Kuka enää ostaa Fszerin suklaata? Koko pienenee ja hinta kallistuu vaan
Nytkin Lidlissä 180g levy "tarjouksessa" 3kpl/9€.
Tuntuu että vastahan niitä 200g levyjä sai 5kpl kympillä.
Kommentit (29)
Tokmannilla oli 4 kpl 12 euroo. Ihan tosi vähän aikaa sit oli 4 kpl 10€.
Yksi levy riittää koko perheelle joten ei paha hinta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi levy riittää koko perheelle joten ei paha hinta.
Ei riitä. Ei riittänyt aimmenkaan, mutta varsinkaan nyt enää ei riitä mihinkään.
En minä ainakaan kun löytyy yli 10kpl jääkaapista.
Mä en ole ostanut Fasun suklaita vuosikausiin. Enemmän tykkään Lindorin suklaista.
Pakkoko sitä on vetää niin paljoa? Yhdessä levyssä on joku 0.5 diabetesta.
Jos jättää yhden levyn vuodessa ostamatta, säästää jo paljon.
Minä tilasin eräästä tukkuliikkeestä 66-levyä Fazerin sinistä. Olivat vielä 200 grammaisia. Levyn hinnaksi tuli 3,45€. Ihan hyvä alennus, kun 180 grammaa painavat levyt maksavat 3,99€.
En uskalla mennä karkkihyllyille, jos siellä on tuollainen alennus. Pelkään että joku sumopainija näkee viimeiset suosikkipatukat ja tekee rynnäkön niitä kohti. Ihmisiä on ennenkin kuollut norsun tallomana.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin eräästä tukkuliikkeestä 66-levyä Fazerin sinistä. Olivat vielä 200 grammaisia. Levyn hinnaksi tuli 3,45€. Ihan hyvä alennus, kun 180 grammaa painavat levyt maksavat 3,99€.
Oksennus
4 saa kympillä tarjouksesta. Ja niitä on tasaisin väliajoin.
Läsöille tulee vaikeaa kun kaakao kuolee sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa meinasit vetäistä nuo suklaat ennen kuin menevät vanhaksi?
En ole 10 vuoteen ostanu Fasun paßkaa suklaata. Fasun omistajat muuttivat veron vuoksi ulkomaille. Ko. lafka saa lisäksi yritystukia, joten voivat elää sillä
Ennen tuli ostettua muutama levy kuukaudessa, nyt en ole ostanut yli puoleen vuoteen. Lompakko ja vyötärö kiittää. Leivontaankin olen alkanut käyttää Xtran suklaata, maussa en huomaa mitään eroa
Saisivat vielä vähän pienentyä, niin olisi mulle sopiva kerta-annos!
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on vetää niin paljoa? Yhdessä levyssä on joku 0.5 diabetesta.
Jos jättää yhden levyn vuodessa ostamatta, säästää jo paljon.
En löytänyt tuoteselosteesta ainesosaa "diabetes".
Ainakin yhdellä jäätävään läskillä parikymppisellä naisella oli kassajonossa edellä fasun suklaalevy.
Sen 150-kiloisen massan hankkimiseen on varmaan palanut sata tuhatta euroa. Ja edelleen oli varaa.
En osta, ärsyttää koko firma niin paljon että on boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
En osta, ärsyttää koko firma niin paljon että on boikotissa.
Miksi ärsyttää?
... ja voitot luikkivat veroparatiisiin