Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?
Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu??
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jonka mielestä mielenkiintoinen elämä on kaupungin keskustassa ja sitä tulee oikeasti hyödynnettyä vain jos se on kävelymatkan päässä ( = 5-800 metriä)
Kerrostaloja on muuallakin kuin keskustoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti tiennyt, että ok-talon remppahommat ja pihatyöt ei kiinnosta. Kasvoin omakotitalossa, iso tontti. Mikä harhakuva on että kaikki kerrostalossa asujat ovat Kelan tuilla? :D että olisi olemassa vain kaksi ryhmää; omakotitaloasujat ja kelan tuilla kerrostalossa asuvat? 😂
Joko taas hitosti remppahommia ja lumitöitä.lopettelehan jo paskan jankutus vajakkipentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käy töissä, niin silloin on asuttava työn lähellä. Missään pohjanmailla ole mitään työpaikkoja.
Eli siis kaikki melkein 180 000 pohjanmaalaista on työttömiä?
Ne on yrittäjiä joilla on sitten alipalkattuja renkejä töissä.
No vaikka sellainen joka haluaa asuaa miljoonakaupungin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka sellainen joka haluaa asuaa miljoonakaupungin keskustassa.
Eli ei vissiin suomessa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti tiennyt, että ok-talon remppahommat ja pihatyöt ei kiinnosta. Kasvoin omakotitalossa, iso tontti. Mikä harhakuva on että kaikki kerrostalossa asujat ovat Kelan tuilla? :D että olisi olemassa vain kaksi ryhmää; omakotitaloasujat ja kelan tuilla kerrostalossa asuvat? 😂
Itse olin aina peeaa kun asuin okt:ssa, nyt kerrostalossa rahaa kuluu niin vähän, että oon hieman jopa ihmeissäni sen kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin aina peeaa kun asuin okt:ssa, nyt kerrostalossa rahaa kuluu niin vähän, että oon hieman jopa ihmeissäni sen kanssa..
Paniko isä perseeseen lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko taas hitosti remppahommia ja lumitöitä.lopettelehan jo paskan jankutus vajakkipentu.
Oho, jotakin todella harmittaa kun kaikki ei asu omakotitalossa :) :D
Turvallista asua pienkerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, jotakin todella harmittaa kun kaikki ei asu omakotitalossa :) :D
Miks hitossa harmittais ihan sama vaikka asut sillan alla.mutta minä asun omakotitalossa kun jouduin nuorena ja työttömänä asumaan siellä kerrostalo slummissa niin toivotaan ettei työt lopu tai slummi kutsuu taas saatana.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti jankuti.
Tuollaisessa isossa talossa asuminen tulee todella kalliiksi. Itse asuisin mielelläni kerrostalossa (50-luvulta) mutta jonkin aikaa täytyy vielä asua omakotitalossa. Kalliiksi tulee.
Minä muuttaisi heti kerrostaloon, mikäli vain siihen olisi mahdollisuus. Tosin en ihan mihin vain, vaan kaupungin keskustan jugendtaloon, mielellään ylin kerros. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa isossa talossa asuminen tulee todella kalliiksi. Itse asuisin mielelläni kerrostalossa (50-luvulta) mutta jonkin aikaa täytyy vielä asua omakotitalossa. Kalliiksi tulee.
Onko kaikki omakotitalot isoja?? ja kalliita?
Vierailija kirjoitti:
Minä muuttaisi heti kerrostaloon, mikäli vain siihen olisi mahdollisuus. Tosin en ihan mihin vain, vaan kaupungin keskustan jugendtaloon, mielellään ylin kerros. :)
jankuti jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Asun myös pienkerrostalossa ja tykkään tosi paljon. Tunnen naapurit, meillä on tosi kiva suojainen piha, jossa vietän paljonkin aikaa kesäisin. Vieressä on myös hyvät ulkoilumaastot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun myös pienkerrostalossa ja tykkään tosi paljon. Tunnen naapurit, meillä on tosi kiva suojainen piha, jossa vietän paljonkin aikaa kesäisin. Vieressä on myös hyvät ulkoilumaastot.
Suojainen piha buaha haaa hah hah haaa.
Asun kerrostalossa, koska vihaan pihatöitä. Never again.