Miksi ihmiset eivät pidä itsestään huolta?
Antavat hampaiden tippua, antavat ylipainon vallata elämän yms
Kommentit (67)
"Niin, en tiedä mitä hän tarkoitti, jotenkin huomautus sai minut häpeämään itseäni niin etten halunnut edes kysyä tarkemmin. Rahanpuute oli kipeä asia. Mutta ei ole ainoa mies, joka on huomautellut. Seuraava miesystävä marmatti siitä, että minulla ei ollut käsilaukkua vaan kuljin aina reppu selässä. Eipä hänkään silti ostanut minulle käsilaukkua."
Missä helvetissä teidän joidenkin itsekunnioitus on?! Minä olisin miehelle sanonut, että herra on hyvä ja ostaa itselleen käsilaukun, senkin täti Monika.
Miksi? Koska olen aika masentunut. Suomessa tosin en erotu yhtään joukosta rähjäläjänä :DDD
Normaalisti pitää olla kaikki mintissä
Julkisella pääsee hammastarkastukseen kerran kolmessa vuodessa. Kiva, kun syyllistetään, että ei "viitsi" pitää huolta hampaistaan. Maksatko sinä mulle, työttömälle ( siis ei työterveydenhuoltoa) sen hammastarkastuksen useammin yksityisellä?
Vierailija kirjoitti:
Pidän huolta, käyn lenkillä ja juon kaljaa. Iso maha on seksikäs naisten mielestä.
Onko sulla myös T-paita, jossa lukee mahan päällä: This is my sex fuel tank:D?
Samaa mieltä kanssasi. En ole ikinä kokenut tarvetta käydä kauneushoitoloissa ym., mutta kampaajalla kerran vuodessa tai harvemmin. Minulle itsensä huolta pitäminen on sitä, että on onnellinen siinä elämässä mitä elää ja on tyytyväinen olemukseensa ja siihen mitä päässä liikkuu. Ei ole sen kummempaa painetta olla jotakin muuta. Itsetunto ja hampaat ovat kunnossa. Itseni ja kotini puhtaana pitäminen on tärkeää. Valitettavasti sairauksia ja sairastumista ei voi valita varsinkaan näin iäkkäämpänä. Vakavankin sairauden kanssa voi pärjätä, kun on hyviä ja rakkaita ihmisiä lähellä.