Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka enää ostaa Fszerin suklaata? Koko pienenee ja hinta kallistuu vaan

Vierailija
11.09.2025 |

Nytkin Lidlissä 180g levy "tarjouksessa" 3kpl/9€.

Tuntuu että vastahan niitä 200g levyjä sai 5kpl kympillä. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät vihervassarit

Vierailija
22/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsevat tuollaisia määriä suklaata? 

Irtokarkkihyllyillä aina kauhea apinoiden ryntäys ja huuto. Joku ihme addiktioko sen aiheuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin tänään 4 levyä kympillä, cittari. Meillä syödään paljon suklaata. 

Vierailija
24/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmät vihervassarit

??

Vierailija
25/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi levy riittää koko perheelle joten ei paha hinta.

Ei riitä. Ei riittänyt aimmenkaan, mutta varsinkaan nyt enää ei riitä mihinkään. 

Aika läski saa olla jossei riitä.

Vierailija
26/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma kulutus on ehkä yksi levy jouluna, eli ihan sama, vaikka maksaisi 10€/levy. 

Vierailija
27/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen ihmiset tarvitsevat tuollaisia määriä suklaata? 

Irtokarkkihyllyillä aina kauhea apinoiden ryntäys ja huuto. Joku ihme addiktioko sen aiheuttaa

Mulla on kyllä suklaa-addiktio, so? Irtokarkkeja en osta ikinä.

Vierailija
28/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma kulutus on ehkä yksi levy jouluna, eli ihan sama, vaikka maksaisi 10€/levy. 

Mutta siis ehdottomasti vain ja ainoastaan Fasun sinistä. 💙

Vierailija
29/69 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ostin levyn ehkä n. kerran viikossa.

Kun kallistuivat olen ostanut yhden levyn 3 kuukauden aikana. Ehkä pari hassua patukkaa.

Mutta ensi ärtymyksestä kun oon selvinny, niin täytyy kiittää, koska suklaa on niin kallista ettei sitä enään raaski ollenkaan ostaa, niin laihtuu kivasti, vaikkei jaksaisi erikseen siihen panostaa...... 

...Taitaapa näillä hinnoilla jäädä joulusuklaa yhteen rasiaan....

Vierailija
30/69 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin eräästä tukkuliikkeestä 66-levyä Fazerin sinistä. Olivat vielä 200 grammaisia. Levyn hinnaksi tuli 3,45€.  Ihan hyvä alennus, kun 180 grammaa painavat levyt maksavat 3,99€.

Oksennus

Paksannus

Vierailija
31/69 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla mennä karkkihyllyille, jos siellä on tuollainen alennus. Pelkään että joku sumopainija näkee viimeiset suosikkipatukat ja tekee rynnäkön niitä kohti. Ihmisiä on ennenkin kuollut norsun tallomana.

Lopeta nyt 🤣🤣🤣

Vierailija
32/69 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä menin ja ostin tänään. Teki mieli jotain suklaata ja oli kiire kaupassa, niin nappasin sen suklaalevyn.

Vierailija
33/69 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin eräästä tukkuliikkeestä 66-levyä Fazerin sinistä. Olivat vielä 200 grammaisia. Levyn hinnaksi tuli 3,45€.  Ihan hyvä alennus, kun 180 grammaa painavat levyt maksavat 3,99€.

Missä ajassa meinasit vetäistä nuo suklaat ennen kuin menevät vanhaksi?

Jos suklaan säilyttää kuivassa huonelämpötilassa, niin meneekö se pilalle vuosikausiin? Omalla syöntimäärällä nuo kestävät vuoden 2026 loppuun. Parasta ennen päiväys näissä 4.12.2025.

Vierailija
34/69 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te oikeesti käy töissä? Tai meneekö teillä noita levyjä useita per viikko tai jopa päivittäin? Jos ostaa yhden suklaalevyn kuussa, ei pitäisi muutaman lisäeuron pulittaminen saada budjettia sekaisin. 

Ja ettei ilmeisesti lue uutisia, mutta suklaan maailmanmarkkinahinnat ovat nousseet todellakin huomattavasti. Ei ole pelkkä Fazer kallistunut. Itse tosin en useinkaan osta Fazerin vaan vielä kalliimpaa ja paljon parempaa. Mut tosiaan kun ei joka päivä tai edes joka viikko syö suklaata, niin kyllä normaalilla ihmisellä pitäisi budjettia riittää

Vierailija
35/69 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat edelleen paniikissa kun levyjen koko pienenee ja hinta nousee. Pieni vinkki: suklaata voi myös syödä vähemmän kerralla ja nauttia hitaasti. 50 grammaa on ihan riittävä päivä- tai jopa viikkoannos. 

Vierailija
36/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
37/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin tänään 4 levyä kympillä, cittari. Meillä syödään paljon suklaata. 

kiitos vinkistä juoksen cittariin

Vierailija
38/69 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan hinta karannut käsistä.  Viimeinen pisara oli tämän levykoon pienentäminen.  Näin suklaan entisenä suurkuluttajana olen kokenut että kyseessä ei ole vain raaka-aineiden kallistumisesta johtuva hintojen nousu vaan sen varjolla tehty valmistajien voittomarginaalien tietoinen kasvattaminen.  Näinollen olen lopettanut suklaan ostamisen. ..

Vierailija
39/69 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut suklaa mistä tykkään. Kerran kuukaudessa meillä herkkupäivä. Heti kun saan kyydin niin neljä levyä ostan. Jokaiselle yksi levy. Vähennetty niin paljon kaikkea roskaruokaa ja herkkuja että vieroitusoireita jo on.

Vierailija
40/69 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut suklaa mistä tykkään. Kerran kuukaudessa meillä herkkupäivä. Heti kun saan kyydin niin neljä levyä ostan. Jokaiselle yksi levy. Vähennetty niin paljon kaikkea roskaruokaa ja herkkuja että vieroitusoireita jo on.

Kerran kuukaudessa? Minulla 365 päivää vuodessa.