Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä on tullut vanha äreä papparainen!😬

Vierailija
30.04.2025 |

Ei sille viitsi enää edes puhua, kun murahtelee vain. On muutenkin kuin joku 100-vuotias. Makaa vain ja valittaa.Miten on muutamassa vuodessa voinut vanhentua noin paljon. Varmaan minun syy sekin, niinkuin kuulema kaikki muukin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronin puute sillä on.

Vierailija
2/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronin puute sillä on.

No vois kyllä olla! Ei tullut mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siihen auttaa sitten kun kaikki vanhenee kuitenkin ja muuttuu murahteleviksi vanhuksiksi?

Vierailija
4/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vähän läimäytän sitä, niin se rauhoittuu,a

Vierailija
5/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon.itse tein niin. 

Vierailija
6/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä väsyttää tai valittaa kipua syystä. Mutta jos vain murahtelee eikä sano mitään, kommunikaatio käy mahdottomaksi ja parisuhde. Tekeekö liikaa töitä.

Vierailija
7/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴

Vierailija
8/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa👴

No oiskin!😂

Vierailija
9/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä väsyttää tai valittaa kipua syystä. Mutta jos vain murahtelee eikä sano mitään, kommunikaatio käy mahdottomaksi ja parisuhde. Tekeekö liikaa töitä.

No sillä on ns. vaihtelevia kipuja. Ne ei koskaan vaivaa kun on hänen omia kivoja juttuja. Muuten aina hyvin kivulias. Taitaa vain haluta erota, mutta ei saa sanottua, vaikka olen kysynyt. 

Vierailija
10/10 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaa nyt ennen eroa veriarvojen kautta onko merkkejä jostain taudeista. Jos ns normi veriarvot kunnossa eikä epäilystä diabeteksesta tai rasvamaksasta (saati kirroosista) niin sitten vielä testoarvojen testaukseen. Vika voi hyvinkin löytyä näistä. Tai stressistä, vanhana ei vaan ole samaa sietokykyä ja burnout out tulee helpommin. Jos ei mikään tällainen syy, niin sitten vielä kehityskeskustelu ennen eroa - haluatteko tehdä asialle jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan