Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (4765)

Vierailija
4761/4765 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te naura edes kun katsotte jotain hauskaa sarjaa tai luette koomista kuvausta jossain kirjassa? Itse räkätin oikein makeasti viimeksi eilen Arrested development-sarjaa katsoessani.

Minä harvoin edes hymyilen millekään. Olen ollut vuosikausia kokonaan yksinäni, joten tällaiset alkujaan muille ihmisille osoitettavat ilmeet ovat jääneet käytöstäni. En kyllä ennenkään ollut mikään ilmehtijä, ja sain siitä joskus moitteitakin. Huumorintajun yms. puutteesta ei ole kyse, mutta naama vain ei liiku.

Muutama viikko sitten otin katsellakseni tuon sarjan, kun olin nähnyt sen saamia, erinomaisia arvosteluja. Ihan viihdyttävää katseltavaahan tuo oli, mutta mikä ihme siinä on hauskaa? Mille sinä nauroit? 

Lopetin muuten katselemisen neljännen kauden alkuun. Kaikki hahmot olivat muuttuneet tylsiksi ja ilkeiksi, eikä meno muutenkaan ollut enää kiinnostavaa.

Olen eri, jolle vastasit, mutta vastaan sinulle.

Ihminen voi hymyillä eläimille. Linnuille, kimalaisille, kissoille, lehmille. Tai luonnonkukille. Puille, pilville.

Vierailija
4762/4765 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te naura edes kun katsotte jotain hauskaa sarjaa tai luette koomista kuvausta jossain kirjassa? Itse räkätin oikein makeasti viimeksi eilen Arrested development-sarjaa katsoessani.

Minä harvoin edes hymyilen millekään. Olen ollut vuosikausia kokonaan yksinäni, joten tällaiset alkujaan muille ihmisille osoitettavat ilmeet ovat jääneet käytöstäni. En kyllä ennenkään ollut mikään ilmehtijä, ja sain siitä joskus moitteitakin. Huumorintajun yms. puutteesta ei ole kyse, mutta naama vain ei liiku.

Muutama viikko sitten otin katsellakseni tuon sarjan, kun olin nähnyt sen saamia, erinomaisia arvosteluja. Ihan viihdyttävää katseltavaahan tuo oli, mutta mikä ihme siinä on hauskaa? Mille sinä nauroit? 

Lopetin muuten katselemisen neljännen kauden alkuun. Kaikki hahmot olivat muuttuneet tylsiksi ja ilkeiksi, eikä meno muutenkaan ollut enää kiinnostavaa.

Olen eri, jolle vastasit, mutta vastaan sinulle.

Ihminen voi hymyillä eläimille. Linnuille, kimalaisille, kissoille, lehmille. Tai luonnonkukille. Puille, pilville.

Totta kai voi. Voi kyllä olla hymyilemättäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/4765 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkuinen ja surullinen olo jo aamusta, onn niin orpo olo, se riittää jo itkuun.

Yritin aloittaa siivoamista, mutta ei siitäkään tullut mitään kun mietin miksi siivoaisin, eihän kukaan koskaan näe onko minulla siistiä vai ei, ei yhtään sukulaista ole joka kävisi minun luonani, tänään on ihmeen vaikea olo taas kerran, ryven itsesäälissä

Joskus iskee samanlainen alakulo, on vain sitten surtava kunnolla pohjia myöten.  Itkin ja aloitin kuitenkin siivouksen kuin jokin robotti sumuisin silmin. Yksitoikkoisessa työssä alkoi olo helpottua vähäsen, ja laitoin kevyttä musiikkia taustalle. Tulipa siistiä jälkeä ainakin itseä varten.

Sivusta

Vierailija
4764/4765 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkuinen ja surullinen olo jo aamusta, onn niin orpo olo, se riittää jo itkuun.

Yritin aloittaa siivoamista, mutta ei siitäkään tullut mitään kun mietin miksi siivoaisin, eihän kukaan koskaan näe onko minulla siistiä vai ei, ei yhtään sukulaista ole joka kävisi minun luonani, tänään on ihmeen vaikea olo taas kerran, ryven itsesäälissä

Joskus iskee samanlainen alakulo, on vain sitten surtava kunnolla pohjia myöten.  Itkin ja aloitin kuitenkin siivouksen kuin jokin robotti sumuisin silmin. Yksitoikkoisessa työssä alkoi olo helpottua vähäsen, ja laitoin kevyttä musiikkia taustalle. Tulipa siistiä jälkeä ainakin itseä varten.

Sivusta

Kiitos teille, eilen illalla oli mukavaa keskustelua!

Eikö sitä yhtä hullua häirikköä millään saa ulos. Moden tehtävä estää!

Siivoamisesta muuten, eihän se aina mukavaa ole mutta siitä tulee mukava fiilis jälkeenpäin. Eikö, on ikäänkuin helpompi hengittää. Kukkakimppu vielä maljakkoon!

Vierailija
4765/4765 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli alkaa viettää jo juhannusta ja juoda ittensä sammuksiin, ei siinäkään ole järkeä, onko missään mitään mieltä kun kukaan ei välitä minusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi