Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille
eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö
Kommentit (520)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sä sinne kotiinkaan uskallat mennä jos et uskalla tavata naista kahvilassa?
Kahvilatreffit ovat miehelle rosvosektorin diili. Joutuu maksamaan siitä, että pääsee nirson naisen kanssa "työhaastatteluun", missä on olemattomat mahdollisuudet tulla valituksi.
Nainen ei tee mitään myöskään miehellä, joka ei tajua tämän riskin olevan naurettava verrattuna niihin, mitä nainen ottaa kotitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffit on hyvä vaihtoehto. Rauhallinen ympäristö ja tulee halvemmaksi kuin kahvila.
Hienoa, treffaile itseäsi.
Aloituksesi perusteella sinussa on jotain ihan helvetin pahasti pielessä.
Naiset suuttuu kun eivät saa ilmaisia virvokkeita. Miksi rakkaus ei merkitse vaan hyöty?
Voin ostaa oman kahvini. Voin jopa tarjota, en mene konkkaan kolmen euron kahvikupillisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sä sinne kotiinkaan uskallat mennä jos et uskalla tavata naista kahvilassa?
Kahvilatreffit ovat miehelle rosvosektorin diili. Joutuu maksamaan siitä, että pääsee nirson naisen kanssa "työhaastatteluun", missä on olemattomat mahdollisuudet tulla valituksi.
Nainen ei tee mitään myöskään miehellä, joka ei tajua tämän riskin olevan naurettava verrattuna niihin, mitä nainen ottaa kotitreffeillä.
Eihän siinä ole mitään riskiä naiselle. Jos naisella on 112 sovellus, ja siitä kun soittaa häkeen, niin slurgit ovat muutamassa minuutissa paikalla ja mies on sen jälkeen kopissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä ole mitään riskiä naiselle. Jos naisella on 112 sovellus, ja siitä kun soittaa häkeen, niin slurgit ovat muutamassa minuutissa paikalla ja mies on sen jälkeen kopissa.
Miksi nainen edes lähtisi tuohon kun tervepäisiä julkisille paikoille kykeneviä miehiä riittää?
En ole koskaan suostunut naisen kanssa muualle treffeille kuin jomman kumman kotiin ja olen treffaillut yli sataa naista. Jos minua pyydettäisiin kahvilaan tai ravintolaan en lähtisi, siinä vaiheessa nainen on kuin ilmaa. Tapailen vain sellaisia naisia jotka ovat rehellisiä, avoimia ja sosiaalisia ihmisiä. Mukava istua kodissa kahvikupin ääreen ja jutella. Juttu luistaakin aivan eri tavalla ja tulee haastettua nainen syvällisiinkin keskusteluihin kuin ruuhkaisessa kahvilassa, helposti aikaakin vierähtää tuntikausia siinä. Mies 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä puhutaan aina naisten kanssa. Nainen on usein se joka ei ota asiaa edes puheeksi, olisi valmis menemään sänkyynkin ja ilman kumia. Mutta miehenä sanon aina ennen treffejä kotiin että jos tuntuu siltä että en ole se tyyppi nii näyttää vain oven suuntaan nii poistun ja koskaan ei ole vielä tarvinnut poistua. Olen myös vastuullinen jos joku kerta päädymme sänkyyn asti. Ei ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan suostunut naisen kanssa muualle treffeille kuin jomman kumman kotiin ja olen treffaillut yli sataa naista. Jos minua pyydettäisiin kahvilaan tai ravintolaan en lähtisi, siinä vaiheessa nainen on kuin ilmaa. Tapailen vain sellaisia naisia jotka ovat rehellisiä, avoimia ja sosiaalisia ihmisiä. Mukava istua kodissa kahvikupin ääreen ja jutella. Juttu luistaakin aivan eri tavalla ja tulee haastettua nainen syvällisiinkin keskusteluihin kuin ruuhkaisessa kahvilassa, helposti aikaakin vierähtää tuntikausia siinä. Mies 40v
Joopati joo
Vierailija kirjoitti:
En minä ole raivon vallassa. Turhaudun vaan typeryksiin, jotka vastaavat aivan asian vierestä. Kysyin selkeästi, mistä valehtelusta on kyse, sillä avasin tämän ketjun vasta ja täällä sinä näytät puhuvan jostain aidanseipäistä, kun muut puhuvat aidasta. Pyysin selventämään, niin selitit taas kerran jotain hölynpölyä naisten valehtelemisesta. Siksi ISOT KIRJAIMET, jotta osaat edes vastata kysymykseen.
Ja sitten asiaan:
"Mutta tosiaan, jos naiselle sanoo, että nainen haluaa vain itsevarman miehen eikä ujo esim kelpaa, he valehtelevat ja sanovat että muut asiat merkitsevät enemmän. Mutta sitten muissa asiayhteyksissä jos joku sanoo olevansa ujo, päätyy hän heti naisporukan pilkan kohteeksi, ja naiset vakuuttavat etteivät ikimaailmassa haluaisi ujoa miestä."
Eikä sinulle tavan tampio ihan oikeasti ole koskaan tullut mieleenkään, että meitä naisia on miljardeja, joilla on miljardeja mielipiteitä? Tämän ketjun aihe ei ole edes mikään UJO mies, vaan niin SAIRAALLOISEN ujo mies, ettei hän uskalla mennä kahvilaan. Minä en sellaista miestä katselisi, ja monet tähän ketjuun kirjoittaneet ovat samaa mieltä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku niistä miljardeista muista naisista katselisi.
NIIN, ETTÄ MITEN TÄSSÄ NYT SINUN MIELESTÄSI KAIKKI NAISET VALEHTELEVAT?
Puhuttiin av-naisista. Kyllä itsekin tykkään ajatella, että ihmiset on yksilöitä. eikä kaikki naiset ole samanlaisia typeriä valehtelijoita mitä av-naiset. Hirveästi ei tosin syytä mihinkään optimismiin ole. Kyllä sen täälläkin näkee, kuinka kaikki naiset liittoutuvat keskenään, eikä yhtään oikeaa, aitoa yksilöä, jolla olisi asiaan oma mielipide ole keskustelussa esiin noussut. Uskon individualismiin, mutta realiteetti vaikuttaa olevan että käytännössä kaikki ihmiset on tyhmiä laumaeläimiä
Vierailija kirjoitti:
Sama pääsääntöisesti. Suostun tosin myös kävelytreffeille johonkin lähelle asuntoani tai Ikeaan ja Biltemaan, jotka ovat kävelymatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, sinulla ei sitten kyllä itselläsikään ole minkään näköistä itsesuojeluvaistoa :D
Vierailija kirjoitti:
Sata naista eikä vieläkään suhdetta?Taisit huomata,ettei ne luottotiedot sössineet päihdenkäyttäjät ole parisuhdemateriaaloa vaikka auliisti tulevat kylään ja heittävät housut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kysymykset se nainen kysyy sinun luonasikin. "Oletko töissä? "ovatko luottotiedot ok?" "onko hulluja eksiä? Ainoastaan naurettavan kahvikupin hinnan säästät.
Kävin kerran ensi treffeillä miehen luona. Ei ollut mitään puhuttavaa ja hiljaisuus oli kiusallisempi kuin kahvilassa. Kello vain raksutti. Kahvikin oli pahaa. Lopulta sanoin että pitää lähteä ruokkimaan kissa. Eteisessä mies halasi kömpelösti ja sanoi että nähdään. Ei nähty enää.
Kaikki miehet jotka täällä irvailee siitä että naiset ovat arkajalkoja kun eivät ensi tapaamisella tule kylään,ovat varmasti irvailleet M. Moringin uhreista että "mitä lähtivät vieraan miehen matkaan,oliko munanhimo". Nyt tietysti puolustaudutaan,että " en minä ole mikään hullu!". Ongelma vain on se,ettei sitä näe naamasta.
Mielenkiintoista, että ihmistä jolla on tuollaisia ongelmia kutsutaan nykyisin ujoksi. Minusta tuollainen kielii kyllä ihan muista ongelmista kuin siitä, että on ujo. Joten minä kyllä sanon heti tällaiselle "ujolle" miehelle, että no, no, ja no. Vaarallisemmalta tuntuu tuo vaihtoehdot, että päästää tuollaisen kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata naista eikä vieläkään suhdetta?Taisit huomata,ettei ne luottotiedot sössineet päihdenkäyttäjät ole parisuhdemateriaaloa vaikka auliisti tulevat kylään ja heittävät housut pois.
Olen naimisissa. Ollut jo 9 vuotta ja nykyisessä parisuhteessa 16 vuotta. Mutta olen myös tinderissä ja lupa siihen on. Me jutellaan niin paljon näiden kumppaneiden kanssa jo ennen treffejä että jokin tietty mielikuva on pakko syntyä jo minkälainen ihminen on kyseessä. Jos kymmenissä ellei sadoissa pitkissä viesteissä ei tuu mitään käsitystä kumppanista ei kannata jatkaa eteenpäin. Olen kuitenkin tällekkin kesälle tavannut monta naista ja siellä kotona. Joku myöskin epäili ettei miestä voi tavata kotona sen vuoksi koska aina on jokin taka-ajatus. Mutta kyllä voi ja ei ole sellaisia ajatuksia, on juotu kahvit ja poislähtiissä jos joku se on ollut nainen joka on tehnyt aloitteen halailuun ja suuteluun. Herrasmiehenä en sellaisiin hyökkää, koska jos ensitreffit ja ei olla erikseen sovittu niin ei tietenkään. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tämän suhteen. Mies 40v
Menet kotitreffeille naisen luo, mutta asunnossa odottaa miesjoukko ja tulet ryöstetyksi ja puukkoa päälle. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä tietää, ettei mitään ryöstöjä, tappoja tai rais kauksia enää tapahdu, koska jonkun käydessä päälle on aina aikaa ja kädet vapaina, että voi soittaa häkeen, ja poliisi on paikalla ennen kuin isku on osunut maaliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet jotka täällä irvailee siitä että naiset ovat arkajalkoja kun eivät ensi tapaamisella tule kylään,ovat varmasti irvailleet M. Moringin uhreista että "mitä lähtivät vieraan miehen matkaan,oliko munanhimo". Nyt tietysti puolustaudutaan,että " en minä ole mikään hullu!". Ongelma vain on se,ettei sitä näe naamasta.
Ei naamasta mutta kuulee äänestä ja näkee haarojen välistä. Jos henkilöllä on miehen ääni ja housuissa penis, en lähtisi mukaan.
Ei saatana. Niin että kun ennen on ollut kurjaa niin pitää nykyäänkin olla kurjaa, niinkö? Viihdettä löydät netistä, älä kiusaa naisia.