Naisen yhdyntäorgasmi, mistä sen syntyminen on kiinni ja miten se rakentuu?
Kertokaa naiset ja miksei miehetkin, että mistä seikoista on kiinni jos nainen kykenee saamaan orgasminsa puhtaasti penetraatio seksissä. En tarkoita siis ulkoisen klitoriksen stimuloinnnilla yhdynnän yhteydessä vaan sitä että nainen saa orgasmin ihan puhtaasti nussimalla. Mistä naiset jotka saatte, se on kiinni? Onko se kiinni enemmän miehen taidoista vai Osaatteko te itse tehdä ne temput jotta saatte? Onko orgasmi erilainen kuin klitoriksen kautta hankittu?
Te jotka saatte penetraatiossa niin onko teillä kyky säädellä tulemistanne? Eli tuntuuko välillä että tulisi liian nopeasti ja haluatte sitä viivyttää? Entä sitten jos olisitte saamassa jo esileikinkissä, haluatteko ehkä estää sen ja ryhtyä yhdyntään?
Kommentit (5)
Klitoris se on aina mikä meinaa. Ja se on siihen tarkoitettukin, vaikka kuka toivois toisin (miksi?), ja sillä tulee paras orgasmi.
Itse saan kuitenkin aivan huippuorkun, kun mies panee ja samalla hyväilee sitä klittaa, silloin on räjähdys sellainen että tulee huudon kanssa ja myös squirttaan.
Sellaista se.
Usein se ei penetraatiossa tule ja vaatii mieheltä kestävyyttä, jotta saan tarpeeksi pitkään stimulaatiota oikeaan paikkaan. Mulle parhaiten tässä toimii perinteinen lähäriasento. Muilla ehkä muut.
Itse saan yhdynnässä ainoastaan, jos olen päällä. Muissa asennoissa niin satunnaista, että en niitä ala edes miettimään. Tulee tarpeeksi painetta samalla klitorikselle ja saan itseni juuri sellaiseen asentoon, joka tuntuu parhaalta.
N34
Klitoris on naisen penis. Saatko itse ilman penistä?
Klitoriksesta se emätinorgasmikin lähtee. Klitoriksen paisuvaiskudokset ovat kietoutuneet vaginan ympärille joten on luonnollista, että liike/paine joka kohdistuu tähän paisuvaiskudokseen, voi aiheuttaa orgasmin ilman itse häpykielen stimulointia. Itse ainakin tunnen hyvin kiihottuneessa tilassa juurikin vaginassa ne herkät kohdat ja niitä stimuloimalla dildolla tai peniksellä, voin orgasmin saada.
Kuitenkin itselleni voimakkain orgasmi tulee nimenomaan ulkoisen klitoriksen kautta, mutta emätinorgasmi on siis yhtä lailla klitoriksen avulla hankittu. Se tuntuu erilaiselta, ei koskaan yhtä voimakkaalta eli siksi en sitä nimenomaisesti tavoittele eikä pidä miehenkään tavoitella.