Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (1468)

Vierailija
1381/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV:stä alkoi juuri NHL-peli. Uskokaa tai älkää, mutta minua kiinnostaa NHL, vaikka olen vanha nainen. Harmittaa vähän, kun en voi kenenkään kanssa keskustella tuosta aiheesta tai katsoa pelejä jonkun kanssa 

Minua kiinnostaa seksi vaikka olen vanha nainen. Uskokaa tai älkää, yli 70-vuotiaanakin tekee vielä mieli. Eikö ole ihmeellistä? Olispa joku, jonka kanssa lemmiskellä.

🤮

Ikärasismia! Kaikille kuuluu rakkaus.

Rakkaus ei ole sama kuin seksi.

Mutta kumpaakin tarvitaan tukemaan toista. Kun on rakkautta, on seksiä. Kun on seksiä, on rakkaut

Kun seksi kuolee, kuolee rakkaus. Kun rakkaus kuolee, kuolee seksi. Niin tärkeää. (Paitsi aseksuaaleille.)

Vierailija
1382/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauantai oli ennen saunapäivä. Nykyään taitaa olla myös perjantai.

Muistan lapsuudesta, kun olin mummolassa ja siellä oli pihasauna. Talvella käveltiin huopikkaat jalassa sinne. Saunan eteisessä kuului joskus rapinaa, ja mummo sanoi: Hiiri. Saunottiin kynttilälyhdyn valossa. Mummo muisteli omia lapsuuden saunomisiaan, joita en silloin ymmärtänyt kuunnella. Sitten peseydyttiin vähän liian kuumalla vedellä. Oli pata ja kylmävesisaavi, josta se sekoitettiin. Mökeillä niitä näkee vieläkin.

Tämä muistelija kirjoittaa myös toisessa ketjussa. 

Minä kirjoitin tuon muistelun. En kirjoita missään muussa ketjussa. En tosin ymmärrä, mitä merkitystä sillä on.

Sen kerroin j

Doris pilaa kaikki ketjut missä on. Ne muuttuu riitelyketjuiksi. Aina. Hän ei vain osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä parisuhteessa elävä yksinäinen. Lapset yökylässä, mies makuuhuoneessa telkkaria katsomassa, minä olohuoneessa myös telkkarin ääressä. Muutama lause lapsista ollaan tänään puhuttu.

Itsellä sama tilanne. Kumma se on, että yksin yksinäinen ei ole koskaan niin yksinäinen kuin kaksin yksinäinen. Minulla ainakin on niin ollut.

Ollakseen vähemmän yksinäinen kannattaa siis erota.

Vierailija
1384/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV:stä alkoi juuri NHL-peli. Uskokaa tai älkää, mutta minua kiinnostaa NHL, vaikka olen vanha nainen. Harmittaa vähän, kun en voi kenenkään kanssa keskustella tuosta aiheesta tai katsoa pelejä jonkun kanssa 

Minua kiinnostaa seksi vaikka olen vanha nainen. Uskokaa tai älkää, yli 70-vuotiaanakin tekee vielä mieli. Eikö ole ihmeellistä? Olispa joku, jonka kanssa lemmiskellä.

🤮

Ikärasismia! Kaikille kuuluu rakkaus.

Rakkaus ei ole sama kuin seksi.

Se kuuluu oleellisesti romanttiseen rakkauteen.

Vierailija
1385/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä parisuhteessa elävä yksinäinen. Lapset yökylässä, mies makuuhuoneessa telkkaria katsomassa, minä olohuoneessa myös telkkarin ääressä. Muutama lause lapsista ollaan tänään puhuttu.

Miksi et mene viettelemään miestäsi? Vähän punaista kesämekkoa ylle ja vilautat helmojen alle. Itse pitää myös viitsiä tehdä jotain suhteen eteen. Lapset poissa, nyt olis aikaa ja mahdollisuus vaikka kuinka kiljua riemusta. Go girl, go!

Vierailija
1386/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muukin teki pataruokaa tänään. Meillä tehtiin tällaista:

https://www.valio.fi/reseptit/kanapata/

On hyvää, mutta mietin, että seuraavan kerran ehkä muokkaan vähän ja jätän kerman kokonaan pois, kun en oo oikein kerman ystävä. Musta se vähän tappaa tässäkin ruoassa ihanan sitruunaisuuden. Tänään syötiin riisin kanssa, huomenna keitän perunat, kun lientä tuli niin paljon.

Tuohon voisi ehkä sopia kookoskerma, jos se sopii omaan makumaailmaan. Mutta se saattaa juoksettua pitkässä hauduttamisessa?

Vierailija
1387/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene viettelemään miestäsi? Vähän punaista kesämekkoa ylle ja vilautat helmojen alle. Itse pitää myös viitsiä tehdä jotain suhteen eteen. Lapset poissa, nyt olis aikaa ja mahdollisuus vaikka kuinka kiljua riemusta. Go girl, go!

Tämä on totta. On tehtävä töitä suhteen eteen. Vielä ehditte, kohta on ero tuolla menolla.

Vierailija
1388/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama tilanne. Kumma se on, että yksin yksinäinen ei ole koskaan niin yksinäinen kuin kaksin yksinäinen. Minulla ainakin on niin ollut.

Silloin sinussa on vika.

Vierailija
1389/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sinussa on vika.

Jos on useamman kerran käynyt noin, on syytä katsoa peiliin. Mitä sinä tuot suhteeseen? Iloa, huumoria, seksiä, hyvää oloa. Vai vaatimuksia, hiljaisuutta, apeutta, syytöksiä.

Vierailija
1390/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus katkoa kaikki ystävyydet, kaveruudet ja tuttavuudet sekä pistää välit poikki myös sukulaisiin eli olla jatkossa oikeasti aivan yksin. Silloin ei enää tunne itseään yksinäiseksi yhtään niin paljon kuin ennen.

Vierailija
1391/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle seksi on ehkä tärkein syy olla suhteessa. Sitten   vasta tulevat muut syyt. Jos aioit jatkaa suhdetta, panosta seksiin. Tai eroa ja anna miehellesi uusi mahdollisuus jonkun toisen kanssa.

Vierailija
1392/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän tämä tämän ketjun yksinäisten mielestä loogisen päättelyketjun tuloksena on. Ja sitten valitetaan taas.

Vierailija
1393/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla. Olen maannut siitä asti kun heräsin. Kunnon vapaapäivä. Viikonloppuna tuli pestyä auto ja imuroitu se pestyä ulkosauna ja käytyä kävelyllä ja tehtyä jumppaa joten tämän päivän saa rauhassa maata. Huomenna pitäisi olla Työkkärille täytetty velvollisuus joka minulla on yksi kappale kuukaudessa. Olen tässä katsonut työvoiman välitys firmoja mutta en oikein löydä miten niihin saisi laitettua sellaisen avoimen hakemuksen mitä ainakin ennen Varamiespalvelussa oli mahdollista tehdä. Nyt pitäisi jotain appeja ladata puhelimeen mutta ei minulla ole sellaiseen tilaa puhelimessa eikä varaa ostaa sitä varten uutta puhelinta.

Vierailija
1394/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus katkoa kaikki ystävyydet, kaveruudet ja tuttavuudet sekä pistää välit poikki myös sukulaisiin eli olla jatkossa oikeasti aivan yksin. Silloin ei enää tunne itseään yksinäiseksi yhtään niin paljon kuin ennen.

Ok, mielenkiintoista. Puhutko omasta kokemuksestasi?

Vierailija
1395/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorishullu jankkaaja pilaa valheillaan tämänkin ketjun. Niinkuin sille toiselle jo teki :(

Kerrohan mitkä täällä ovat valheita ja jankkaajan kirjoittamia? En minä tunnista niitä.

Vierailija
1396/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorishullu jankkaaja pilaa valheillaan tämänkin ketjun. Niinkuin sille toiselle jo teki :(

Mitä se sinulle kuuluu? Tehköön mitä tekee. Poistu täältä. Ei minua haittaa muuta kuin sinun jankkauksesi.

Vierailija
1397/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin siis paskottiin😡

Vierailija
1398/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin siis paskottiin😡

Kiitos Doris!

Vierailija
1399/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan levolliset kasvot, omalla tyynyllään hän - masu täynnä

Paistetun perunan tuoksu - lapsuusmuisto

Keltaiset lehdet tanssivat tuulessa ikkunan takana - levollinen sunnuntai

Vierailija
1400/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä sinulta pyöräilijä/ fribailija: loukkaannuitko kun kehuin sinua reippaaksi toisessa ketjussa? Joku loukkaantui sinun puolestasi, ilmaus reipas oli kuulemma kuin lasta olisi kehuttu.