Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3621)
Vierailija kirjoitti:
Katon Floor Usan versioo telkkarista, kohta nukkumaan, onneks on zopinoxeja.
Ei sit pamit mittää?
Iltaa, just vika koirulit ulkoilutus. Nyt tv:n ääreen, katon ehkä Koskista.....
Mies oli nelikymppinen mutta tuntui siltä, että oli ollut suhteessa vain kätensä kanssa. Ensinäkään ei osannut suudella, hampaat vaan kalahteli omiani vasten. Sitten kun koetti seksin aika niin tämä sankari haki TALOUSPAPERIA ja alkoi pyyhkiä minua koska olin kuulemma niin kostea ettei hänestä tuntunut hyvältä. Laitoin samantien housut jalkaan ja totesin "eiköhän tämä ollut tässä" tarkoittaen koko seurustelua.
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Lopetin nuorena seurustelun toisen kanssa,kun tapasin rakkaani,omani. Nyt on 44v takana tapaamisesta ja onni on kestänyt,rakkaus on yhä. En muuta voinut,kun syttyi se ainoa rakkaus,jota olen tuntenut. En tiennyt,mitä oikea rakkaus on ennen sitä.
Naisen yhdyntäorgasmi, mistä sen syntyminen on kiinni ja miten se rakentuu?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6399270/naisen-yhdyntaorgasmi-mista-sen…
Miltä naisen panetus tuntuu ? kihelmöikö alapäätä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3952194/ketju/milta_naisen_panetus_tunt…
levoton olo, tylsää, ei kiinnosta hiihdotkaan, ei mikään, ei ole edes ryyppyseuraa
Vierailija kirjoitti:
Lopetin nuorena seurustelun toisen kanssa,kun tapasin rakkaani,omani. Nyt on 44v takana tapaamisesta ja onni on kestänyt,rakkaus on yhä. En muuta voinut,kun syttyi se ainoa rakkaus,jota olen tuntenut. En tiennyt,mitä oikea rakkaus on ennen sitä.
No on sulla ihanaa, ihan hymyilyttää.
Joo panemistahan se oli. Molemmin puolin ja aika pitkään 10v. Lopulta valitsin siippani kun ei se rakkautta ollut. Olimme liian erilaisia. Se on kuitenkin sanottava että ihanaa se oli aika ajoin ja ei jäänyt ikäviä muistoja. Vastapuoli ei ollut selvästikkään saanut koskaan oikeaa seksiä joten oppiahan se oli. Tosin pitää ymmärtää että ei kannata tavata enää kun on erottu.
Onks tää se ketju jossa on mukana Maiskis slurpsis nam -kommentti? Olen etsinyt sitä pitkään.
Uuden ikkunan tilasin kun vanha jo homeessa. Vanhassa talossa asumisen riemua.
Vierailija kirjoitti:
Uuden ikkunan tilasin kun vanha jo homeessa. Vanhassa talossa asumisen riemua.
Mikset sitä vanhaa pessyt? Ei ne lahoa, kauppasiko joku huijari uuden?
Eräs muikkeli oli salaa ajellut alapäätään mun partahöylällä ja sain siitä jonkun hemmetin infektion huuliini, jotka halkeilivat ja vuosivat verta. Sama tapaus päästi pitkän ja haisevan pierun, kun oli ekaa kertaa mun luona ja oltiin ruokapöydässä. Olihan sen pimpsakin niin löysä, etten meinannut saada millään orgasmia.
Kyllä on elämä raskasta yksin, tuntuu että ei enää kauaa jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sit pamit mittää?
Ei ne zopinoxit auttaneetkaan, valvoin koko yön.
Panettanut tänään hirvittävästi ja olen yksin ja kovasti yksinäinen. On ollut pakonomainen tarve onanoida vähintään kerran tunnissa. yhtään ei helpota ykinäisyyteen.
Yksinäinen olen minäkin, miettinyt mitä varten yleensä elän kun en ole kenellekkään tärkeä. Onneks ei ole panettanut moniin vuosiin, niin ei ole sitä ongelmaa. N62v
Spr;n chat yksinäisille tänään klo 18.00 - 20.00, täytyy käydä vilkasee.