Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso on napanuorassa vanhempiinsa

Vierailija
12.09.2025 |

Onko normaalia, että yli 30-kymppinen avomieheni soittelee/viestittelee vanhemmmilleen monta kertaa päivässä? Hän ei myöskään saa oikein itse aikaan mitään, vaan aina pitää saada iskä avuksi, joka sitten tekee, mitä poika pyytää. Meidän pitää myöskin käydä viikottain vähintään kahvilla hänen vanhempiensa luona. Minä ymmärrän toki perhesuhteet, mutta itse olen tottunut itsenäisempään elämään, eikä kaikki päätöksiä tarvitse hyväksyttää hänen  vanhemmilla kuten nyt tehdään. Olen miestäni vanhempi ja joskus minusta tuntuu, että minulla on pikkupoika kymppanina. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse elin 20 vuotta parisuhteessa tällaisen miehen kanssa. Täysi symbioosi lapsuuden perheeseen, he menivät lähes kaiken edelle. Alkuun sitä toki ollaan uudessa suhteessa vaaleanpunaiset lasit silmillä ja sitten vielä uskotaan että tilanne muuttuu kun tulee lapsia. No ei muuttunut, ei. Ollaan erottu ja lapset pääasiassa isänsä kanssa asuvat. Surettaa toki, mutta eläkööt nyt sitä perhe-elämää omien lastensa kanssa kun siihen ei avioliiton aikana ollut aikaa. Minulta on turha pyytää apua, pyytäkööt sitä rakkailta vanhemmiltaan. 

Ja lisäyksenä vielä ettei mies nähnyt tässä mitään ongelmaa. Oli täysin vanhempiensa hallittavana. Puhuttiin aiheesta monta kertaa myös pariterapiassa. 

Vierailija
42/42 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä oikeastaan tajusin Hesarin artikkelin luettuani. Mieheni isä on ns.helikopterivanhempi eli tyyppi, joka on tehnyt kaikki asiat lapsensa puolesta, eikä osaa irrottaa otettaan vaikka lapsi on jo yli 3-kymppinen. Eli turhaan minä miestäni mollaan, jos iskä tekee vieläkin voileivät:) Avomieheni on siis perheen ainoa lapsi. Pitäisi vissiin jutella appiukolle. Haluaisin, että tehtäisiin yhdessä mieheni kanssa asioita ilman, että appiukko aina höösää väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi