Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (1671)

Vierailija
1661/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilijoille tiedoksi uutinen. Finntraffic asentaa uusia tehotutkia, jotka on huoltovapaita ja edullisia. Mittaavat liikennemääriä ja nopeuksia. Länsiväylällä jo käytössä. Kaasujalkaa kannattaa höllätä.

Saisko tähän linkin kun kiinnostaisi lukea lisää enkä sanalla tehotutka löytänyt mitään

Radio Suomessa äsken just aiheesta kerrottiin, oliski Ylen sivuilla aiheesta?

Vierailija
1662/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini täyttäisi tänään 106 vuotta. Vein kynttilän pihalyhtyyn entisen kotitalomme pihalle. Kuvittelen, että äiti voi katsella sitä keittiön ikkunasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini täyttäisi tänään 106 vuotta. Vein kynttilän pihalyhtyyn entisen kotitalomme pihalle. Kuvittelen, että äiti voi katsella sitä keittiön ikkunasta. 

Minä puhun kuolleille läheisilleni usein ääneen, ja kun käyn valokuvien vieressä, juttelen heille pitkään. Aina iloisesti, että mulla on kaikki täällä hyvin. Kerron uutisia ja mitä kuuluu lapsille ja lapsenlapsille ja lapsenlapsenlapsille. Näin ketju ei katkea. Säälittävää, mutta mulle tarpeellista. 

Vierailija
1664/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä äitiä.Sen Karjala juttuja.7 vuotta sitten kuoli.Samuli Putro laulaa siitä kauniisti.

Vierailija
1665/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin lopultakin callunat parvekelaatikkoon petunioiden tilalle. On ollut niin voimakas pohjois/luoteistuuli viime päivinä, että petunioista meni oksia poikki. Tyytyväinen olo nyt, kun sain jotain toimeksi.

Vierailija
1666/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä puhui, ettei tarvitse toisten huonoa ja ala-arvoista käytöstä sietää. Mun tarvitsee, jos haluan pitää työni. Ottaa voimille ja psyykkeeni päälle toisen käytös. Eikä töissäni ole työsuojeluvaltuutettua.

Paha olo on näin yksin ollessani kotonakin. Mä pystyn erittäin hyvin samaistumaan häneen jota maallitetaan täällä jatkuvasti. 

Näin vapaa-ajalla on mukavia asioita, mutta en tiedä kauanko jaksan tätä samaa rataa elää. Raskasta ainakin on.

Vierailija
1667/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut täällä puhui, ettei tarvitse toisten huonoa ja ala-arvoista käytöstä sietää. Mun tarvitsee, jos haluan pitää työni. Ottaa voimille ja psyykkeeni päälle toisen käytös. Eikä töissäni ole työsuojeluvaltuutettua.

Paha olo on näin yksin ollessani kotonakin. Mä pystyn erittäin hyvin samaistumaan häneen jota maallitetaan täällä jatkuvasti. 

Näin vapaa-ajalla on mukavia asioita, mutta en tiedä kauanko jaksan tätä samaa rataa elää. Raskasta ainakin on.

Teillä on siis tosi pieni työpaikka, kun ei työsuojeluvaltuutettua ole. Kaikkea ei tarvitse sietää. Voitko keskustella esimiehen kanssa? Onko mitään mahdollisuutta vaihtaa työpaikkaa, jos oloja ei saa kuntoon?.

Itse aikoinaan jouduin lähtemään kiusaajan takia, olin kolmas lähtijä samasta syystä. H i u k a n harmitti, kun tuo kiusaaja lähti piakkoin itsekin. Yksi meistä kolmesta palasi takaisin.

Vierailija
1668/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on siis tosi pieni työpaikka, kun ei työsuojeluvaltuutettua ole. Kaikkea ei tarvitse sietää. Voitko keskustella esimiehen kanssa? Onko mitään mahdollisuutta vaihtaa työpaikkaa, jos oloja ei saa kuntoon?.

Itse aikoinaan jouduin lähtemään kiusaajan takia, olin kolmas lähtijä samasta syystä. H i u k a n harmitti, kun tuo kiusaaja lähti piakkoin itsekin. Yksi meistä kolmesta p

Mä tunnen olevani umpikujassa, kun en näe mitään hyviä ratkaisuja miten saisin parannettua työuraani tai miten muuttaa elämäni suuntaa. Keskusteluja ollaan käyty ja ainut ratkaisu olisi sulkea koko paikka.

Vierailija
1669/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan jouduin lähtemään kiusaajan takia, olin kolmas lähtijä samasta syystä. H i u k a n harmitti, kun tuo kiusa

Tsemppiä ja hyvää yötä :)

Vierailija
1670/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sivusta tähän totean, että monesti niitä ikäviä tyyppejä siedetään töissä käytöksestään huolimatta. Joistakin valittavat ne jotka uskaltavat, mutta se ei johda mihinkään. Moni ei edes uskalla puhua mitään jos oletus on, ettei tilanne tuo mitään hyvää. Läheiseni elämää, kun töihin liittyen mietin niin melkoisia persoonia jotkut siellä ovat. 

Vierailija
1671/1671 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken savukkeella ( huono tapa - tiedän ) ja näin kauniin kaurisperheen nurmialueella. En osaa paheksua, vaikka vähän taisivat mutustella pihakasveja. Nuoret vasat olivat todella kauniita eläimiä. 

Muutin kaupungin keskustasta kehyskuntaan ja olen tyytyväinen, että jokaisesta ikkunasta näkyy paljon luontoa ja eläimiä pyörii paljon pihapiirissä oravista ja rusakoista lähtien. Ihan kerrostalo.

Unirytmi mennyt täysin sekaisin, heräsin kuudelta illalla. Olen jäänyt koukkuun nettipokeriin ( ilmaispeli, ei rahaa ), menee taas tod.näk. yö pelatessa. Naurettavaa, miten paljon häviö voi harmittaa - olen miettinyt väistämättä uhkapelaajien ongelmia, jotka oikeasti häviävät koko omaisuutensa.