Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (3285)

Vierailija
2961/3285 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olen aina ollut. Kaipaan enemmän yhdessäoloa kuin seksiä. Pystyn kyllä seksii mutta orgasmia ei vain tule. 

Munulta löytyi sattumalta korkea prolaktiini pitoisuus, vaikka en ole raskaana  hyvälaatuinen kasvaib ehkä aivoissa. Nuorena söin pari vuotta ssri lääkkeitä. Molemmat aiheuttaa kuulemma haluttomuutta.

Vierailija
2962/3285 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi, seksi, seksi. Menkää seksi palstalle vonkaamaan.

Ajattelet että on pelkkää nussimista. Kyllä on ajateltava tärkeäksi osaksi elämää ja ihmistenvälistä kanssakäymistä.

Haista sinä seksityöläinen paska ja ime munaa vaan. Toivottavasti saat kunnon kupan.

Siis ssri lääkitys saa sinutkin aseksuaaliksi. Anna kuitenkin muiden joilla ei ole mielenterveysongelmia  nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3285 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"nyt pistin lapsen kylpyyn leikkimään"

Miten voi olla yksinäinen? Mielikuvituslapsi kyseessä? Tamagotchi?

Kunka kertoa, ettei sinulla ole lasta kertomatta ettei sinulla ole lasta.

Vierailija
2964/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin sä kulkeva oot ja yksin lähteä saat. Ainoa uskollinen on oma varjosi vain.

Hyvää Joulua kaikki yksiniset sielut. Pitäkää mieli avoimena kuitenkin, seikkailu voi odottaa teitä minä päivänä vain. Arvostakaa elämäänne kun kuitenkin maan lapsia yhdessä ollaan.

Vierailija
2965/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin olevani miehelle pelkkää viikonlopun viihdykettä. Ällötti hänen tapansa vispata koko ajan omaa elintään.

Vierailija
2966/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekuntti muna, laukes samantien kun työnti sisään

Eikä osallistunut ruoka ostoksiin ikinä, työtön, keksi kokoajan syitä miksi jotain työtä ei kannata hakea. Käytti kaikki mun suuvedet, ois halunnut että olisin mustasukkainen hänestä joten meni tahallaan muille lirkuttelemaan ja suuttui sitten minulle kun en nooteerannut tätä enkä ollut mustasukkainen, ei osannut vaihtaa lamppua, tutki puhelimeni, tutki asuntoni läpi kun olin kavereiden kanssa iltaa viettämässä, pyysi äidiltään shoppailu rahaa ja käytti itseensä. En jaksanut elättää tätä mieslasta enää.

Vierailija
2967/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki valehtelemme?Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki valehtelemme?

Vierailija
2968/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tämäkin rivoksi sontapalstaksi? Sääli, täällä oli leppoisaa tervettä ajatustenvaihtoa😡

Asiasta toiseen. Vanhusten koteihin on tultu tuomaan lähetyksiä ja ryötetty sitten kortteja, rahaa kaikki mitä irti saatu. 

Ainakin osa roistoita puhuu suomea kertoo poliisi 🙄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

-en ole rasisti🥴

Vierailija
2969/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina Mikkolan vinkki kaikkien aikojen seksijouluun: Se on nautinnollinen lahja

Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta tuttu seksologi Joonas Pesonen ja seksuaalisuuteen erikoistunut toimittaja Ina Mikkola jakavat Iltalehden haastattelussa seksivinkkinsä jouluun.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c91dc6db-1794-4024-81b7-27604e…

Vierailija
2970/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittajahan on vanha, 65 v lapseton nainen, eläkkeellä baarityöstä.  Monessa ketjussa tunnettu patologinen valehtelija.  Käyttänyt monia nimiä N61, Anonyymi-Ikuisesti, Doris, Puutarhuri, Mummeli jne. Tekeytyy vaikka miksi, nyt yh-äidiksi. Säälittävä ressukka.

Vierailija
2971/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajahan on vanha, 65 v lapseton nainen, eläkkeellä baarityöstä.  Monessa ketjussa tunnettu patologinen valehtelija.  Käyttänyt monia nimiä N61, Anonyymi-Ikuisesti, Doris, Puutarhuri, Mummeli jne. Tekeytyy vaikka miksi, nyt yh-äidiksi. Säälittävä ressukka.

Onko tää se Doris? Hullu huutaja Mitä sinulle kuuluu -ketjusta? 

Vierailija
2972/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se Doris? Hullu huutaja Mitä sinulle kuuluu -ketjusta? 

No se juuri. Riehuu ja jankkaa siellä. Se ketju on lukittu  jo kolmesti tuon käytöksen vuoksi.

Vierailija
2973/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aloittanut ketjua, olen kyllä N61v, ja kyllä yksinäinen olen, niin tänään kun huomenna jouluaattona, miehestä en edes haaveile koska multa on seksihalut  kokonaan loppuneet, harva mies nyt platoonista suhdetta haluaa, täysin ymmärrettävää. Surullista elämäähän tämä on.

Vierailija
2974/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole aloittanut ketjua, olen kyllä N61v, ja kyllä yksinäinen olen, niin tänään kun huomenna jouluaattona, miehestä en edes haaveile koska multa on seksihalut  kokonaan loppuneet, harva mies nyt platoonista suhdetta haluaa, täysin ymmärrettävää. Surullista elämäähän tämä on.

Joo, sinä et ole tuo. Hän oli neljä vuotta sitten N61, siten N62, N63 , Doris jne.  Sinä olet eri kirjoittaja.  Sulle tsemppiä. Yksinäisiä ollaan, mutta elossa.

Vierailija
2975/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkii olen niin yksitäinen.

Vierailija
2976/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
2977/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kohta 8v vuotta tallusteltu yksin ja katsottu sivusta muiden parisuhteita, tosin monissa on paljon ongelmiakin.

Vierailija
2978/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, miksi olen jäänyt yksin, mitä vikaa minussa on? Kaikki nuoruuden aikaiset ystävät ovat perustaneet perheet, tulleet isovanhemmiksikin useimmat. Minä olen yksinäinen hylkiö josta kukaan ei ollut kiinnostunut, elämä mennyt yksin murehtiessa. Kauanko jaksan? Vuosi vierähtänyt ja sama olotila jatkuu.

Vierailija
2979/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetsi.

Vierailija
2980/3285 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetsi.

Ei se siitä ylipainosta johdu vaan huonoista elämäntavoista, jonka vuoksi myös alapään bakteerikanta on sekaisin. Ylipaino johtuu tietysti varmaan samasta asiasta kuin tuo haiseva alapääkin, mutta ei ole syynä hajuun. Terv. hoikka nainen, jolla ollut myös elimistö sekaisin ja joka on saanut alapäänsä lähes hajuttomaksi vaihtamalla ruokavalionsa.

Jos suhteen ainoa ongelma on haiseva alapää, niin ehkä se kannattaa ottaa puheeksi ja tehdä jotain asian korjaamiseksi. Ja tiedoksi, että ihan sama pätee miehiin, kyllä miehenkin haaroväli haisee jos elimistö on huonossa jamassa, oli sitten hoikka tai ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän