Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät pidä itsestään huolta?

Vierailija
10.09.2025 |

Antavat hampaiden tippua, antavat ylipainon vallata elämän yms

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei oo rahaa pitää itsestään huolta ni onko se miehen tehtävä huolehtii siitä rahallisesti 🤨

On ainakin jos kaipaa siltä naiselta jotain kauneushoitoloissa käymistä tms. ja vieläpä huomauttelee asiasta.

Tämäkin kyllä sellainen juttu, että VAIN SUOMALAISELLE tulee edes mieleen kysyä tuollaista...........

Joten jos nainen haluaa että mies pudottaa painoaan/alkaa treenaamaan, hän maksaa miehelle juoksukengät ja salijäsenyyden? 

Kuten sanoin: VAIN SUOMALAISELLE

Vierailija
22/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolehtimiseen voisi kuulua ainakin se että yrityää olla  joutumatta rikosten kohteeksi. Se ei aina riipu sitten uhristä käykö niin vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset eivät ole sen arvoisia, että heidän vuokseen tarvitsisi. Ja itseäni varten en viitsi. Haittaako tämä sinua kovasti? Toivottavasti, ansaitset kaiken haitan, joka aiheutuu omista typeristä kysymyksistäsi.

Vierailija
24/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei oo rahaa pitää itsestään huolta ni onko se miehen tehtävä huolehtii siitä rahallisesti 🤨

On ainakin jos kaipaa siltä naiselta jotain kauneushoitoloissa käymistä tms. ja vieläpä huomauttelee asiasta.

Tämäkin kyllä sellainen juttu, että VAIN SUOMALAISELLE tulee edes mieleen kysyä tuollaista...........

Joten jos nainen haluaa että mies pudottaa painoaan/alkaa treenaamaan, hän maksaa miehelle juoksukengät ja salijäsenyyden? 

Joku kauneushoitola lahjakortti voi olla kiva piristys ilman että siinä ihmisessä haluttais muuttaa mitään.. mutta ei kellekään pidä ostaa juoksukenkiä ja salikorttia että toinen lähtis liikkumaan..

Vierailija
25/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kauneushoitola lahjakortti voi olla kiva piristys ilman että siinä ihmisessä haluttais muuttaa mitään.. mutta ei kellekään pidä ostaa juoksukenkiä ja salikorttia että toinen lähtis liikkumaan..

Tuossa voisi sanoa sille miehelle ystävällisesti, että pitäiskö lähteä yhdessä lenkkeilemään/salille tms. Ei huomautella painosta tai kysellä tyyliin "mikset sä treenaa"

Vierailija
26/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolehtimiseen voisi kuulua ainakin se että yrityää olla  joutumatta rikosten kohteeksi. Se ei aina riipu sitten uhristä käykö niin vai ei. 

Mitä ihmettä tää nyt liittyy mihinkään.. 

Vierailija
27/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laiha 26-vuotiaaksi asti enkä silti saanut miestä ja rakkautta koska naama on ruma. Nyt ihan sama sitten olla ruma ja läski kun en koskaan tule miestä saamaan. Saanpahan syödä mitä haluan ja kuolenpa aikaisemmin. N36

Vierailija
28/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Mikään ei estä naista kouluttautumasta ja/tai menemästä töihin nykyään. 

Mutta on tosi ilkeää mieheltä huomautella, että naisen pitäisi hankkia sitä ja tätä. Varsinkin, jos mies selvästi näkee, että rahasta on tiukkaa. 

Vierailija
29/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä , eikä alkaa ylilautalafoorumin mukaisesti miten huijaan että ällöttävä tyttöystäväni alkais liikkumaan. 🤔.. yhdessä tekemään hyvinvoinnin eteen asioita 👍

Vierailija
30/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuotako on itsestä huolehtiminen?

Entinen miesystäväni sanoi kerran minulle, että minun pitäisi pitää parempaa huolta itsestäni. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Olin nätti, hoikka ja ihan onnellinen. Mutta olin yksinhuoltaja, pienituloinen ja kuljin halvoissa vaatteissa ha kengissä eikä koskaan ollut varaa käydä kampaajalla tai kauneushoitolassa. Olin aika luomu, ripsaria käytin. Tulkitsin miehen huomautuksen jotenkin niin, että minun olisi pitänyt näyttää jotenkin laitetummalta. Hampaat oli tallella silloin kaikki, nykyään yksi takahammas puuttuu. 

Kummallinen mies. Hänenhän olisi pitänyt antaa sinulle vaikka lahjakortti kauneushoitolaan, jos tuollaista kaipasi. Eikä vain huomautella sinulle edistämättä itse asiaa mitenkään. Häntähän se häiritsikin eikä sinua.

Lahjakortti ja huomauttaminen ovat kummatkin vittuilua.

Vierailija
31/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laiha 26-vuotiaaksi asti enkä silti saanut miestä ja rakkautta koska naama on ruma. Nyt ihan sama sitten olla ruma ja läski kun en koskaan tule miestä saamaan. Saanpahan syödä mitä haluan ja kuolenpa aikaisemmin. N36

Mä olin naamasta nätti ja normipainoinen päälle parikymppiseksi , mulla oli luulo että mua pidettiin ihan viehättävänä. Myöhemmin mulle selvis että ne kaikki on pannu mua vaan säälistä , se herätti mussa hyvin ison katkeruuden. Nyt kun en ollut normipainoisenakaan viehättävä niin en jaksa vaivautua laihduttamaan.. ruma olisin siltikin.. kuolemaa odotellessa. N pian 35

Vierailija
32/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystäväni sanoi kerran minulle, että minun pitäisi pitää parempaa huolta itsestäni. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti. Olin nätti, hoikka ja ihan onnellinen. Mutta olin yksinhuoltaja, pienituloinen ja kuljin halvoissa vaatteissa ha kengissä eikä koskaan ollut varaa käydä kampaajalla tai kauneushoitolassa. Olin aika luomu, ripsaria käytin. Tulkitsin miehen huomautuksen jotenkin niin, että minun olisi pitänyt näyttää jotenkin laitetummalta. Hampaat oli tallella silloin kaikki, nykyään yksi takahammas puuttuu. 

Kummallinen mies. Hänenhän olisi pitänyt antaa sinulle vaikka lahjakortti kauneushoitolaan, jos tuollaista kaipasi. Eikä vain huomautella sinulle edistämättä itse asiaa mitenkään. Häntähän se häiritsikin eikä sinua.

Lahj

Lahjakortti ei todellakaan ole vittuilua, huomauttaminen on. 

Vierailija
33/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vedetty perttiin. Elämän(laatu)halu mennvyt. Vitutus. Ihan sama.

Vierailija
34/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahj

Se on kaksi eri asiaa ostaa lahjakortti piristämään naisen arkea jos nainen kuitenkin tälläistä toivoisi mutta ei vain ole varaa siihen vai huomautella asiasta vaikka tietää ettei toisella ole varaa . Ja pitää pohtia sitä millä motiivilla sen lahjakortin antaa , eikä sitä kannata antaa jos kauneudenhoito asiat ei häntä kiinnosta silloin se tietenkin on vittuilua

Vierailija
35/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät vaan välitä itsestään niin paljon? Eikö tuo ole sen merkki.

Shokki. Paskaa tullut. Itsetuho. 

Vierailija
36/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Totta.

Vierailija
37/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vedetty perttiin. Elämän(laatu)halu mennvyt. Vitutus. Ihan sama.

Vierailija
38/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä huolehtiminen on sitä, että pitää pillun posliinina. Näin oon kuullut.

Vierailija
39/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä istui baarissa joka ilta. Ja yö. Aamutunneille.

Naapurit ja  moikkatutut aina kysyivät, miksi istuu siellä? Ihmettelivät. 

Silmiä oli siellä ja täällä.

En koskaan ottanut puheeksi jätkälle. En koskaan kysynyt mitään mistään, edes erotessa. 

Vierailija
40/42 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itsestäni hyvää huolta siten, että en rääkkää itseäni, vaan olen itselleni hyvin lempeä.  Näin eläkkeellä se on hyvin helppoa, kun ei tarvitse pakottaa itseään mihinkään.  Saa nukkua milloin haluaa, voi syödä mitä haluaa, voi tehdä mitä haluaa.  Olen aikani ollut oravanpyörässä ja nyt on aika elää vain itselle.  Suosittelen.