lähden, mutta olen niissä se joka ei kauheasti mistään puhu.

Minulle se keskusteluyhteys on juuri se mikä saa ihastumisen syttymään siihen mieheen. Jos mies ei uskalla keskustella niin miten häneen ylipäätään pystyy tutustumaan syvemmin, keskustelujen avullahan nimenomaan selviää millainen se toisen henkilön sisäinen maailma on.

Vierailija
417/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrompa nyt itsestäni ujona miehenä vähän. Ja koska mielipiteesi ovat vahvoja niin kerro toki analyysi mitkä ne ongelmat ovat. Lapsena emme koskaan käyneet missään esim ravintoloissa emmekä kahviloissa, joskus kylässä, mutta sosiaaliset suhteet hyvin vähäisiä. Olin erittäin huono syömään ja koulussa koin painajaisen, oksensin ruokani ja opettaja pakotti syömään saman toiseen kertaan, ruoasta sain niin valtavat traumat että esim pizzaa söin ensimmäisen kerran vasta yli kolmikymppisenä, vieläkin olen erittäin huono syömään, sienet

Et ole hyvä kirjoittelemaan ja vaikka olisitkin niin se riittäisi pelkästään pelkkää kirjekaveria etsivälle (yhtä simppelille naiselle). Turhaan roikut ja kärkyt kenenkään jälkiliukkailla ja tykität (tyhjiövakio)kehuja = pick me sääliö. Myöskin mistä tahansa syystä evvk = evvk = et tajua/usko/kestä evvk:ta = yhä vain enemmän evvk, jolloin ei kiinnosta ilmaisterapoida, hyysätä ja lässyttää psykoanalyysejä "ujoudesta". Keskity vasta siihen kun sinulla on aito, kestävä ja pysyvä kahdensuuntainen kiinnostus naisen kanssa (myös teoin ja myös naisenkin mielestä sekä osoittamana ja ilman muita osapuolia). 

Vierailija
418/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää _viedä treffeille_, niin treffejä ei varmaan tule ollenkaan..en tiedä yhdenkään naisen sanoneen vieneensä jonkun miehen treffeille 🤔

No ainakin se menee usein niin että nainen pyytää. Minua odottaa tälläkin hetkellä ainakin 5 naista treffeille. Tulee viestejä. Tulis käymään mutta ei pyydetä, tuu käymään, mitä sulla on vkl olisin vapaa, yhdellä on niin kova tarve nähdä että on laittanut ensi kesälle treffipäivän kalenteriin koska en tänä kesänä innostunut hänestä. En ole ketään näitä tavannut näiden pyyntöjen jälkeen. Tiedän että kun joku päivä haluan he ovat valmiita. Myöskin aikoinaan. Kyllä se vaimo oli joka kysyi mentäisiinkö naimisiin, en minä miehenä. Ei mulla ole tarvetta moiseen. Suhde siis avoin ja siksi muitakin naisia. M40

Vierailija
419/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Tinderissä kutsuin erään nelikymppisen miehen treffeille ravintolaan syömään, johon hän vastasi, että häntä ahdistaa ravintolassa syöminen. Ja hän oli siis ammatiltaan lääkäri, niin luulisi hänen olevan tottunut olemaan sosiaalinen.

Hän oli naimisissa. Siitä sen tietää, kun ei julkiselle paikalle halua yhdessä.

Vierailija
420/520 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei suostu kahvilaan,hän pelkää ihmisiä tai on pihi ja kummassakin tapauksessa huonoa materiaalia parisuhteeseen koska ei takuulla lähde leffaan tai sukujuhliin ym.

Minä olen kylläkin kokenut niin, että jos joku ei halua kahvilaan, hän on todennäköisesti varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi