Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun vieras menee aina jääkapille?

Vierailija
13.07.2023 |

Kyseessä siis pitkäaikainen kaveri, joka aina kylään tullessaan menee pokkana jääkaapille ja ottaa sieltä ainakin jugurttia tai muuta pientä, joskus ruokaakin jos sitä on tarjolla. Minusta vieraan ei ole asiallista ihan tuollaisia "vapauksia" kuitenkaan ottaa. Miten sanoa asiasta nätisti?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan saat itseäsi syyttää jos oot niin lapanen ettet mitään sano. Jotkut saattaa tuon huomatakin ja käyttää piirrettä ihan tietoisesti hyväksi.

Vierailija
2/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pitkäaikainen kaveri mutta et uskalla sanoa? Uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan saat itseäsi syyttää jos oot niin lapanen ettet mitään sano. Jotkut saattaa tuon huomatakin ja käyttää piirrettä ihan tietoisesti hyväksi.

No pitäisi ap:n sanoa mutta kyllä se vika on silti ensisijaisesti röyhkeässä vieraassa.

Vierailija
4/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, pitäisi sanoa. Mutta kysyinkin, että miten sanoa nätisti? En nyt kehtaa mitään "älä mene sinne!" huutaa. Ap

Vierailija
5/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene kaverille kylään ja syö jääkaapista ruuat. Eli potut pottuina. Jospa tajuaa

Vierailija
6/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä reaktio jos menet hänen luokseen ja hänen jääkaapilleen sanomatta mitään?

Vierailija
7/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sano niinkuin mun sisko  - kun mä menin kylään sanoi heti: Mulla ei sitten ole mitään syötävää. Joka kerta tämä. No sitten mentiin kauppaan mä ostin ja tein ruokaa. Mutta olen lopettanut tämän systeemin kokonaan nykyään.

Vierailija
8/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä ota sitä jugurttia se on mun iltapala.

Se ruoka on mun huominen lounas älä koske.

Varaa pöydälle vaikka porkkanaa ja kaalta ja kun vieras lähtee jääkaapille niin huikkaa seis, pöydällä on naposteltavaa jos nälkä. Jos vieras valittaa että haluaa jotain muuta kuin porkkanaa ja kaalta niin vinkkaa siitä missä lähikauppa sijaitsee

Vierailija
9/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä reaktio jos menet hänen luokseen ja hänen jääkaapilleen sanomatta mitään?

Hyvin harvoin vierailen hänen luonaan, sanoo, että on niin sotkuista jne. En todellakaan itse kehtaisi tällaista tehdä, mutta silloin kun heillä käyn, tarjotaan kyllä kahvia ja kahvileipää. Eli ei ole siitäkään kyse, että haluaisi minusta ikään kuin yksipuolisesti hyötyä. Ap

Vierailija
10/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. :( Oon niin miellyttämishaluinen ja konflikteja välttelevä,että en kehtaa sanoa "ei" ellei oo ihan pakko.

Vierailija
11/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa se jääkaapin ovi kiinni ennen kuin tämä possu tulee kylään. Tarjottavat laitat ensin valmiiksi pöydälle.

Vierailija
12/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei älä ota sitä jugurttia se on mun iltapala.

Se ruoka on mun huominen lounas älä koske.

Varaa pöydälle vaikka porkkanaa ja kaalta ja kun vieras lähtee jääkaapille niin huikkaa seis, pöydällä on naposteltavaa jos nälkä. Jos vieras valittaa että haluaa jotain muuta kuin porkkanaa ja kaalta niin vinkkaa siitä missä lähikauppa sijaitsee

MItä jos vieras menee jääkaapille kielloista ja vihjauksista huolimatta?

Vierailija
13/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teippaa se jääkaapin ovi kiinni ennen kuin tämä possu tulee kylään. Tarjottavat laitat ensin valmiiksi pöydälle.

*reps*

Vierailija
14/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain pilaantunutta tarjolle, siihen mitä tiedät hänen ottavan. Pari kertaa kun haukkaa paskaa sun luona, niin luulis oppivan.

Vierailija
15/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene kaverille kylään ja syö jääkaapista ruuat. Eli potut pottuina. Jospa tajuaa

Näitä neuvoja lukiessa aina ihmetyttää, että miten tänne palstalle osataan kirjoittaa, eli ihan vieras instituutio kieli ei kuitenkaan ole, mutta silti sitä ei osata käyttää silloin kun tarvetta olisi.

Vierailija
16/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vieras on varmaan ylipanoinen?

Vierailija
17/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä jääkaappi kylmälaukkuun ennen vieraan tuloa.

Vierailija
18/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on Assberger.

Vierailija
19/130 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin ihan rauhallisesti ja ystävällisellä äänellä, että minusta ei tunnu kivalta kun menet jääkaapilleni, toivon, että et enää tee niin.

Vierailija
20/130 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö sinä samalla tavalla hänen luonaan jääkaapille?

Jotenkin käsittämätön ajatus, että omaa jääkaappia käyttävä on noin avuton, että ei saa sanotuksi asiasta?

Miksi pitää sanoa nätisti, miksi et voi sanoa aivan suoraan, että aioit itse syödä sen jugurtin seuraavana aamuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi