Miksi ihmiset eivät pidä itsestään huolta?
Antavat hampaiden tippua, antavat ylipainon vallata elämän yms
Kommentit (42)
Lyhyen aikavälin palkinnot voittavat kaukaisuudessa olevat palkinnot
Ai tuotako on itsestä huolehtiminen?
Entinen miesystäväni sanoi kerran minulle, että minun pitäisi pitää parempaa huolta itsestäni. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Olin nätti, hoikka ja ihan onnellinen. Mutta olin yksinhuoltaja, pienituloinen ja kuljin halvoissa vaatteissa ha kengissä eikä koskaan ollut varaa käydä kampaajalla tai kauneushoitolassa. Olin aika luomu, ripsaria käytin. Tulkitsin miehen huomautuksen jotenkin niin, että minun olisi pitänyt näyttää jotenkin laitetummalta. Hampaat oli tallella silloin kaikki, nykyään yksi takahammas puuttuu.
Minä olen lihava ja hanpaita puuttuu. En vaan jaksa.
Eivät vaan välitä itsestään niin paljon? Eikö tuo ole sen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Entinen miesystäväni sanoi kerran minulle, että minun pitäisi pitää parempaa huolta itsestäni. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Olin nätti, hoikka ja ihan onnellinen. Mutta olin yksinhuoltaja, pienituloinen ja kuljin halvoissa vaatteissa ha kengissä eikä koskaan ollut varaa käydä kampaajalla tai kauneushoitolassa. Olin aika luomu, ripsaria käytin. Tulkitsin miehen huomautuksen jotenkin niin, että minun olisi pitänyt näyttää jotenkin laitetummalta. Hampaat oli tallella silloin kaikki, nykyään yksi takahammas puuttuu.
Kummallinen mies. Hänenhän olisi pitänyt antaa sinulle vaikka lahjakortti kauneushoitolaan, jos tuollaista kaipasi. Eikä vain huomautella sinulle edistämättä itse asiaa mitenkään. Häntähän se häiritsikin eikä sinua.
Miksi täällä pitäisi kitua yhtään enempää kun on pakko? Elää vanhaksi ja muistisairaaksi, muitten hoivattavaksi, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen mies. Hänenhän olisi pitänyt antaa sinulle vaikka lahjakortti kauneushoitolaan, jos tuollaista kaipasi. Eikä vain huomautella sinulle edistämättä itse asiaa mitenkään. Häntähän se häiritsikin eikä sinua.
Niin, en tiedä mitä hän tarkoitti, jotenkin huomautus sai minut häpeämään itseäni niin etten halunnut edes kysyä tarkemmin. Rahanpuute oli kipeä asia. Mutta ei ole ainoa mies, joka on huomautellut. Seuraava miesystävä marmatti siitä, että minulla ei ollut käsilaukkua vaan kuljin aina reppu selässä. Eipä hänkään silti ostanut minulle käsilaukkua.
Jos naisella ei oo rahaa pitää itsestään huolta ni onko se miehen tehtävä huolehtii siitä rahallisesti 🤨
Ovat menettäneet elämänhalun ja -ilon.
Ap, huolehdipa nyt vain itsestäsi.
Kuolema tulee nopeammin. Passiivinen eutanasia, kun ei aseeseen uskalla koskea.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei oo rahaa pitää itsestään huolta ni onko se miehen tehtävä huolehtii siitä rahallisesti 🤨
Miksi olisi? Mikään ei estä naista kouluttautumasta ja/tai menemästä töihin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä mitä hän tarkoitti, jotenkin huomautus sai minut häpeämään itseäni niin etten halunnut edes kysyä tarkemmin. Rahanpuute oli kipeä asia. Mutta ei ole ainoa mies, joka on huomautellut. Seuraava miesystävä marmatti siitä, että minulla ei ollut käsilaukkua vaan kuljin aina reppu selässä. Eipä hänkään silti ostanut minulle käsilaukkua.
Turhia miehiä, ei tuollaisille pitäisi p#llua tai mitään muutakaan antaa. Kuulostaa, että sinulla on ollut itsearvostuksessa puutetta, jos on tuollaisia rakkaudettomia moukkia sattunut rinnalle.
Saa olla oma tyyli. Jos ukko ei tykkää, menköön matkoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
On ainakin jos kaipaa siltä naiselta jotain kauneushoitoloissa käymistä tms. ja vieläpä huomauttelee asiasta.
Tämäkin kyllä sellainen juttu, että VAIN SUOMALAISELLE tulee edes mieleen kysyä tuollaista...........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin jos kaipaa siltä naiselta jotain kauneushoitoloissa käymistä tms. ja vieläpä huomauttelee asiasta.
Tämäkin kyllä sellainen juttu, että VAIN SUOMALAISELLE tulee edes mieleen kysyä tuollaista...........
Joten jos nainen haluaa että mies pudottaa painoaan/alkaa treenaamaan, hän maksaa miehelle juoksukengät ja salijäsenyyden?
Pidän huolta, käyn lenkillä ja juon kaljaa. Iso maha on seksikäs naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan mitä osa aluetta tämä huolenpito koskee🤔 perushygieniaan pitäis kaikkien pyrkiä / päästä ja sellaseen että hiukset ei silmillä roiku ja on puhtaat ja ehjät vaatteet sekä tilanteeseen sopivat. Toki itsekin tiedän kuinka helposti alkaa taloudelliset resurssit heijastumaan ihan perusjuttuihinkin. Jos toista häiritsee toisen ulkoinen habitus tai jokin muu asia niin sitten on syytä keskustella eikä jurnuttaa siitä. Jos asia jää silti häiritsemään eikä selviä niin on hyvä pohtia onko tämä henkilö sellanen tyyppi jonka kanssa olla. Hyvä olisi jokainen pohtia myöskin sitä ettei kaikilla ole mahdollisuutta tai taloudellisia resursseja korjata asioita itsessään jotka ovat päätyneet huonoon jamaan.
Minä olen ylipainoinen. Se ei minua haittaa. Hampaistani tosin pidän hyvää huolta, niiden puuttuminen haittaisi.