Kuka enää ostaa Fszerin suklaata? Koko pienenee ja hinta kallistuu vaan
Nytkin Lidlissä 180g levy "tarjouksessa" 3kpl/9€.
Tuntuu että vastahan niitä 200g levyjä sai 5kpl kympillä.
Kommentit (69)
Eilen ostin viimeksi. Ei ole hinta vielä lähelläkään kipurajaa, meillä tämä ei ole pääelintarvike kuitenkaan.
En osta. Mädäntykööt hyllyihin enkä osta alennuksestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi ostin silloin kun tarjous oli 5 kpl 10,- . Sen jälkeen ostin ns. halpoja suklaita , niitäkään ei enää ole joten suklaan syönti on jäänyt.
Vähän sama juttu. Suklaa on viime vuosina vain jäänyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat ovat edelleen paniikissa kun levyjen koko pienenee ja hinta nousee. Pieni vinkki: suklaata voi myös syödä vähemmän kerralla ja nauttia hitaasti. 50 grammaa on ihan riittävä päivä- tai jopa viikkoannos.
Mitkä av-mammat? Minä olen 66-vuotias eläkeläisukko ja syön suklaata av-mammoja enemmän!
Olet av:llä joten olet av-mamma. MOT
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja suklaa. Hinta nousee joten ainoa keino hillitä hinnannostohimoa on jättää paska hyllyyn. Kauppa tekee tilastotiedettä ja kokeilee kuinka paljon se voi hintaa nostaa ennenkuin noston kysynnän droppaus on suurempi kuin tuottoodotus. Eli jos hinta nousee niin ostolakko auttaa tilastotieteilijöitä.
Tää olisi järkisiirto. Mutta kun ollaan niin totuttu herkkujen ostoon ja lampaina maksetaan ihan mitä tahansa, jotta saadaan se tuote, jota ollaan totuttu ostamaan. Ei osata kapinoida vastaan, nöyristellen maksetaan vaan mitä keksitään pyytää. Ollaan muka voittajia, kun vielä löytyy rahaa, millä maksaa se kallistunut tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on vetää niin paljoa? Yhdessä levyssä on joku 0.5 diabetesta.
Jos jättää yhden levyn vuodessa ostamatta, säästää jo paljon.
En löytänyt tuoteselosteesta ainesosaa "diabetes".
No se löytyy sinun kehostasi jo muutenkin.
Tämä on jo sairasta!
Minulla menee kaksi levyä päivässä ja hinta alkaa oikeasti oleen jo aika korkea.
Fazer jotain rajaa!
Viimeksi ostin silloin kun tarjous oli 5 kpl 10,- . Sen jälkeen ostin ns. halpoja suklaita , niitäkään ei enää ole joten suklaan syönti on jäänyt.