Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?

Vierailija
11.09.2025 |

Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu?? 

Kommentit (329)

Vierailija
221/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 vuotias (kantasuomalainen) lapseton sinkkumies. Tällainen henkilö asuu mieluummin kerrostalossa kuin omakotitalossa

Pysyykin sinkkuna kun minä naisena en kuutioon halua.

Niin muuten pysyy <3. Minä en suostu talouttani enää kenenkään kanssa jakamaan.

Vierailija
222/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 vuotias (kantasuomalainen) lapseton sinkkumies. Tällainen henkilö asuu mieluummin kerrostalossa kuin omakotitalossa

Ja lisäksi tämä on kolmio jossa asustan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi tämä on kolmio jossa asustan

AHA

Vierailija
224/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pysyy pysyy.

Vierailija
225/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran naapurissa räksyttää koira alakerran huutaa narkki.rappukäytävässä haisee joku helvetin hapankaali.kyl pitää viirata päässä jos tästä paskasta tykkää .pitäisi mennä aamuvuoroon niin toi narkki huutaa aamuu asti nukkuu varmaan sitten kun minä töissä.maksan tästä paskasta 900e vuokraa .kävin katsomassa pientä omakotitaloa tosta 5km päästä on halpa ylläpitää toivottavasti saan lainan. ensiviikolla selviää.

Tuskin saat lainaa koska et varmaankaan ole työkykyinen.  

Olen kyllä työkykyinen ja toivottavasti kauvan.mites sun työt paskan puhuja?????

Sun humalatila tuntuu vain nousevan. Mene nukkumaan niin huomenna on taas helpompi päivä. 

Kiukuttaako kerrostalo luukussa?

Vierailija
226/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran naapurissa räksyttää koira alakerran huutaa narkki.rappukäytävässä haisee joku helvetin hapankaali.kyl pitää viirata päässä jos tästä paskasta tykkää .pitäisi mennä aamuvuoroon niin toi narkki huutaa aamuu asti nukkuu varmaan sitten kun minä töissä.maksan tästä paskasta 900e vuokraa .kävin katsomassa pientä omakotitaloa tosta 5km päästä on halpa ylläpitää toivottavasti saan lainan. ensiviikolla selviää.

Tuskin saat lainaa koska et varmaankaan ole työkykyinen.  

Olen kyllä työkykyinen ja toivottavasti kauvan.mites sun työt paskan puhuja?????

Sun humalatila tuntuu vain nousevan. Mene nukkumaan niin huomenna on taas helpompi päivä. 

Mistä minä tiedän, käy kysymässä sieltä. 

Vierailija
227/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua enää koskaan omakotitalossa. Tai ehkä jos se olisi sijainniltaan vaikkapa jossain eteläisessä Ranskassa oleva talo. Mutta siis Suomessa, ei kiitos.

Suomessa on mahtava asua kerrostalon ylimmässä kerroksessa, kaupungin keskustassa, kuitenkin upeilla maisemilla. Ei talvella lumitöitä, ei kesällä pihatöitä. Mukavat naapurit, suurin osa eläkkeellä tai työelämän ulkopuolella. Kaikki varakkaita ja taloyhtiöstä halutaan pitää hyvää huolta.

Vierailija
228/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kerrostalossa, koska vihaan pihatöitä. Never again.

TUNTI KESÄSSÄ paha pihatöihin mut vittumaiset naapurit ja möly ja ei omaa pihaa ihan ok just just.

Vierailija
229/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua asua enää koskaan omakotitalossa. Tai ehkä jos se olisi sijainniltaan vaikkapa jossain eteläisessä Ranskassa oleva talo. Mutta siis Suomessa, ei kiitos.

Suomessa on mahtava asua kerrostalon ylimmässä kerroksessa, kaupungin keskustassa, kuitenkin upeilla maisemilla. Ei talvella lumitöitä, ei kesällä pihatöitä. Mukavat naapurit, suurin osa eläkkeellä tai työelämän ulkopuolella. Kaikki varakkaita ja taloyhtiöstä halutaan pitää hyvää huolta.

on mahtavaa asua kerrostalo luukussa joo!!!!!! buaha haa hah hah haa.

Vierailija
230/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
231/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut täällä tuntuu porukka tykkäävän.etenkin toi sarja jankuttaja mikä kertoo noista päivittäisistä remonteista ja lumitöistä ja muista pihahommista.

Vierailija
232/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut täällä tuntuu porukka tykkäävän.etenkin toi sarja jankuttaja mikä kertoo noista päivittäisistä remonteista ja lumitöistä ja muista pihahommista.

Onneksi sinä osaat kertoa asiasi napakasti yhdellä viestillä. 

Vierailija
233/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ullalinnan kaksion hinnalla saa 20 vanhaa taloa Perähikiältä. En asu kummassakaan mutta vertailun vuoksi vain. 

Ei ehdi hoitaa taloa. Rivariin en ikinä muuttaisi, niissä tuntuu aina asuvan maailman veemäismmät ihmiset. Ne on yleensä myös huonosti rakennettuja ja huonosti hoidettuja. 

Vierailija
234/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsesta asti tiennyt, että ok-talon remppahommat ja pihatyöt ei kiinnosta. Kasvoin omakotitalossa, iso tontti. Mikä harhakuva on että kaikki kerrostalossa asujat ovat Kelan tuilla? :D että olisi olemassa vain kaksi ryhmää; omakotitaloasujat ja kelan tuilla kerrostalossa asuvat? 😂 

Joko taas hitosti remppahommia ja lumitöitä.lopettelehan jo paskan  jankutus vajakkipentu.

Oho, jotakin todella harmittaa kun kaikki ei asu omakotitalossa :) :D

Miks hitossa harmittais  ihan sama vaikka asut sillan alla.mutta minä asun omakotitalossa kun jouduin nuorena ja työttömänä asumaan siellä kerrostalo slummissa niin toivotaan ettei työt lopu tai slummi kutsuu taas saatana.

Jaa, mitähän työtä mahtaa tuollaisella äo:lla ja kirjoitustaidolla varustettu henkilö tehdä. Ei mitään vastuullisuutta tai harkintakykyä vaativaa. Joku apumies sukulaisen raksalla? Jätteiden lajittelija kierrätyskeskuksessa?

Vierailija
235/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei sulla ole muita vaihtoehtoja kun kerrrostalo ei kela sulle omakotitaloakaan kustanna.

Vierailija
236/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luukku ja luukku. En osaa sinun puolesta sanoa mikä tuntuu sinulle luukulta. Minä en sano tätä luukuksi, ja tällä rahalla saisi ehkä pienestä kunnasta kymmenen omakotitaloa. 

Vierailija
237/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavasi tapauksessa ihminen, joka haluaa asua Tampereella eikä jossain Pohjanmaan perukoilla. 

Vierailija
238/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuminen on helppoa ja vaivatonta. Tykkään myös siitä, että saan asua korkealla poissa muiden silmistä. Omakotitalossa pitäisi olla valtava tontti, jotta siellä voisi asua katseilta syrjässä. Asun nyt 7. kerroksessa. 

Vierailija
239/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luukku ja luukku. En osaa sinun puolesta sanoa mikä tuntuu sinulle luukulta. Minä en sano tätä luukuksi, ja tällä rahalla saisi ehkä pienestä kunnasta kymmenen omakotitaloa. 

Kaskun ei 50 vittuuu sulla on lapselliset jutut .

Vierailija
240/329 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva taloyhtiö hoitaa monia yhteisiä asiota. Siivoaminen käy nopeammin, eikä tarvitse palkata siistijää kuin muutaman kerran vuodessa (muutimme 180 neliöstä 90 neliöön...). Pihaa ei tarvitse hoitaa ja laittaa. Mökki hoitaa piha-asian, eikä sitäkään tarvitse hoitaa, sillä se on mäntykangaspaikka. Vapaa-ajalla ehtii tehdä muutakin kuin talon tai pihan kunnostustöitä... juu, ja lumityöt hoituu automaattisesti ilman kenenkään palkkaamisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan