Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3773)

Vierailija
3701/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mielenkiintoista". Yks ja sama mielipuoli kirjoittelee ketjussa itselleen.

Tämä on todellakin VAUVA foorumi. Pois täältä ja heti!.

Pilaa ketjuja työkseen, sussex yms

Vierailija
3702/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mielenkiintoista". Yks ja sama mielipuoli kirjoittelee ketjussa itselleen.

Tämä on todellakin VAUVA foorumi. Pois täältä ja heti!.

Pilaa ketjuja työkseen, sussex yms

Yksi vanhus on häiriköinyt jo kaksi kuulumisketjua lukituksi. Banneja satelee hänelle, mutta ei opi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän (nainen, Ylöjärveltä) haikaili jatkuvasti poromieseksänsä perään ja muisteli miten tämä oli "nuollut orgasmiin, nostanut seinälle ja pannut kunnolla". Kuulemma napapiirin eteläpuolelta olevat miehet ei vaan pysty samaan.

Vierailija
3704/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akalla löysä pimppara. Meni kolme sormea sisään ja oli niin kuin ämpäriä olisi lykkinyt. Ero oli parempi molemmille ja perään löysin mukavan tiukkatavaraisen naisen.

Sulla tais olla pieni muna. Naisella on aina sopiva.

Vierailija
3705/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akalla löysä pimppara. Meni kolme sormea sisään ja oli niin kuin ämpäriä olisi lykkinyt. Ero oli parempi molemmille ja perään löysin mukavan tiukkatavaraisen naisen.

Sulla tais olla pieni muna. Naisella on aina sopiva.

Jos naine on liia väljä nii ei kylä mikää muna riitä!

Vierailija
3706/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän (nainen, Ylöjärveltä) haikaili jatkuvasti poromieseksänsä perään ja muisteli miten tämä oli "nuollut orgasmiin, nostanut seinälle ja pannut kunnolla". Kuulemma napapiirin eteläpuolelta olevat miehet ei vaan pysty samaan.

Kuulostaa ihanalta! Saisipa edes kerran elämässä tuollaista miestä!

Vierailija
3707/3773 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se erehtyi, ja se olikin poromiehen poro.

Vierailija
3708/3773 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks virolaiset sano suomalaisia poroiksi?

Vierailija
3709/3773 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun (9kk) siihen, kun mies ilmoitti hellällä äänensävyllä miten on tykännyt musta jo puolen vuoden ajan. Se oli kuin isku palleaan. Jätin miehen, ja olin helpottunut, koska minulle valkeni miten mies itse taas oli sellainen kehitysjarru ja aikasyöppö, että teki terää olla itsekseen.  Exäni vain ei päässyt yli millään, hän haikaili vielä vuosia perääni. 

Toinen tapaus paljastui FAS-lapseksi. Äitinsä oli ilmeisesti naukkaillut raskausaikana, ja muistan kun oma äitini varoitti miehestä nähtyään miehen kasvonpiirteet (äiti on päihdepuolella töissä) Ihmettelin alkuun, mutta jo kuukaudessa valkeni mistä saattaisi olla kyse. Mies oli kuin sähkötolpat ilman piuhoja, ei minkäänlaista itsereflektiota, ja suhtautui oudosti kaikkeen sellaiseen mihin normaalitilanteissa ihmiset suhtautuisivat vähän jämäkämmin tai ainakin paljon kärkkäämmin. 

Aloin ihmetellä siinä vaiheessa kun mies haukkui kodinkoneita vaikeaksi käyttää - ja pian tajusin, että minulla on tismalleen samanmerkkiset vermeet kotona, enkä ollut huomannut mitään vaikeuksia. Miehen asunnolla taas järkytyin. Siellä olivat usean vuoden lehdet ovensuussa koottuna kenkätelineen tilalle, sauna oli dumbattu täyteen pyykkiä ja mies ei ollut käyttänyt sitä kertaakaan tästä johtuen (itse en käyttäisi saunaa tuohon tarkoitukseen), tiskejä ei oltu pesty ikinä, kahvinkeitin oli palanut karrelle. Huonekaluja hänellä oli kolme erilaista sohvaa ja niitä oli niin paljon, että sekaan ei mahtunut. Toisissa olosuhteissa olisin pitänyt tuota elämänhallinnan puutteena tai välivaiheena, nyt se vain vahvisti käsitystäni siitä, ettei mies vain osannut. Pyykkikone teki usein tenät, koska hän ei vain oppinut käyttämään sitä. 

Lopulta selvisi, että mies kantoi kahta sp-tautia. Kuulemma ei tarvinnut käydä testeissä, koska ex-tyttöystävän kanssa oli suhteen alussa käyty. Mies kyllä muisti kertoa, että tyttöystävä oli pettänyt häntä koko sen 1,5v aikana ja hän oli saanut tietää siitä vasta myöhemmin (myöhemmin kuulin, että kaikki merkit olivat olleet nähtävillä, mies ei vain tajunnut sitä). Kun itselleni iski hirveä jännitys jo miehen terveyden puolesta, niin sain vaivoin hänet tajuamaan miten tärkeää on oireettomuudesta riippumatta mennä lääkäriin. Kun sain miehen sinne, niin löydökset olivat sen mukaiset. Jätin miehen, koska minulle tuli hirveän turvaton olo enkä halua joutua kokemaan varuillaanoloa parisuhteessa vastaavien tempausten takia jotka "eivät vain tulleet mieleen" 

Vierailija
3710/3773 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa on ollut.

Vierailija
3711/3773 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yritän selvitä viikon ryyppyputkesta, kamala siivoaminen ja ketutus kun poliisitkin kävi. huh, kun ei osaa sen alkoholin kanssa pelata niin pitää vaan aina kumminkin sortua vaikka ikääkin jo 62 vuotta.

Ja tämä kun on yksin, ei oo ketään apua eikä seuraa vaan omat paskat jännitys ja ahdistustilat.

Vierailija
3712/3773 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti huono olo, jotenkin samat ajatukset päässä jyllää, tuntuu, että millään ei ole enää mitään väliä, sama vaikka kuolis pois

Vierailija
3713/3773 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu on vaan syömistä varten. Ettäs tiedätte.

Ja juomista, hengittämistä, puhumista, laulamista, viheltelyä, imemistä, puhaltelua, suutelua ja suikkista varten.

Peräreikä on ulostamista, rakastelua, lääkesupon laittamista ja salakuljettamista varten.

Minun peppureikäni on pyhä, sinne ei koske muut kuin minä itse. Se nainen joka väittää nauttivansa peppuseksistä puhuu paskaa, tästä ollaan naisissa juteltu. Joku kertoi kaverinsa mieliksi tykänneen, sanoi pthyi...

Vierailija
3714/3773 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin joskus nuorena pyysin ukkoani nuolemaan itselleni orkkuja, nykyään ei seksi kiinnosta, kiitos ketipinor lääkkeiden.

Vierailija
3715/3773 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätilmat ovat kivoja! Olen nähnyt sepelkyyhkyjä ja punarinnan. Milloinkahan sitruunaperhoset ilmestyvät? Sitruunaperhoset ovat kiintosia, kun ne talvehtivat elävinä lumihangen sisällä tai jossain koloissa. Siksi ne ensimmäisenä alkavat lepatella näkyvissä. Metsäpeura oli kalunnut yhtä omenapuuta - laitoin siihen kasvienhaavansuojausbalsamia, jotta taudit eivät iskisi niin helposti. Puu selvinnee, kun sitä ei ole kaluttu ympäri varren, jolloin nestekierto onnistunee. Minulla on tosin verkot kaikien puiden ympärillä, mutta yksi verkko oli ollut liian matala. Voi olla, että vielä tulee takatalvi, mutta nyt on kiva aika. 

Vierailija
3716/3773 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevätilmat ovat kivoja! Olen nähnyt sepelkyyhkyjä ja punarinnan. Milloinkahan sitruunaperhoset ilmestyvät? Sitruunaperhoset ovat kiintosia, kun ne talvehtivat elävinä lumihangen sisällä tai jossain koloissa. Siksi ne ensimmäisenä alkavat lepatella näkyvissä. Metsäpeura oli kalunnut yhtä omenapuuta - laitoin siihen kasvienhaavansuojausbalsamia, jotta taudit eivät iskisi niin helposti. Puu selvinnee, kun sitä ei ole kaluttu ympäri varren, jolloin nestekierto onnistunee. Minulla on tosin verkot kaikien puiden ympärillä, mutta yksi verkko oli ollut liian matala. Voi olla, että vielä tulee takatalvi, mutta nyt on kiva aika. 

Ihanan normaali kommentointi!

Minä otin tänään avannolla aurinkoa, kevät on mun suosikki vuodenajoista.

Vierailija
3717/3773 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoon kevättä, syksyä ofotellessa.

Vierailija
3718/3773 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan normaali kommentointi!

Minä otin tänään avannolla aurinkoa, kevät on mun suosikki vuodenajoista.

Pilkkijät on jo tosi ruskeita kasvoistaan, upeita kevätilmoja on ollut. Yksi pääsiäinen sain jonkunlaisen auringonpistoksen, kun oltiin koko päivä jäällä. Posket punersi, migreeni ja oksettava olo, vaikka oli aurinkorasvaa ja -lasit.

Kannattaa varoa armotonta kevätaurinkoa hangella.

Vierailija
3719/3773 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yö ja aamu, itkuinen olo, ei jaksa enää, vihaan elämääni.

Vierailija
3720/3773 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono yö ja aamu, itkuinen olo, ei jaksa enää, vihaan elämääni.

Kyllä se siitä.

Kevät voi olla aluksi rankkaa kun sitä hehkutetaan joka puolella mutta itsestä ei välttämättä tunnu hyvältä. Päivä kerrallaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän