Tiedättekö mitä se tekee ihmiselle kun saa aina pakit
En tiedä pystyvätkö naiset sitä ymmärtämään kun väittäisin, että nainen saa kyllä seuraa jos ei ainoastaan niitä kaikkein komeimpia miehiä kelpuuta vaan muita myös. Monilla miehillä, kuten minulla asia on toisin. En tosiaan ole ulkonäkökeskeinen vaan olen yrittänyt tutustua pitkiin, lyhyisiin, laihoihin, lihaviin, kauniisiin, vähemmän kauniisiin naisiin, ilman vastakaikua. Se murskaa itsetunnon ja ei vaan kiinnosta yrittää enää, ainakaan suomalaisia naisia.
Kommentit (18)
Pitäskö sun muuttaa taktiikkaasi, jokuhan siinä on vialla.
Vähän sama, kuin sä tekisit koko ajan liian suolaista puuroa ja miettisit, että ei tätä syödä voi, mutta silti vaan samanlaista tekisit.
Olen saanut aina pakit, kun olen tehnyt aloitteen ihastukselle. Tästä seurasi se, että päätin, että itse en enää aloitteita tee, tehköön sitten joku muu.
T. nainen
Ap:n ongelma on varmaan se, että teet niitä aloitteita kenelle vaan. Ei kukaan nainen halua olla se johon sinä vain tyydyt.
Koska erittäin rumatkin miehet saavat naisia, niin sun käytöksessä ja/tai luonteessa täytyy olla jotain todella epämiellyttävää jos kukaan ei sua halua. Olisi varmaan syytä miettiä sitä.
Kun ei tee aloitteita, ei ainakaan saa pakkeja.
Itse teen aloitteita vain sellaisille miehille, joiden pidempiaikaisesta käytöksestä tiedän heidän sanovan kyllä.
Ilmeisesti ap teet aloitteita kylmiltään ja/tai sellaisille naisille, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneet. Miksi toimit niin typerästi?
Oo vaan oma ittes bro. Vaihdat kalsarit, harjaat hampaat, oot hauska ja muistat käytöstavat, niin natsaa! Naisia kun tunnetusti ei kiinnosta ulkonäkö, materia, status tai vastaavat.
Jos ei saa naista suomessa niin ei saa sitten muualtakaan. Pitää olla rahaa ja komeutta kaikkialla että kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen aloitteita vain sellaisille miehille, joiden pidempiaikaisesta käytöksestä tiedän heidän sanovan kyllä.
Ilmeisesti ap teet aloitteita kylmiltään ja/tai sellaisille naisille, jotka eivät ole sinusta kiinnostuneet. Miksi toimit niin typerästi?
Minä olen tehnyt aloitteita sellaisille miehille, joista olen tulkinnut ja osasta tiennytkin, että ovat myös olleet ihastuneita minuun. Jotenkin oudosti heillä on mennyt pupu pöksyyn ja pakit tai välttelyä on tullut.
Sinähän olet onnekas, Pakki tuo armeijassa käytetty ruoka-astia ja saat vielä pakit eli niitä on monta. Nyt kip Kap retkelle metsään ja nuotiolla ruoanlaittoon. Perunat, sipulit, porkkanat ja lihat pakkiin, lämmin ruoka nostaa mielialaa kummasti.
Sinun asiat on oikeastaan tosi hyvin. Metsässä ei ole kuuma enää eikä syksyn sateet vielä alkaneet, täydellinen aika retkeilyyn.
Se kasvattaa luonnetta.
Kerran maaseudulla bussissa oli vanhempi ukko joka kävi jokaisen yksin istuvan naisen vieressä jutulla. Kun tuli kohdalleni, kysyi haluaisinko hänen tilan emännäksi. Oli varmasti kysynyt muiltakin saman.
Jotenkin näen apn määkimässä siellä bussin perällä että kaikkensa on yrittänyt eikä kukaan nainen lämpene ja tulee vaan rukkasia.
Koska kukaan nainen ei halua olla se kenet lopulta sai mukaan kyseltyään ensin 30 muulta
Vierailija kirjoitti:
Se kasvattaa luonnetta.
Kerran maaseudulla bussissa oli vanhempi ukko joka kävi jokaisen yksin istuvan naisen vieressä jutulla. Kun tuli kohdalleni, kysyi haluaisinko hänen tilan emännäksi. Oli varmasti kysynyt muiltakin saman.
Jotenkin näen apn määkimässä siellä bussin perällä että kaikkensa on yrittänyt eikä kukaan nainen lämpene ja tulee vaan rukkasia.
Koska kukaan nainen ei halua olla se kenet lopulta sai mukaan kyseltyään ensin 30 muulta
Niin, eli miehen pitäisi saada ensimmäinen jota pyytää tai muuten on turn off, kun olisit vaihtoehto #321? :D
Mulle se teki sen, etten enää yritä yhtään mitään. Tuo jatkuva torjutuksi tuleminen lopulta lannisti ihan tyystin eli enää ei huvita yhtään mikään. Ei huvittaisi olla edes tällä palstalla tai elossakaan vaan kaikki on yhdentekevää ja niin turhaa.
(lisään että tulin torjutuksi niin parisuhdemielessä kuin kaverisuhteissakin eli hetken huviksi / leelianlepotuoliksi / hätävaraksi kelpasin jos itse jaksoin olla se aktiivinen, mutta kukaan ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta minun suuntaan. tyhmänä uskoin ne puheet, että ei kukaan kotoa tule hakemaan ja pitää itse olla aktiivinen eikä vaan odottaa muiden ottavan yhteyttä jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt aloitteita sellaisille miehille, joista olen tulkinnut ja osasta tiennytkin, että ovat myös olleet ihastuneita minuun. Jotenkin oudosti heillä on mennyt pupu pöksyyn ja pakit tai välttelyä on tullut.
Sinulla on pahasti ihastustutka pielessä. Eikä ihastuneeseenkaan mieheen käydä kimppuun kuin aika limppuun vaan edetään hitaasti ja tunnustellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on pahasti ihastustutka pielessä. Eikä ihastuneeseenkaan mieheen käydä kimppuun kuin aika limppuun vaan edetään hitaasti ja tunnustellen.
Hitaan tunnustelun jälkeen nämä aloitteet olen tehnytkin, enkä käynyt kimppuun kuin sika limppuun.
Vierailija kirjoitti:
Koska erittäin rumatkin miehet saavat naisia, niin sun käytöksessä ja/tai luonteessa täytyy olla jotain todella epämiellyttävää jos kukaan ei sua halua. Olisi varmaan syytä miettiä sitä.
Monesti se toisen naisen "ruma" mieskin on objektiivisesti komea, ei vaan juuri sen naisen tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Uu sääliprovo