Millaisia Instagram stooreja inhoatte eniten?
Mua ärsyttää säätiedotteiden jakaminen ja jatkuva spämmäys jostain politiikasta tai ihmis/eläinoikeuksiin liittyvästä (kannatan siis näitä oikeuksia, mutta en tykkää spämmäilystä)
Kommentit (23)
En edes tiedä mikä on instagram stoore
Ryhmäkuvat, missä poseerataan. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Hikikuvat urheilun jälkeen, yök! Ja olen siis urheilullinen ja sosiaalinen ihminen :D
Sellaiset, missä on joku "sivuvideo", joka ei liity aiheeseen mitenkään.
Sellaiset kuvat, joissa on tekstiä niin pienellä, ettei näe lukea. Kuvat voivat olla kiinnostavia kyllä, mutta pieni teksti ärsyttää.
Varvaskuvat rannalta. Varpaat on useimmiten rumia. Yäk!
Minun kesäni
Liehutaan jossain mekossa hiukset hulmuten
Tyttöjen kanssa dinnerillä, kaikki saman näköisiä ja sama irvistys naamalla
Ketä vttu kiinnostaa??!
Pitkä teksti pienellä fontilla ilman kappalejakoa.
Sellaiset joissa kuvataan omia lapsia.
esteettinen minikokoinen teksti jota ei näe lukea
Kuva tai video, jonka peittää äänilevyn kuva, kun on laitettu taustalle musiikki soimaan. Huom! Sen levyn kuvan saa pois.
Kuvat itsestä itkemässä. Kenelle tulee edes mieleen ottaa valokuva silloin kun oikeasti itkettää?
Semmoiset, joissa vakava naama tuijottaa suoraan kameraan ja vieressä on jotain aatteellista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset joissa kuvataan omia lapsia.
Tämä. Ja tekstinä jotain söpöliini/prinsessa/prinssi oppi käymään potalla tänään :)))
Ja kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Varvaskuvat rannalta. Varpaat on useimmiten rumia. Yäk!
:D :D :D
Jatkuva verkkokurssien tai valmennusten mainonta.
Sellaisia, missä on joku kliseinen maisema (hiekkaranta, auringonlasku, vuorenhuippu MTV) ja lattea muka -syvällinen oivallus tai mietelause ("If you can't handle me at my worst, then you surely don't deserve me at my best " yms).
Mä en oikein jaksa sellaisia mietelauseita tai elämän viisauksia, mitä lienevätkään. Etenkään englanniksi.
Sellaiset mitkä kestää puoli sekuntia ja niissä tekstiä mikä pitäisi ehtiä lukea