Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille
eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö
Kommentit (687)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi ja ihmisiä pelkäävä mies ei todellakaan innosta. Tuollaisen miehen kanssa ei pääse festareille,leffaan tms ja sitten kun menee ystävien kanssa niin se mies laittaa tuhat narisevaa ja katkeraa tekstaria perään. Lahjojakaan ei tipu,koska nainen ei ole edes rannekorun arvoinen.
Sivistyneen ja aikuistuneen ihmisen ei tarvitse käydä festareilla.
Sivistynyt henkilö tietäisi,etteivät festarit välttämättä tarkoita kännissä mudassa ryömiviä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi ja ihmisiä pelkäävä mies ei todellakaan innosta. Tuollaisen miehen kanssa ei pääse festareille,leffaan tms ja sitten kun menee ystävien kanssa niin se mies laittaa tuhat narisevaa ja katkeraa tekstaria perään. Lahjojakaan ei tipu,koska nainen ei ole edes rannekorun arvoinen.
Sivistys ei yleensä tarkoita vain museoissa käymistä, klassisen musiikin kuuntelemista tai akateemisia harrastuksia. Se voi tarkoittaa myös uteliaisuutta, kykyä arvostaa erilaisia taiteen muotoja ja halua osallistua kulttuurisiin kokemuksiin. Esimerkiksi Glastonburyssa ovat esiintyneet monet kulttuurisesti merkittävät artistit, kuten Stevie Wonder, David Bowie, Paul McCartney ja Elton John.
Niinpä. Sellainen ihminen, joka kieltäytyy tutustumasta maailman merkittävimpiin esiintyjiin tai vastaavasti myös hieman undergroundimpaan musiikkiin, ei välttämättä vaikuta kovin sivistyneeltä. Musiikki on yksi merkittävistä kulttuurin muodoista, ja avarakatseisuus musiikin suhteen on nimenomaan sivistyksen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaan sitten vaikka balettiin tai oopperaan. Yhtä lailla ne maksaa.
Aivan yhtä hyvin sivistynyt käy festareilla kuin muutkin.
Kuopio tanssii ja soi on ihana festari, niin on myös Savonlinnan Oopperajuhlat. Pidän erilaisista ruokafestareista myös, Porvoon Smaku-festareilla olen käynyt monena vuotena. Elojazz Oulussa on yleensä myös ollut todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo jännittäjämies on helpompi johdatella seksiin kotitiloissa. Teet näin hyvää, parannat ujon miehen seksittömyyden helvetistä palauttaen hänen elämänilonsa. Kannattaa myös harkita josko ottaisit hänet projektiksesi ja rakastaisit kuntoon.
Miksei mies laita itse itseään kuntoon?
Koska naiset pilasivat hänen elämänsä valitsemalla niitä pitkiä koulukiusaajapoikia seurustelukumppaneiksi elämän tärkeimpinä vuosina. Kiltit pojat ne seurustelukokemukset olisivat oikeasti ansainneet.
Et vastannut kysymykseen, että miksi mies ei laita itse itseään kuntoon. Miksi hän sysää vastuun omasta paranemisestaa ventovieraille naisille sen sijaan, että menee vaikka terapiaan käsittelemään noita traumojaan pitkistä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaan sitten vaikka balettiin tai oopperaan. Yhtä lailla ne maksaa.
Aivan yhtä hyvin sivistynyt käy festareilla kuin muutkin.
Kuopio tanssii ja soi on ihana festari, niin on myös Savonlinnan Oopperajuhlat. Pidän erilaisista ruokafestareista myös, Porvoon Smaku-festareilla olen käynyt monena vuotena. Elojazz Oulussa on yleensä myös ollut todella hyvä.
En muutenkaan tajua, miksi kaiken elämässä pitäisi olla jotain äärimmäisen sivistävää ja miksi ei välillä saisi vain tehdä niitäkin asioita, joista nauttii. Itse olen käynyt niin hip hop -festareilla kuin kirjallisuusfestivaaleillakin. Välillä käyn huvipuistossa, välillä taas taidenäyttelyssä katsomassa Vincent van Goghin teoksia.
Vierailija kirjoitti:
No en. Mua ei kiinnosta ujot, punastelevat änkyttäjät. Mitä tekee miehellä jolle kahvilla käyminen on joku kuukauden jännittävin tilanne? Tärisköön kotonaan ihan yksin vaan.
Ja vaikka ongelma olisikin todellinen, se, ettei siihen hae apua, kertoo saamattomuudesta. Ei voi olettaa, että muiden pitäisi vain sopeutua omiin ongelmiin sen sijaan, että itse hakeutuisi avun piiriin. Jos jo kahvilassa käyminen aiheuttaa voimakasta tärinää ja ahdistusta, oikea henkilö auttamaan ei ole mahdollinen treffikumppani vaan psykiatri tai muu mielenterveysalan ammattilainen.
Olin miehen mökillä toisilla treffeillä. Ekat treffit oli ihan vaan kahvi treffit. Soitin miehelle ja kysyin tehtäiskö jotain ja mies sanoi että olis menossa mökille, kysyin saanko tulla mukaan ja tavattiin sitten ja ajoin miehen perässä mökille. Otin äkkiä vaan pyyhkeen ja uikkarin mukaan. Lähdin yöllä kotiin joskus.