Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille

Vierailija
13.09.2025 |

eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö

Kommentit (523)

Vierailija
361/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäähän sen että suututtaa kun lihavatkin naiset nauttivat hyvästä seksistä ja muodostavat hyviä, onnellisia parisuhteita kun itsellä on seurana päivin ja öin se vasen käsi.

Oikea.

Vierailija
362/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on valiteltu?

Ehkä saan jonkinlaisia kiksejä ihmisten valheiden paljastamisesta. Etenkin kun tää valheiden osoittaminen tuntuu aina näissä valehtelijoissa aiheuttavan niin vahvaa raivoa

Yritä nyt vain hyväksyä ettet kelpaa kaikille ja tuolla tyrkkypaljastelupakkomielteellä et välttämättä kelpaa kenellekään. Hyväksy se äläkä länkytä jostain "valehteluista".

Ja irrationaalinen raivoaminen jatkuu.

Minulla on ollut tyttöystäviä kyllä, ja viihdyn nyt täysin sinkkuna.

Tässä oli puhe siitä, kuinka naiset, tai ainakin av-naiset valehtelevat. Tuntuu aiheuttavan aika vakavaa kiukkua tämä valheista kiinni jäänti, sen verran vihaista on reagointi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi ujon jännittäjä miehen?

Jep, pelkästään itsevarmasti esiintyvät alffat kiinnostaa

Ai mies on itsevarma alfa, jos hän uskaltautuu mennä kahvilaan? Luulisi, että alfamieheltä vaadittaisiin muutakin, aika helpolla sellaiseksi pääsee.

Suoraan sanottiin, ettei ujoa miestä haluta. Mutta näin valehtelija-naiset aina yrittää kääntää mustan valkoiseksi.

Kysymyksen voisi kääntää toisin päin, miksi yksikään mies haluaisi olla naisen kanssa, jolle jatkuva valehtelu on noin luontevaa

Vierailija
364/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mies on itsevarma alfa, jos hän uskaltautuu mennä kahvilaan? Luulisi, että alfamieheltä vaadittaisiin muutakin, aika helpolla sellaiseksi pääsee.

Suoraan sanottiin, ettei ujoa miestä haluta. Mutta näin valehtelija-naiset aina yrittää kääntää mustan valkoiseksi.

Kysymyksen voisi kääntää toisin päin, miksi yksikään mies haluaisi olla naisen kanssa, jolle jatkuva valehtelu on noin luontevaa

Byäääh uliuliuli olen uhri pahat naiset byääh byääh😭😭😭😭😭  voi minkä AARTEEN sussa naiset menettäneet, ei dääm!! 😭😭😭

Vierailija
365/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Byäääh uliuliuli olen uhri pahat naiset byääh byääh😭😭😭😭😭  voi minkä AARTEEN sussa naiset me

Hahahaha. Oikein maukasta itku-potku-kiukkua. Anna tulla vaan kaikki raivo ja itku kerralla ulos <3 Älä jätä mitään varastoon

Vierailija
366/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, mistä valehtelusta tässä nyt on edes kyse? Eihän koko ketjun aihe edes ole valehtelu?

Vierailija
367/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, mistä valehtelusta tässä nyt on edes kyse? Eihän koko ketjun aihe edes ole valehtelu?

Sehän se pointti tuossa aikaisemmin oli, että naiset aina valehtelevat näistä asioista suoraan kysyttäessä, mutta totuus sitten tulee ilmi muissa asiayhteyksissä.

Vierailija
368/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se pointti tuossa aikaisemmin oli, että naiset aina valehtelevat näistä asioista suoraan kysyttäessä, mutta totuus sitten tulee ilmi muissa asiayhteyksissä.

MISTÄ ASIOISTA? En minä jaksa koko ketjua kahlata läpi, joten voisiko se ulosantisi olla hiukan selvempää?

Vierailija
369/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa? Normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei ikäpäivänä kutsu täysin tuntematonta ja/tai oudosti käyttäytyvää miestä kotiinsa. 

Kyllä muuten kutsuu jos mies on tarpeeksi pitkä ja komea

Vierailija
370/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MISTÄ ASIOISTA? En minä jaksa koko ketjua kahlata läpi, joten voisiko se ulosantisi olla hiukan selvempää?

Taidat olla niin raivon vallassa, ettei sulle asioiden selittämisessä ole järkeä.

Mutta tosiaan, jos naiselle sanoo, että nainen haluaa vain itsevarman miehen eikä ujo esim kelpaa, he valehtelevat ja sanovat että muut asiat merkitsevät enemmän. Mutta sitten muissa asiayhteyksissä jos joku sanoo olevansa ujo, päätyy hän heti naisporukan pilkan kohteeksi, ja naiset vakuuttavat etteivät ikimaailmassa haluaisi ujoa miestä.

Sama koskee monia muitakin piirteitä. Tää valehtelu on niin ilmiselvää että jokainen jolla on aivot tän näkee. Isompi kysymys on miks tätä valehtelua tehdään, ehkä ns. oikeassa elämässä sen ymmärtää että naiset valehtelee miehille näin suoraan kysyttäessä koska pelkäävät että loukkaamalla miestä voivat joutua esim stalkkauksen/väkivallan uhriksi. Mutta että tätä valehtelua tehdään anonyyminä netissäkin, kertoo ehkä siitä että tämmöinen jatkuva valehtelu on oleellinen osa persoonaa

Vierailija
371/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta mielisairaasta ota selvää jankkaa vaan että naiset vihaa yms bullshittiä ilmeisesti joku trolli tai sitten itse vihaa naisia jotka ei rakastu häneen ensisilmäyksellä? Mistä noista pöpeistä tietää varsinkaan jos ei ole toimiva lääkitys hänellä.

Vierailija
372/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta mielisairaasta ota selvää jankkaa vaan että naiset vihaa yms bullshittiä ilmeisesti joku trolli tai sitten itse vihaa naisia jotka ei rakastu häneen ensisilmäyksellä? Mistä noista pöpeistä tietää varsinkaan jos ei ole toimiva lääkitys hänellä.

Maukasta kiukkua taas sieltä. Niin joo, ja tietty tuo perus, että kuka tahansa mitään negatiivista voi naisista sanoa, johtuu vain naisvihasta tai pettymyksistä naissukupuolta kohtaan. Eipä sillä, tää keskustelu on jo lopussa, ykskään nainen ei tuu sanomaan mitään järjellistä vastausta siihen mitä sanoin, joko lisää epämääräisiä valheita, tai sitten tätä loputonta tunnevuodatusta/syyttelyä naisvihasta/jne. Että hauskaa loppupäivää vaan teillekin, kiukku-Liisat <3

Vierailija
373/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niin raivon vallassa, ettei

En minä ole raivon vallassa. Turhaudun vaan typeryksiin, jotka vastaavat aivan asian vierestä. Kysyin selkeästi, mistä valehtelusta on kyse, sillä avasin tämän ketjun vasta ja täällä sinä näytät puhuvan jostain aidanseipäistä, kun muut puhuvat aidasta. Pyysin selventämään, niin selitit taas kerran jotain hölynpölyä naisten valehtelemisesta. Siksi ISOT KIRJAIMET, jotta osaat edes vastata kysymykseen.

Ja sitten asiaan:

"Mutta tosiaan, jos naiselle sanoo, että nainen haluaa vain itsevarman miehen eikä ujo esim kelpaa, he valehtelevat ja sanovat että muut asiat merkitsevät enemmän. Mutta sitten muissa asiayhteyksissä jos joku sanoo olevansa ujo, päätyy hän heti naisporukan pilkan kohteeksi, ja naiset vakuuttavat etteivät ikimaailmassa haluaisi ujoa miestä."

Eikä sinulle tavan tampio ihan oikeasti ole koskaan tullut mieleenkään, että meitä naisia on miljardeja, joilla on miljardeja mielipiteitä? Tämän ketjun aihe ei ole edes mikään UJO mies, vaan niin SAIRAALLOISEN ujo mies, ettei hän uskalla mennä kahvilaan. Minä en sellaista miestä katselisi, ja monet tähän ketjuun kirjoittaneet ovat samaa mieltä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku niistä miljardeista muista naisista katselisi.

NIIN, ETTÄ MITEN TÄSSÄ NYT SINUN MIELESTÄSI KAIKKI NAISET VALEHTELEVAT? 

Vierailija
374/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka lähtee heti vieraan miehen luo on jollain tavoin sekaisin ja itsesuojeluvaistoton. Mt-ongelmat ja/tai päihteet takana yleensä syy.

Esimerkkinä naiset,jotka hyppäsi heti Mika Moringin autoon.

Vierailija
375/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin aikoinaan miestä,joka ei kyennyt edes töihin kun ahdisti. Minä kävin hänelle ruokakaupassa ja välillä vuokraamassa meille leffoja.  Pikkuhiljaa alkoi suututtaa kun aina vaan piti nyhjätä miehen asunnolla. Olisi pitänyt tajuta jotain jo kun ei ensi treffeillä halunnut Rossoon koska "siellä on liikaa ihmisiä " ja käveltiin sitten autiossa puistossa hytisemässä.

Vierailija
376/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ujo ja olen tehnyt kovasti töitä sen eteen, että pärjään yhteiskunnassa. En halua puolisoksi ja lasten isäksi miestä, joka ei uskalla tehdä mitään normaalielämään kuuluvia asioita. Muussa tapauksessa olisin naimisissa kivireen kanssa, joka ei selviä mistään ilman minua.

Vierailija
377/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa? Normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei ikäpäivänä kutsu täysin tuntematonta ja/tai oudosti käyttäytyvää miestä kotiinsa. 

Kyllä muuten kutsuu jos mies on tarpeeksi pitkä ja komea

Kuten esim Ted Bundyn? Niinkö? 

Vierailija
378/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ujo ja olen tehnyt kovasti töitä sen eteen, että pärjään yhteiskunnassa. En halua puolisoksi ja lasten isäksi miestä, joka ei uskalla tehdä mitään normaalielämään kuuluvia asioita. Muussa tapauksessa olisin naimisissa kivireen kanssa, joka ei selviä mistään ilman minua.

Eikö aika monessa entisajan suhteissa ja miksei nykyäänkin nainen on suhteessa se sosiaalinen moottori joka järkkää tapaamisia, juhlia,pitää huolta sukulaissuhteista jne. Mies on hiljaisempi ja mörökölli. Niin se vain menee luonnostaan. Miksi naiset vänkyttää?

Vierailija
379/523 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ujo mies herranjestas sentään tarkoita samaa kuin sosiaalisesti täysin toimintakyvytön ja vakavan estoinen. Jos miehen toimintakyky on sillä tasolla ettei julkiselle paikalle voi vieraiden ihmisten takia mennä, on kyseessä jo ihan oikeasti psykiatrinen ongelma eikä mitään tavallista ujoutta. Sellaisella toimintakyvyllä täyttää ihan heittämällä psykiatrisen sairauden kriteerit.

Vierailija
380/523 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sä sinne kotiinkaan uskallat mennä jos et uskalla tavata naista kahvilassa? 

Kahvilatreffit ovat miehelle rosvosektorin diili. Joutuu maksamaan siitä, että pääsee nirson naisen kanssa "työhaastatteluun", missä on olemattomat mahdollisuudet tulla valituksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän