Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (1468)

Vierailija
1361/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai oli ennen saunapäivä. Nykyään taitaa olla myös perjantai.

Muistan lapsuudesta, kun olin mummolassa ja siellä oli pihasauna. Talvella käveltiin huopikkaat jalassa sinne. Saunan eteisessä kuului joskus rapinaa, ja mummo sanoi: Hiiri. Saunottiin kynttilälyhdyn valossa. Mummo muisteli omia lapsuuden saunomisiaan, joita en silloin ymmärtänyt kuunnella. Sitten peseydyttiin vähän liian kuumalla vedellä. Oli pata ja kylmävesisaavi, josta se sekoitettiin. Mökeillä niitä näkee vieläkin.

Vierailija
1362/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän poistaa asialliset viestit, joissa hänen toimintansa tuodaan esiin, koska hän ei pysty syyttelemällä, mustamaalaamalla ja nimittelemällä vaikuttamaan niiden kirjoittajiin. Riidan haastaminen ei tuota tulosta, jos toinen ei lähde mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsuudesta, kun olin mummolassa ja siellä oli pihasauna. Talvella käveltiin huopikkaat jalassa sinne. Saunan eteisessä kuului joskus rapinaa, ja mummo sanoi: Hiiri. Saunottiin kynttilälyhdyn valossa. Mummo muisteli omia lapsuuden saunomisiaan, joita en silloin ymmärtänyt kuunnella. Sitten peseydyttiin vähän liian kuumalla vedellä. Oli pata ja kylmävesisaavi, josta se sekoitettiin. Mökeillä niitä näkee vieläkin.

Tämä muistelija kirjoittaa myös toisessa ketjussa. 

Minä kirjoitin tuon muistelun. En kirjoita missään muussa ketjussa. En tosin ymmärrä, mitä merkitystä sillä on.

Vierailija
1364/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tuon muistelun. En kirjoita missään muussa ketjussa. En tosin ymmärrä, mitä merkitystä sillä on.

Sen kerroin jo aiemmin, että viime vuonna seurasin sitä toista kuulumisketjua, mutta poistuin sieltä. Tässä ketjussa on kiinnostavia kuulumisia laidasta laitaan.

Vierailija
1365/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa noudatetaan palstan sääntöjä. Siksi tänne on kiva tulla lukemaan ja kirjoittamaan. 

Vierailija
1366/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa noudatetaan palstan sääntöjä. Siksi tänne on kiva tulla lukemaan ja kirjoittamaan. 

Sarkasmia?

Jankataan jostain Doriksesta ohi aiheen. Kuinka monesti yhdestä tai kahdesta tyypistä pitää jankata ja jankata?

Voisi jo vaihtaa levyä kuulumisiin. 

Vierailija
1367/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1368/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:stä alkoi juuri NHL-peli. Uskokaa tai älkää, mutta minua kiinnostaa NHL, vaikka olen vanha nainen. Harmittaa vähän, kun en voi kenenkään kanssa keskustella tuosta aiheesta tai katsoa pelejä jonkun kanssa 

Vierailija
1369/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV:stä alkoi juuri NHL-peli. Uskokaa tai älkää, mutta minua kiinnostaa NHL, vaikka olen vanha nainen. Harmittaa vähän, kun en voi kenenkään kanssa keskustella tuosta aiheesta tai katsoa pelejä jonkun kanssa 

Minua kiinnostaa seksi vaikka olen vanha nainen. Uskokaa tai älkää, yli 70-vuotiaanakin tekee vielä mieli. Eikö ole ihmeellistä? Olispa joku, jonka kanssa lemmiskellä.

Vierailija
1370/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin teki pataruokaa tänään. Meillä tehtiin tällaista:

https://www.valio.fi/reseptit/kanapata/

On hyvää, mutta mietin, että seuraavan kerran ehkä muokkaan vähän ja jätän kerman kokonaan pois, kun en oo oikein kerman ystävä. Musta se vähän tappaa tässäkin ruoassa ihanan sitruunaisuuden. Tänään syötiin riisin kanssa, huomenna keitän perunat, kun lientä tuli niin paljon.

