Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?

Vierailija
11.09.2025 |

Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu?? 

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen yksin. Pienituloinen.

Mitä ihmettä?! Miksei nainen yksin voi olla isossa talossa?! Käsittämätön asenne!!

Sen ymmärrän jos ei tykkää vaikka pihatöistä tai matkustelee.

Vierailija
142/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita, jos olisi taloyhtiömuotoisena, yhteinen kattava kiinteistöhuolto ja postimerkin kokoinen piha. Remontteja toki joutuu tekemään omistusasunnossakin, mutta ulkotöitä ei juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustako aloittaja puhelee.. kerrostalo on oma elämänvalinta, mistä en luovu. Tampere, keskusta-alue ja kerrostalo. Täyttä lovea!

Vierailija
144/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia kokemusasiantuntijoita tässä ketjussa puolin ja toisin. Joku joskus kaverilta kuullut omakotitalon töistä ja toinen olettaa että kerrostaloasunto on aina joku pikkuinen luukku.

Älä tule pilaamaan hyvää vääntöä faktoilla :I

faktaa on se että kerrostalossa ei asuta kun pakon edessä kun kela loisilla ei muuta mahdollisuutta.

Vierailija
145/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka asuu kaupungissa ja inhoaa pihatöitä. 

Vierailija
146/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustako aloittaja puhelee.. kerrostalo on oma elämänvalinta, mistä en luovu. Tampere, keskusta-alue ja kerrostalo. Täyttä lovea!

On joo varmasti ihan täyttä.hyi saatana.no paskakin varmaa parempaa kun suklaa sinusta.

Vierailija
147/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska työtön laumaihminen aloitteeton.

Vierailija
148/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huomenna juhlitaan taas mun luona omakotitalossa eikä kaverin 29 neliön kerrostalo kopissa ???

kuulemman olisi kiva jos lämmitettäisiin sauna  ja kuunneltais musiikkia kovaa.

aijon ehdottaa että tehdään tämä kaikki siellä  ihanassa kerrostalossa.

Itse teen tuota mökilläni. En koe jääväni mistään paitsi. Luen joskus myös kirjoja ja samaa suosittelen sinullekin. 

Vierailija
149/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, yksi yhdyssana meni oikein. 

Vierailija
150/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia kokemusasiantuntijoita tässä ketjussa puolin ja toisin. Joku joskus kaverilta kuullut omakotitalon töistä ja toinen olettaa että kerrostaloasunto on aina joku pikkuinen luukku.

faktaa on se että kerrostalossa ei asuta kun pakon edessä kun kela loisilla ei muuta mahdollisuutta.

Se on kyllä harmi että Suomesta poistettiin kaikki omistusasunnot. 

Vierailija
151/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en asuisi enää kummassakaan.  Rivitalokin keksitty 

Luhtitalo paras ja siihen päälle mökki korvessa, mutta riittävän lähellä.

Vierailija
152/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei voi ottaa tai ei halua ottaa isoa lainaa omakotitaloa varten. 

Vierailija
153/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa tuntuu turvallisemmalta..

Enemmän ovia niin pienemmät mahdollisuudet joutua murron kohteeksi.

Vierailija
154/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin olosuhteiden pakosta asumaan lyhyen aikaa kerrostalossa Helsingissä. Ihmettelin suuresti kun kukaan ei näyttänyt koskaan menevän töihin. 

Olen tehnyt saman havainnon meidän kerrostalosta. Millä ne elää? 

Vierailija
155/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuu passiivinen ihminen. Hedonisti. Vätys jne. 

Vierailija
156/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaapa paljonko Mechelininkadulla maksaa 86 neliön ylimmän kerroksen kämppä. Kerro sitten paljonko pitää panna lisää että voin muuttaa omakotitaloon jonnekin Parkanoon.

Vierailija
157/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kasvoin maatilalla syrjäseudulla, oli ihan kiva, työntäyteinen lapsuus ja nuoruus. Muutin kuitenkin Helsinkiin opiskelujen perässä 1991, ja olen asunut kerrostaloissa siitä asti. Omakotitaloasuminen ei vaan kiinnosta.

Vierailija
158/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huomenna juhlitaan taas mun luona omakotitalossa eikä kaverin 29 neliön kerrostalo kopissa ???

kuulemman olisi kiva jos lämmitettäisiin sauna  ja kuunneltais musiikkia kovaa.

aijon ehdottaa että tehdään tämä kaikki siellä  ihanassa kerrostalossa.

Itse teen tuota mökilläni. En koe jääväni mistään paitsi. Luen joskus myös kirjoja ja samaa suosittelen sinullekin. 

Nii mökki on vähän niinkuin omakotitalo muta yleensä syrjemmässä.mut et vastannut kysymykseen miksi ei juhlita siinä ihanassa kerrostalo kopissa missä vittumaiset naapurit.

Vierailija
159/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen henkilö muuttaisi Pohjanmaalle?

Tai helsinkiin narkkien ja hiekkaneekeriennn  sekaan pieneen kerrostalo koppiin.

Tää kommentti kertoo kaiken olennaisen tästä junttisakista. Ja vielä nuoret miehet ei ole kiinnostuneita matkustamisesta.

Aika junttia puhua paskaa sieltä kerrostalo läävästä käsin kun muuhun ei ole mahdollisuutta.

Onpa huonoa provoa. Asun Helsingissä noin miljoonan euron asunnossa. Jokaisen euron olen itse yritykselläni tienannut. Tämä ei nyt ollut kehu, vaan samalla summalla olisi saanut aika isonkin ok-talon. Olen asunut elämästäni omakotitalossa yhteensä 27 vuotta, joten on siitäkin kokemusta. Nykyään, näin vanhemmiten tämä on parempi vaihtoehto itselleni. Edelleen, lapsellista vastakkainasettelua.

Vierailija
160/201 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, yksi yhdyssana meni oikein. 

Sen on siis suomen kiilen siinä vähän sun pätijä kirjoituksia.ja mä kirjoitan miten huvitttaa vaikka sa tapatyötön pilkunviiilaaja kuinka itket täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi