Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3782)

Vierailija
3741/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan raskasta olla yksinäinen pakkomielteinen jankuttaja. Kuukausien ajan

Jos lähipiirissäsi olisi sellainen, ihmettelisitkö? Vai ymmärtäisit?

Minä ihmettelen, aamusta iltaan jankkausta. Monessa eri ketjussa. Onneksi ei ole IRL. Ketjua voi vaihtaa.

Tämmöistä pohdin

Nyt Salpparin pariin.

Vierailija
3742/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suu on vaan syömistä varten. Ettäs tiedätte.

Ja juomista, hengittämistä, puhumista, laulamista, viheltelyä, imemistä, puhaltelua, suutelua ja suikkista varten.

Peräreikä on ulostamista, rakastelua, lääkesupon laittamista ja salakuljettamista varten.

Minun peppureikäni on pyhä, sinne ei koske muut kuin minä itse. Se nainen joka väittää nauttivansa peppuseksistä puhuu paskaa, tästä ollaan naisissa juteltu. Joku kertoi kaverinsa mieliksi tykänneen, sanoi pthyi...

Kiitos vinkistä, juttelimme aiheesta tyttöjen kesken, vain yksi sanoi pitävänsä peppuseksistä. Toki hänkin alkoi pikkuhiljaa perumaan...mutta kun ukko niin tykkää...

Perspanot on niin ylimaallista, nautintoa ei voita mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, siis riitelijä on ottanut tämän seuraavaksi kohteekseen. No pian lukitaan tämäkin.

Vierailija
3744/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen. Ei ole ketään kenen kanssa jutella. Pelottaa etten kohta enää osaa :/ 

Tänään olen katsonut Netflixiä ja kohta lähden kävelylle. 
Haluaisin ystäviä mutta minulle ystävystyminen on aina ollut vaikeaa.

Yritän jaksaa ja keksiä tekemistä.

Soittaisin sulle, jos tietäisin minne.

Koita käydä jossain missä on ihmisiä, joille jutella. Kirjastossa tai vaikka taidenäyttelyssä.

Jaksamista lähimmäiseni.

Vierailija
3745/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen. Ei ole ketään kenen kanssa jutella. Pelottaa etten kohta enää osaa :/ 

Koita käydä jossain missä on ihmisiä, joille jutella. Kirjastossa tai vaikka taidenäyttelyssä.

Jaksamista lähimmäiseni.

Älä vaan vastaa tälle!  Hän on narsisti, joka kerää hovia kaikista yksinäisistä! Muut tuntevat ja osaavat varoa.

Vierailija
3746/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa jankkaajat hornan p......een ja antakaa yksinäisten ketjun olla rauhassa!

Vierailija
3747/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista lähimmäiseni.

Älä vaan vastaa tälle!  Hän on narsisti, joka kerää hovia kaikista yksinäisistä! Muut tuntevat ja osaavat varoa.

Kehuu ensin sua ja muka ymmärtää, sitten sun on pakko olla samaa mieltä kaikesta ja totella ja jäät narsistin uhriksi. Älä usko mitään.

Vierailija
3748/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häivy D! Sut tunnistaa kaikki. Hävettää katsoa riitelyä ja jankkausta. Pysy pois tai saat ikuiset bannit. Nyt on tulossa jo neljännet sulle.

Ei se osaa muuta kuin riitelyn. Niin koukussa näihin ketjuihin että muuta elämää ei enää ole. Ei ole hymistelyketju lukossa.

Vierailija
3749/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia viestejä 4 / djankkaajan herjaa 25

Jatkakaa toki

Muille Hyvää Naistenpäivää

Vierailija
3750/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa toki

Samoin sinulle

Vierailija
3751/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juomista, hengittämistä, puhumista, laulamista, viheltelyä, imemistä, puhaltelua, suutelua ja suikkista varten.

Peräreikä on ulostamista, rakastelua, lääkesupon laittamista ja salakuljettamista varten.

Minun peppureikäni on pyhä, sinne ei koske muut kuin minä itse. Se nainen joka väittää nauttivansa peppuseksistä puhuu paskaa, tästä ollaan naisissa juteltu. Joku kertoi kaverinsa mieliksi tykänneen, sanoi pthyi...

Kiitos vinkistä, juttelimme aiheesta tyttöjen kesken, vain yksi sanoi pitävänsä peppuseksistä. Toki hänkin alkoi pikkuhiljaa perumaan...mutta kun ukko niin tykkää...

Kaapista vaan ulos jo

Vierailija
3752/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapista vaan ulos jo

Ollaan jo. Tule mukaan!

Vierailija
3753/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa toki

Samoin sinulle

Hänelle ei kannata toivottaa mitään. Hän on ilkeä kiusaaja ja kuolevaakin pilkannut eräässä ketjussa. Todella sairas vanha nainen, joka ei kadu mitään eikä pyydä anteeksi, vaikka jää valehteluistaan ja varkauksistaan kiinni. Parempi pysyä erossa totaalisesti.

Kotiseudulla Hartolassa tiedetään ja kartetaan. Oma syynsä. 

Hän on ketjuissa aamusta yöhön ja peukuttaa omiaan ja vahtii, poistelee ja jankkaa. Poistaa tämänkin ennen pitkää, katsokaa vaikka. Koko elämä on riitelyä eri ketjuissa.

Kyllä tämä tiedetään. Paha ketjukiusaaja ja miesvihaaja.  Kiukuissaan nimittelee ja poistattaa viestejä.

Montako ketjua on jo ajanut lukituksi. Nyt tuhoaa  tämän. 

Vierailija
3754/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa keskustelun rajoittaminen. Mitään seksiin ja parisuhteisiin liittyvää ei saa olla. Eikä mitään, mikä ei yhtä miellytä.  Haukkuu ja poistattaa. Jankkaa.

Vierailija
3755/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on outoa ja surullista että piti tuolla harhaisella jankkaamisella pilata mukava hyvänmielen ketju!

No sitäpä maailman meno on ollut aina- Saksassa ja NL:ssa maalitettiin tiettyjä kansalaisia, nyt kaksi suurvaltaa tekee samaa.

Ja näissä ketjuissa tuota kuvitteellista myyttistä d:tä kyllästymiseen asti. Samoin jutunaiheet muuttuivat kiusanteoksi meitä tavallisen arjen eläjiä kohtaan.

Häpeä jos osaat!

:)

Vierailija
3756/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painukaa jankkaajat hornan p......een ja antakaa yksinäisten ketjun olla rauhassa!

:(

Vierailija
3757/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kuka jankkaa?

Vastaus: Häirikköjankkaaja

Kuka pilaa ketjun?

Kuka jankkaa:  Doris eli Puutarhuri eli Mummeli eli Eri eli Sivusta eli Bloggari eli MIss Marple eli ....Kymmeniä feikkipersoonia joilla komppaa omaa mielipidettään.

Kuka pilaa ketjut:  Doris, Hän rikkoo sananvapautta ja syrjii, poistelee valtavasti, jankkaa, häiriköi, haukkuu, kiroilee, käyttäytyy törkeästi. Keskustelee itsensä kanssa. aamusta yöhön.

Älä enää kysy, tätäkin olet jankannut satoja kertoja neljän vuoden aikana.

Ainakin viisi ketjua on lukittu Doriksen käyttäytymisen vuoksi! Ja lisää yrittää pilata.

Uskomaton, joko älyllisesti tyhmä tai neurologisesti sairas, joka ei edes halua oppia mitään.

Kysyy ja sitten kun vastataan, poistaa vastaukset!  

Vierailija
3758/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisella pitäisi olla puhekaveri, niin minä toivoisin , ei kukaan saisi jäädä yksin ilman seuraa juttelua.

Tee lakialoite.

Vierailija
3759/3782 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään ollut kotosalla vaan. Vähän siivoillut, katsonut telkkaria, selannut nettiä. Tuntuu ikävälle kun ei oo ketään kenen kanssa mennä vaikka kävelylle. Yksinkin voi mennä, tiedän, mutta välillä se tuntuu vaikeelle.

Vierailija
3760/3782 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat kaikille, toivotaan, että jokainen Nainen sai edes yhden onnittelun eilen. Oli hauska haastattelu telkassa, kun Mari Rantasila ja Rosa Meriläinen oli samassa ohjelmassa. Innostuivat keskustelemaan keskenään niin, ettei toimittaja paljoa väliin sanonut. Mielenkiintoista keskustelua naisen asemasta heidän urien alkuaikoina -90 luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi