Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?

Vierailija
11.09.2025 |

Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu?? 

Kommentit (266)

Vierailija
161/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laiska työtön laumaihminen aloitteeton.

Hienoa, yksi yhdyssana meni oikein. 

Oho kolahti tohon pilkunviilaaja kusipäähän.

Vierailija
162/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin tämä porukka vakuuttelee täällä tota heidän pakollista asumismuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on siis suomen kiilen siinä vähän sun pätijä kirjoituksia.ja mä kirjoitan miten huvitttaa vaikka sa tapatyötön pilkunviiilaaja kuinka itket täällä.

Nyt korkki kiinni ja nukkumaan!

Vierailija
164/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat jätkät asuu teltassa

Vierailija
165/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on siis suomen kiilen siinä vähän sun pätijä kirjoituksia.ja mä kirjoitan miten huvitttaa vaikka sa tapatyötön pilkunviiilaaja kuinka itket täällä.

Nyt korkki kiinni ja nukkumaan!

Ei tartte suuttua pilkunviilaaja kusipää jos kertoo vähän sun kirjoituksista.

Vierailija
166/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevä sinkku asuu kerrostalossa. Helppoa asumista. 

Vierailija
167/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu. 

Vierailija
168/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat jätkät asuu teltassa

No se on kerrostalosta yksi alaspäin eli aika lähellä monella pummilla.

Vierailija
169/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevä sinkku asuu kerrostalossa. Helppoa asumista. 

Ihan helppoa täällä omakotitalossakin on asua.aukasi oven ja meni sisälle.

Vierailija
170/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina syksyn tullen ok asukit panikoi tönöt olleet myynnissä jo vuosia eikä kukaan ole edes käynyt katsomassa. tönön arvolla saa korkeintaan uudet huonekalut kunnan vuokra kt. vaatteet ja kalut niin homeisia ja haisevia ettei niitä parane viedä mihinkään. heille kamala paikka kun tajuavat miten hyviä ja arvokkaita omistus kt asunnot ovat.

Vierailija
171/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina syksyn tullen ok asukit panikoi tönöt olleet myynnissä jo vuosia eikä kukaan ole edes käynyt katsomassa. tönön arvolla saa korkeintaan uudet huonekalut kunnan vuokra kt. vaatteet ja kalut niin homeisia ja haisevia ettei niitä parane viedä mihinkään. heille kamala paikka kun tajuavat miten hyviä ja arvokkaita omistus kt asunnot ovat.

Joko taas omakotitalot homeessa mutta ei sun itsemurha yksiö

Kyllä sulla pentu on lapselliset jutut.

Vierailija
172/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Onko muuta ongelmaa, ap?

Vierailija
173/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi joku on kiinnostunut toisten asumisesta. Mutta vastataan sitten. Muutettiin kontulaan -66, ja näillä mestoilla ollaan edelleen. On hyvä että aloittaja ei asu täälläpäin, et olisi pärjännyt mitenkään. Myös moni muu kirjoittaja vaikuttaa aika nillittäjältä, ja sellaset ei oo oikein pärjäilly täällä päin.

Vierailija
174/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut naissinkkuna ok-talossa, rivitalossa ja nyt kerrostalossa. Kerrostalo on ehdottomasti mun juttu, palvelut  ja työpaikka lähellä, luonto lähellä, luontonäkymät ikkunoista, hissillinen ja hyvin hiljainen talo. Tunnen oloni turvalliseksi jota en tehnyt ok-talossa. Talviaamuina ei tarvitse herätä auraamaan tietä autolle jotta pääsen töihin. Rivitalossa en viihtynyt myöskään, ensimmäinen kerros ja ikkunoista näkyi naapurit ja naapurit näki minun ikkunoista sisään ohikulkiessaan. Väliaidat eivät estäneet äänten eikä hajujen leviämistä naapurustoon ja muutenkin koin että rivitalossa täytyy olla sosiaalisempi kuin kerrostalossa jossa voi olla aika anynoomisti. Toki naapureiden kanssa on välillä kiva jutella ja tietenkin tervehtiä mutta kerrostalossa on niin monta asuntoa että se antaa eniten yksityisyyden rauhaa.

Vierailija
175/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut naissinkkuna ok-talossa, rivitalossa ja nyt kerrostalossa. Kerrostalo on ehdottomasti mun juttu, palvelut  ja työpaikka lähellä, luonto lähellä, luontonäkymät ikkunoista, hissillinen ja hyvin hiljainen talo. Tunnen oloni turvalliseksi jota en tehnyt ok-talossa. Talviaamuina ei tarvitse herätä auraamaan tietä autolle jotta pääsen töihin. Rivitalossa en viihtynyt myöskään, ensimmäinen kerros ja ikkunoista näkyi naapurit ja naapurit näki minun ikkunoista sisään ohikulkiessaan. Väliaidat eivät estäneet äänten eikä hajujen leviämistä naapurustoon ja muutenkin koin että rivitalossa täytyy olla sosiaalisempi kuin kerrostalossa jossa voi olla aika anynoomisti. Toki naapureiden kanssa on välillä kiva jutella ja tietenkin tervehtiä mutta kerrostalossa on niin monta asuntoa että se antaa eniten yksityisyyden rauhaa.

Minä en tuntenut oloa turvalliseksi slummi alueella kerrostalossa.mutta täällä 7km jyväskylän keskustasta omakotitalossa tunnen.

Vierailija
176/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka mielestä mielenkiintoinen elämä on kaupungin keskustassa ja sitä tulee oikeasti hyödynnettyä vain jos se on kävelymatkan päässä ( = 5-800 metriä)

Vierailija
177/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymisti kerrostalossa missä kymmeniä naapureitä seinän takana eikä edes hajut leviä kerrostalo läävässä.jopa oli paska sepostus taas.

Vierailija
178/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyymisti kerrostalossa missä kymmeniä naapurei

mulla omakotitalossa leviää hajut vaikka naapuri 1,2 km päässä pieree niin voimakkaita hajuja et huh huh.

Vierailija
179/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en asuisi enää kummassakaan.  Rivitalokin keksitty 

Rivitalossa on kerros- ja omakotitalojen huonot puolet. On seinänaapurit ja pihatyöt. Oma piha-alue on naapurien silmien ja korvien alla, ei yksityisyyttä.

Vierailija
180/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYÖTÖN maahanmuuttaja tai narkki suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän