Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3782)

Vierailija
3721/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tykkää keväästä, mutta itsemurhat lisääntyy

Oma huono olo korostuu

Vierailija
3722/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono yö ja aamu, itkuinen olo, ei jaksa enää, vihaan elämääni.

Kyllä se siitä.

Kevät voi olla aluksi rankkaa kun sitä hehkutetaan joka puolella mutta itsestä ei välttämättä tunnu hyvältä. Päivä kerrallaan. 

Oli kevät, kesä tai syksy, yhtä yksin olen. Ei ole elämänhaluakaan ollut aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta onkin ihanaa, kun naiselta tulee pissa kesken seksin tai samaan aikaan orgasmin kanssa.

Vierailija
3724/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat tykkää keväästä, mutta itsemurhat lisääntyy

Oma huono olo korostuu

Ihanaa!

Kukas nyt keväällä auringon paistaessa olisi hunolla päällä. 

Vierailija
3725/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tykännyt keväästä, enkä hirveesti kesästäkään. Kevät ja kesä ovat aina korostaneet omaa yksinäisyyttä. Vasta kun lähemmäs 40v sain omia lapsia 2 kpl, aloin pitää kesästä. Kesä on lasten kanssa kiva ja helppo vuodenaika. Keväästä en välitä edelleenkään. 

Vierailija
3726/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vasta onkin ihanaa, kun naiselta tulee pissa kesken seksin tai samaan aikaan orgasmin kanssa.

Squirttaaminen on nykyään suosittua. Meillä tosin ei sänkyyn kusta.

Vierailija
3727/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään ikävin puoli on ehkä se, miten kirkas ja kaunis auringonvalo paljastaa erityisen selvästi paitsi jokaikisen pölyhiukkasen asunnossani... muuten kyllä pidän keväästä. Asun maalla, ja tykkään niistä hetkistä kun pihatöiden lomassa tai töistä tullessa tarkenee jo istahtaa hetkeksi saunan rappusille. Joskus juon kahvitkin siinä.

Kesä on hankalampi. Silloin on kesälomat, ja töissä kysellään missä kukin oli lomalla tai mitä suunnittelee tekevänsä. Enhän minä, perheetön ja yksinäinen keski-ikäinen, kovin kummoisia lomia järjestele. Eikä jotenkin halua kertoa, että itsekseni taas istuskelin jossain laiturinnokalla tai kävin torikahvilla. Toki kun vähän sanojaan valitsee, niin tuommoisistakin saa jo ihan senkuuloisia kuin olisi ollutkin jotain. 

Vierailija
3728/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevään ikävin puoli on ehkä se, miten kirkas ja kaunis auringonvalo paljastaa erityisen selvästi paitsi jokaikisen pölyhiukkasen asunnossani... muuten kyllä pidän keväästä. Asun maalla, ja tykkään niistä hetkistä kun pihatöiden lomassa tai töistä tullessa tarkenee jo istahtaa hetkeksi saunan rappusille. Joskus juon kahvitkin siinä.

Kesä on hankalampi. Silloin on kesälomat, ja töissä kysellään missä kukin oli lomalla tai mitä suunnittelee tekevänsä. Enhän minä, perheetön ja yksinäinen keski-ikäinen, kovin kummoisia lomia järjestele. Eikä jotenkin halua kertoa, että itsekseni taas istuskelin jossain laiturinnokalla tai kävin torikahvilla. Toki kun vähän sanojaan valitsee, niin tuommoisistakin saa jo ihan senkuuloisia kuin olisi ollutkin jotain. 

"Oli ihana kesä, halusin ottaa tosi rennosti, en tehnyt oikein mitään, aivan parasta!" on ollut mun vakioselvitys töissä loman jälkeen. No, oikeasti olisin todellakin halunnut tehdä vaikka mitä, mutta seura puuttui, ja budjettikin on ollut tiukka, yksin eläminen on kallista. Viime vuosina kyllä tuntuu, että moni muukin on vähentänyt reissaamista, ja toisaalta keski-ikäiset ja vanhemmat työkaverit selvästi pitävät ajatusta velvoitteettomasta kesästä aidosti ihanana. Eli ei kukaan ihmettele tai sääli.

Vierailija
3729/3782 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin saunassa. Voitelun kehoa Nivealla ja kasvoihin laitoin L'Orealin tehotippoja. Kudoin kevätneuletta ja katsoin saksalaisen poliisisarjan yhden jakson. Syön mustikoita piimän kanssa ja menen kohta nukkumaan.

Vierailija
3730/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin saunassa. Voitelun kehoa Nivealla ja kasvoihin laitoin L'Orealin tehotippoja. Kudoin kevätneuletta ja katsoin saksalaisen poliisisarjan yhden jakson. Syön mustikoita piimän kanssa ja menen kohta nukkumaan.

Ihanat kuulumiset

Hyvää Naistenpäivää kaikille

Vierailija
3731/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oli ihana kesä, halusin ottaa tosi rennosti, en tehnyt oikein mitään, aivan parasta!" on ollut mun vakioselvitys töissä loman jälkeen. No, oikeasti olisin todellakin halunnut tehdä vaikka mitä, mutta seura puuttui, ja budjettikin on ollut tiukka, yksin eläminen on kallista. Viime vuosina kyllä tuntuu, että moni muukin on vähentänyt reissaamista, ja toisaalta keski-ikäiset ja vanhemmat työkaverit selvästi pitävät ajatusta velvoitteettomasta kesästä aidosti ihanana. Eli ei kukaan ihmettele tai sääli.

Kiitos. :) Tunnistan kyllä tämänkin, että monelle se "voikun vois olla ihan vaan kiireettä ja levätä" olisi se ns. unelmaloma. Toinen kätevä juttu on itselle ollut se, että ohjaa vaan kollegat tai kuka nyt kyseleekin puhumaan itsestään. Mitään muutahan ei moni rakasta yhtä paljon. Kiusallinen kysymys ja hankala tilanne on nopsaan kierretty, kun minun ei tarvitse yrittää saada sitä laiturinnokassa päivästä toiseen istuskelua kuulostamaan joltain itsevalitulta retriittikokemukselta hyvässä seurassa... senkun kuuntelen vaan, miten toinen/muut posmottaa kesäjutuistaan ja lomakuulumisistaan. Varmaan kivempi kaikille joskus niin.

Vierailija
3732/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suu on vaan syömistä varten. Ettäs tiedätte.

Ja juomista, hengittämistä, puhumista, laulamista, viheltelyä, imemistä, puhaltelua, suutelua ja suikkista varten.

Peräreikä on ulostamista, rakastelua, lääkesupon laittamista ja salakuljettamista varten.

Minun peppureikäni on pyhä, sinne ei koske muut kuin minä itse. Se nainen joka väittää nauttivansa peppuseksistä puhuu paskaa, tästä ollaan naisissa juteltu. Joku kertoi kaverinsa mieliksi tykänneen, sanoi pthyi...

Kiitos vinkistä, juttelimme aiheesta tyttöjen kesken, vain yksi sanoi pitävänsä peppuseksistä. Toki hänkin alkoi pikkuhiljaa perumaan...mutta kun ukko niin tykkää...

Vierailija
3733/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kaunis ilma, että en voi tehdä muuta kuin ihailla ja ihmetellä. En pysty keskittymään työhön, kun haluaisin mennä ulos. Aina vain ulos! Koko elämäni olen vain halunnut ulos, joten en ole voinut koskaan keskittyä mihinkään. Ahdistaa ja tukehduttaa olla sisällä. Haluaisin olla eläin metsässä, asua metsässä ja elää kaukana taloista ja teistä ja ihmisen rakennelmista. Kaivautuisin maahan, nukkuisin sammaleilla, kiipeäisin puissa, sukeltelisin järvissä. Koko elämäni ajan olen kärsinyt pakosta olla sisällä talossa ihmisyyden vankina.

Vierailija
3734/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kurkkaamassa kuulumisketjuja. Räväkät kuulumiset ja Hymistelyketju. Siellä opit, miten luot feikkipersoonan ja valehtelet jänniä kuulumisia. Jollain siellä on monta sivupersoonaa, joina esiintyy. Totta ei siteeksikään. Ei vaikeaa.

Vierailija
3735/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin kaunis ilma, että en voi tehdä muuta kuin ihailla ja ihmetellä. En pysty keskittymään työhön, kun haluaisin mennä ulos. Aina vain ulos! Koko elämäni olen vain halunnut ulos, joten en ole voinut koskaan keskittyä mihinkään. Ahdistaa ja tukehduttaa olla sisällä. Haluaisin olla eläin metsässä, asua metsässä ja elää kaukana taloista ja teistä ja ihmisen rakennelmista. Kaivautuisin maahan, nukkuisin sammaleilla, kiipeäisin puissa, sukeltelisin järvissä. Koko elämäni ajan olen kärsinyt pakosta olla sisällä talossa ihmisyyden vankina.

Muuta Ukrainaan. Siellä tuo toteutuu.

Vierailija
3736/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymistelyketju on lukittu. Monta kuulumiskerhoa on lukittuna jo.

Vierailija
3737/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksin oon mä vain suru on sunnuttain sitä itkee mun orpo  sydämmein, kun lähdit luotani pois en enää elää vois mutta koitan jaksaa kuitenkin ja ehkä huominen aamu helpotusta tois..joo tämä on niin tuttu vuodatus anteeksi hyvä yleisö.

Vierailija
3738/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen. Ei ole ketään kenen kanssa jutella. Pelottaa etten kohta enää osaa :/ 

Tänään olen katsonut Netflixiä ja kohta lähden kävelylle. 
Haluaisin ystäviä mutta minulle ystävystyminen on aina ollut vaikeaa.

Yritän jaksaa ja keksiä tekemistä.

Vierailija
3739/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella pitäisi olla puhekaveri, niin minä toivoisin , ei kukaan saisi jäädä yksin ilman seuraa juttelua.

Vierailija
3740/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen. Ei ole ketään kenen kanssa jutella. Pelottaa etten kohta enää osaa :/ 

Tänään olen katsonut Netflixiä ja kohta lähden kävelylle. 
Haluaisin ystäviä mutta minulle ystävystyminen on aina ollut vaikeaa.

Yritän jaksaa ja keksiä tekemistä.

Sama täällä , olen itkenyt kohtaloani koko päivän, minulla ei ole ketään, kukaan ei edes välitä, että olenko täällä kopperossani enää elossakaan, ei ole työpaikkaakaan, että siellä ihmettelisivät jos ei näy. Miks toisilla on perheet ja tukiverkot ja joillain ei mitään, no rahaa on mutta ei se tätä orpoutta poista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme