Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää ostaa Fszerin suklaata? Koko pienenee ja hinta kallistuu vaan

Vierailija
11.09.2025 |

Nytkin Lidlissä 180g levy "tarjouksessa" 3kpl/9€.

Tuntuu että vastahan niitä 200g levyjä sai 5kpl kympillä. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo sairasta!

Minulla menee kaksi levyä päivässä ja hinta alkaa oikeasti oleen jo aika korkea.

Fazer jotain rajaa!

Fazen on yksityisen omistuksessa. Se voi vaapastihinnoitella tuotteensa niinkuin päättää. Samoin tuotteiden koon.  Ostaja päätyä ostaako vaivai ei.  Ei sen kummempaa.   🤭

Ja omistajat muuttivat Ruotsiin verotussyistä

Vierailija
82/86 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo sairasta!

Minulla menee kaksi levyä päivässä ja hinta alkaa oikeasti oleen jo aika korkea.

Fazer jotain rajaa!

Fazen on yksityisen omistuksessa. Se voi vaapastihinnoitella tuotteensa niinkuin päättää. Samoin tuotteiden koon.  Ostaja päätyä ostaako vaivai ei.  Ei sen kummempaa.   🤭

On se kumma kun sitä firmaa ei olla kansallistettu.

Persut, tehkää nytvittu jotain!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazereilta pitäisi ottaa Suomen kansalaisuus pois. En osta heidän tuotteitaan.

Vierailija
84/86 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮🤮

Vierailija
85/86 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ja suklaa. Hinta nousee joten ainoa keino hillitä hinnannostohimoa on jättää paska hyllyyn.  Kauppa tekee tilastotiedettä ja kokeilee kuinka paljon se voi hintaa nostaa ennenkuin noston kysynnän droppaus on suurempi kuin tuottoodotus. Eli jos hinta nousee niin ostolakko auttaa tilastotieteilijöitä.

No näinhän se on. Suklaata ei tule juurikaan ostettua ellei irttaripussiin löydä tiensä joku susupala tms. Irttareissa on kuitenkin prismassa vielä ihan kohtuullinen kilohinta. Mitään levyjä en ostaisi. Kamalaa riistohintaa laittavat niille.

Olen myös vähentänyt kahvinjuontia tuntuvasti. Ostan pussin papuja kuukaudessa eli kahviin menee noin 8 euroa/kk. Keitän siitä yhden ison mukin joka aamu. Riittää mulle. Pavut säilyy hyvin tuon ajan avattuna ja tulee maukkaampaa kahvia kuin kahvilassa.

Joku roti tähän hintojen jatkuvaan nousuun. Jos sama meno jatkuu, niin ostan vain entistä vähemmän.

Vierailija
86/86 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa fazer, kun haluatte ottaa kuivana kakkoseen, syvään...paskuutus ja shrinkflaatio uudella levelillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan