Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (3621)
Painajaismaisen masentava, ahdistava ja yksinäinen olo ollut koko tämän alkuvuoden. Yleensä tälläiset pahimmat olot ei näin pitkään jatku. En kovin kauaa enää tätä jaksa
Vierailija kirjoitti:
Painajaismaisen masentava, ahdistava ja yksinäinen olo ollut koko tämän alkuvuoden. Yleensä tälläiset pahimmat olot ei näin pitkään jatku. En kovin kauaa enää tätä jaksa
Sama mulla, tuo auringon paiste vielä enemmän ärsyttää, mietin miten kestän tämänkin kevään, vai teenkö lopun tästä elämästä ei valon pilkahdustakaan näy.
Luonto herää kohmelostaan pian. Teissä ihmisissä on sama voima, vaikka ette edes näkisi. Voimia ja piristystä kaikille masentuneille.
Kiiimaiset naiset lähettelee ystävänpäiväviestejä ja kyselevät milloin pääsen taas panemaan. Vastaan ja kerron ja lepyttelen että pian......(kunhan ehtii)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, tuo auringon paiste vielä enemmän ärsyttää, mietin miten kestän tämänkin kevään, vai teenkö lopun tästä elämästä ei valon pilkahdustakaan näy.
Et tee loppua. Halaus ja rutistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piristyhän sielä, aurinko paistaa kauniisti ja kevät tulee. Vuoden parasta aikaa kesää odottelessa. Pilaat muiden päivän noilla kirjoituksilla.
Kevät on kai masentuneille pahinta aikaa. Ehkä voisi vaan jotenkin keplotella sen yli, niin helpottaisi. Päivä kerrallaan. Kesällä kaikki elämä tasaantuu. Sitten jaksaa paremmin.
Piristymään käskeminen ei auta, vaikka jotkut niin luulee. Se on pinnallista ja tunkeilevaa ja kertoo, ettei asiaa ymmärretä. Antaa masennuksen olla ja aikanaan mennä. Riittää, kun katsoo kauemmas ja jotenkin jaksaa.
Ei mitään eikä ketään, mitä järkeä tässä elämässä on, päivät pitkät yksin? Ollut hankala olo koko viikon. Joo, ja kevään vöyhkääjät, haistakaa koirankakka, ette tiedä mitään kevätmasennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään eikä ketään, mitä järkeä tässä elämässä on, päivät pitkät yksin? Ollut hankala olo koko viikon. Joo, ja kevään vöyhkääjät, haistakaa koirankakka, ette tiedä mitään kevätmasennuksesta.
Minä tiedän, mutta pääsin siitä lopulta eteenpäin. Oli terapiaa ja pieni lääkitys. No en tiedä onko nuo lääkitykset aina hyviä, onko niistä apua, mutta ehkä jollekin voi olla. Minulla tasasi paniikkihäiriötä. Käytän vieläkin. Vaikeassa elämäntilanteessa kannattaa ajatella päivä kerrallaan. Kuka jaksaa kantaa tulevaisuuden taakkoja. Ei niin ole tarkoitettu. Mäkin stressaan välillä rankasti. On traumaperäinen stressikin. Mutta sitten esim. kirjoittaminen auttaa. Kirjoittaa ne asiat paperille, jotka painaa. Se helpottaa. Yksinäisyyttäkin on... Liikunta on minulle melkein elinehto. Se kuitenkin nostaa mielialaa ja tekee muutenkin hyvää. Käsillä tekeminen antaa muuta ajateltavaa. Se on terapeuttista. Askartelen toisinaan. Se voi olla muutakin tekemistä
Piristyhän sielä. . . Sen lisäksi, ettet osaa kirjoittaa, vaikutat ilkeältä ihmiseltä. Olisi mukava nähdä naamatusten, niin voisin kertoa tarkemmin mitä mieltä olen kaltaisistasi tekopirteistä häijyläisistä. Tähän en jaksa naputella edes provosoituna.
Vierailija kirjoitti:
Piristyhän sielä. . . Sen lisäksi, ettet osaa kirjoittaa, vaikutat ilkeältä ihmiseltä. Olisi mukava nähdä naamatusten, niin voisin kertoa tarkemmin mitä mieltä olen kaltaisistasi tekopirteistä häijyläisistä. Tähän en jaksa naputella edes provosoituna.
Piristyhän sinänikin.
Aurinkoista kevätä ja jaksuhaleja.
Ei se peniksen koko kaikki kaikessa ole, mutta liian pieni voi todellakin olla pieni. Yhden illan tuttavuus osoittautui juuri tällaiseksi, se oli pienempi kuin peukaloni eikä sen kanssa onnistunut mikään minua ilahduttava. Mies sen sijaan ilahtui monta kertaa vain pelkästään kierähtämällä päälleni. Mun kävi sääliksi häntä. Mitään yhteystietoja en vaihtanut hänen kanssaan ja lähtiessäni valehtelin sukunimenikin.
Monelle miehistä anaaliseksi on todella tärkeä osa monipuolista seksiä ja voivat kyllästyä pelkkään vaginaan. Nainen taas voi kyllästyä siihen jatkuvaan anaalin pyytämiseen.
Jonkinlainen kompromissi täytyisi saada aikaiseksi, esim vaikka kerran viikossa maksimissaan anaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se peniksen koko kaikki kaikessa ole, mutta liian pieni voi todellakin olla pieni. Yhden illan tuttavuus osoittautui juuri tällaiseksi, se oli pienempi kuin peukaloni eikä sen kanssa onnistunut mikään minua ilahduttava. Mies sen sijaan ilahtui monta kertaa vain pelkästään kierähtämällä päälleni. Mun kävi sääliksi häntä. Mitään yhteystietoja en vaihtanut hänen kanssaan ja lähtiessäni valehtelin sukunimenikin.
Niin pieni elin että oli pakko kysyä onko edes sisällä. Lopulta kondomi tippui siitä katkaravusta niin totesin koko homman olevan tässä ja kiitos hei.
Olin hiihtämässä järven jäällä. 12 km. Lunta on aika vähän, joten kiva että löytyy järven pinnalta latua. Itämerikin on kokonaan jäätymässä, vahvat jäät. Pitkä pakkaskausi oli rankkaa, mutta maaliskuussa alkaa aurinko lämmittää päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehistä anaaliseksi on todella tärkeä osa monipuolista seksiä ja voivat kyllästyä pelkkään vaginaan. Nainen taas voi kyllästyä siihen jatkuvaan anaalin pyytämiseen.
Jonkinlainen kompromissi täytyisi saada aikaiseksi, esim vaikka kerran viikossa maksimissaan anaalia.
Kyllä se on vain kultuurin opettama "tarve" miehille. Ei tarvitse mennä kovin montaa vuosikymmentä taaksepäin kun anaali on melkoinen erikoisuus eikä juuri kukaan normimies ajatellut sitä tarvitsevansa hyvän seksielämään. Ja se oli vielä aikaa jolloin ihmiset harrastivat keskimäärin enemmän seksiä kuin nykypolvet.
En siis sano että anaalissa olisi mitään pahaa jos molemmat sitä haluavat mutta se että se olisi jotenkin pakollista jotta seksiin ei kyllästy on kyllä aika lailla liioiteltua.
Vierailija kirjoitti:
Olin hiihtämässä järven jäällä. 12 km. Lunta on aika vähän, joten kiva että löytyy järven pinnalta latua. Itämerikin on kokonaan jäätymässä, vahvat jäät. Pitkä pakkaskausi oli rankkaa, mutta maaliskuussa alkaa aurinko lämmittää päivisin.
Ihanaa nauttia taas auringosta ja päivien valoisuudesta, kunhan vielä lämpenisi niin olisi kaikki taas täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piristyhän sielä, aurinko paistaa kauniisti ja kevät tulee. Vuoden parasta aikaa kesää odottelessa. Pilaat muiden päivän noilla kirjoituksilla.
Ei pilaa mitään. Sen sijaan tänne kirjoittaminen voi auttaa kirjoittajaa edes hieman, jos vastaukset ovat empaattisia ja joista ehkä löytää jonkin uuden ajatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pilaa mitään. Sen sijaan tänne kirjoittaminen voi auttaa kirjoittajaa edes hieman, jos vastaukset ovat empaattisia ja joista ehkä löytää jonkin uuden ajatuksen.
Liiallinen negatiivisuus tarttuu helposti ja aiheuttaa masentuneisuutta.
Miksi toivot? Millainen tilanne?