Vierailija
1371/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle on mennyt tämäkin ketju. 

Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
1372/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa seksi vaikka olen vanha nainen. Uskokaa tai älkää, yli 70-vuotiaanakin tekee vielä mieli. Eikö ole ihmeellistä? Olispa joku, jonka kanssa lemmiskellä.

🤮

Ikärasismia! Kaikille kuuluu rakkaus.

Vierailija
1373/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilalle on mennyt tämäkin ketju. 

Pitäkää tunkkinne!

Pitäkää tunkkinne -tyyppi on näemmä löytänyt tännekin.

Olen kirjoittanut tänne paljon kuulumisiani, mutta enää en viitsi.

Vierailija
1374/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä parisuhteessa elävä yksinäinen. Lapset yökylässä, mies makuuhuoneessa telkkaria katsomassa, minä olohuoneessa myös telkkarin ääressä. Muutama lause lapsista ollaan tänään puhuttu.

Vierailija
1375/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tästä taas ketjunrauhoittuu viikonlopun jälkeen, joten ei huolta😁

Juu, jatketaan vaan kuulumisten kertomista, ei oo mitään hätää 😊

Vierailija
1376/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Rakkaus ei ole sama kuin seksi.

Vierailija
1377/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä parisuhteessa elävä yksinäinen. Lapset yökylässä, mies makuuhuoneessa telkkaria katsomassa, minä olohuoneessa myös telkkarin ääressä. Muutama lause lapsista ollaan tänään puhuttu.

Itsellä sama tilanne. Kumma se on, että yksin yksinäinen ei ole koskaan niin yksinäinen kuin kaksin yksinäinen. Minulla ainakin on niin ollut.

Vierailija
1378/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kerroin jo aiemmin, että viime vuonna seurasin sitä toista

Aika monet muutkin sieltä toisesta ketjusta on ilmeisesti siirtynyt tänne, ehkä myös sen ap.

Vähän ihmettelen. Nyt kun sieltä on lähtenyt joukoittain meitä vääränlaisia kirjoittajia pois, niin heillä olisi ollut oma, hyvä ketju, mutta he eivät vieläkään ole tyytyväisiä, vaan tulevatkin perässä tänne. En ihan ymmärrä.

Vierailija
1379/1468 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli upea aamu tänään. Lähdin pyöräilemään puoli kahdeksan aikoihin frisbeegolfradalle. Ei tuullut yhtään. Oli sopivan lämmintä ja aurinko oli nousemassa tähän päivään. Se tuntui niin hienolta hetkeltä. Aamuluonnossa on taikaa.

Fribailut eivät menneet kovin hyvin, vaikka johdinkin kisaa yli puolet väylistä. Tuuli yltyi kovaksi ja tulos kärsi. Alkoi myös vähän tihkuttaa vettä, mutta ei pahasti fribaillessa. Ei pitänyt yhtään sataa tänään ja hävisin kisat ihan viimeiselle sijalle kierroksen lopussa.

Löytyi kirppiksiltä elokuvia halloweeniksi, sillä matkaani tarttui Pet Semetary 2 (1992), Crawl (2011), James & Jättipersikka (1996), The Second Coming (2014) ja Viidakkovekara Juuso Elokuvasankarina (1996).

Kotiin matkalla näin viisi peuraa, haukan ja  parven joutsenia. Onneksi kaikki olivat eläviä eikä kuolleina. Yhteen aikaan näin vain kuolleita eläimiä.

Kiva päivä tänään.

Vierailija
1380/1468 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Rakkaus ei ole sama kuin seksi.

Mutta kumpaakin tarvitaan tukemaan toista. Kun on rakkautta, on seksiä. Kun on seksiä, on rakkautta. Ihan vanhoillekin seksi on terveellistä fyysisesti ja henkisesti.