Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?

Vierailija
11.09.2025 |

Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu?? 

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallista asua pienkerrostalossa. 

Asun myös pienkerrostalossa ja tykkään tosi paljon. Tunnen naapurit, meillä on tosi kiva suojainen piha, jossa vietän paljonkin aikaa kesäisin. Vieressä on myös hyvät ulkoilumaastot. 

Suojainen piha buaha haaa hah hah haaa.

On paljon kasvillisuutta eikä näy naapureille. 

Vierailija
202/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kerrostalossa, koska vihaan pihatöitä. Never again.

Miksi et ulkoistanut niitä pihatöitä. Noin monet tekee nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua yksin omakotitalossa. Kerrostalossa olo on turvallisempi, kun on muita ihmisiä ympärillä. 

Vierailija
204/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi asua yksin omakotitalossa. Kerrostalossa olo on turvallisempi, kun on muita ihmisiä ympärillä. 

Kahdestaan on kiva, mutta jos menettäisin elämäntoverini, muuttaisin mieluusti pienempään kotiin.

Vierailija
205/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallista asua pienkerrostalossa. 

Asun myös pienkerrostalossa ja tykkään tosi paljon. Tunnen naapurit, meillä on tosi kiva suojainen piha, jossa vietän paljonkin aikaa kesäisin. Vieressä on myös hyvät ulkoilumaastot. 

Suojainen piha buaha haaa hah hah haaa.

On paljon kasvillisuutta eikä näy naapureille. 

Heh hee hee buaha haaa heh heh hee.

Vierailija
206/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotias (kantasuomalainen) lapseton sinkkumies. Tällainen henkilö asuu mieluummin kerrostalossa kuin omakotitalossa

Vierailija
207/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep poika käy ajamassa ruohon ja talvella tekemässä lumityöt ja tiedoksi sulle talvella ei tartte ajaa ruohoa eikä kesällä tehdä lumitöitä.maksan 20e ja tarjoon ruuat tulee tosta muutaman kilsan päästä kerrostalosta mielellään tekemään.

Vierailija
208/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään asua kerrostalossa. En halua mitään omaa pihaa ylipäätänsä. En minä muiden mieliksi muuta omakotitaloon, ääliö.

Vierailija
209/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 vuotias (kantasuomalainen) lapseton sinkkumies. Tällainen henkilö asuu mieluummin kerrostalossa kuin omakotitalossa

Pysyykin sinkkuna kun minä naisena en kuutioon halua.

Vierailija
210/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla keski-ikäinen. En todellakaan halua pitää silmällä taloa, joka vanhenisi kanssani.

Vierailija
211/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti, sijainti ja sijainti. Harvoin ne omakotitalot ovat kovin hyvällä paikalla kaupunkiasujan näkökulmasta. 

Vierailija
212/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep poika käy ajamassa ruohon ja talvella tekemässä lumityöt ja tiedoksi sulle talvella ei tartte ajaa ruohoa eikä kesällä tehdä lumitöitä.maksan 20e ja tarjoon ruuat tulee tosta muutaman kilsan päästä kerrostalosta mielellään tekemään.

Laiska ja tyhmä. 

Vierailija
213/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapurissa räksyttää koira alakerran huutaa narkki.rappukäytävässä haisee joku helvetin hapankaali.kyl pitää viirata päässä jos tästä paskasta tykkää .pitäisi mennä aamuvuoroon niin toi narkki huutaa aamuu asti nukkuu varmaan sitten kun minä töissä.maksan tästä paskasta 900e vuokraa .kävin katsomassa pientä omakotitaloa tosta 5km päästä on halpa ylläpitää toivottavasti saan lainan. ensiviikolla selviää.

Vierailija
214/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska ja tyhmä. 

Siltähän sä vaikutat kun siellä neukkukuutiossa itket.

Vierailija
215/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran naapurissa räksyttää koira alakerran huutaa narkki.rappukäytävässä haisee joku helvetin hapankaali.kyl pitää viirata päässä jos tästä paskasta tykkää .pitäisi mennä aamuvuoroon niin toi narkki huutaa aamuu asti nukkuu varmaan sitten kun minä töissä.maksan tästä paskasta 900e vuokraa .kävin katsomassa pientä omakotitaloa tosta 5km päästä on halpa ylläpitää toivottavasti saan lainan. ensiviikolla selviää.

Tuskin saat lainaa koska et varmaankaan ole työkykyinen.  

Vierailija
216/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin omakotitalossa koeluontoisesti 4kk. Kyseessä siis keskellä korpea muuttotappiokunnassa oleva puulämmitteinen okt ja asuin siellä tosiaan välillä joulukuu-maaliskuu. Joka ikinen päivä ihan silkkaa painajaista: raskaita lumitöitä, puiden kantamista, uunin ja takan lämmittämistä, saunaan veden kantamista (koska ei ollut sisäsuihkua) jne. Olin jo ekan viikon jälkeen aivan loppu siihen raatamiseen ja vihasin aamulla heräämistä nenä jäässä siihen kylmyyteen, kun takan ja uunin lämpö oli loppuneet yöllä.

Nyt onnellisena ison kaupungin keskustalähiössä upeassa modernissa kerrostalossa, jossa mulla on lasitettu iso parveke, lattialämmitys, sisäsuihku, huoltoyhtiö ja siivouspalvelut jotka hoitaa kaikki rappu- ja pihatyöt sekä asunnon korjaushommat jne. Ihanaa kun voi töistä tulla vaan kotiin, syödä ja mennä sohvalle katsomaan telkkaria <3

Vierailija
217/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään asua kerrostalossa. En halua mitään omaa pihaa ylipäätänsä. En minä muiden mieliksi muuta omakotitaloon, ääliö.

No etkö vitunvammanen tajua että kaikki ei tykää siellä  sun slummi kuutiossa asua.

Vierailija
218/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska ja tyhmä. 

Siltähän sä vaikutat kun siellä neukkukuutiossa itket.

Mulla on 300 m2 talo. Pystyn kyllä tekemään talon työt itse eikä tarvii pikkurahoilla sukulaisia palkata.  Noloa tuommoinen. 

Vierailija
219/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä työkykyinen ja toivottavasti kauvan.mites sun työt paskan puhuja?????

Vierailija
220/266 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä työkykyinen ja toivottavasti kauvan.mites sun työt paskan puhuja?????

Sun humalatila tuntuu vain nousevan. Mene nukkumaan niin huomenna on taas helpompi päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi