Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät pidä itsestään huolta?

Vierailija
10.09.2025 |

Antavat hampaiden tippua, antavat ylipainon vallata elämän yms

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän itsestäni hyvää huolta siten, että en rääkkää itseäni, vaan olen itselleni hyvin lempeä.  Näin eläkkeellä se on hyvin helppoa, kun ei tarvitse pakottaa itseään mihinkään.  Saa nukkua milloin haluaa, voi syödä mitä haluaa, voi tehdä mitä haluaa.  Olen aikani ollut oravanpyörässä ja nyt on aika elää vain itselle.  Suosittelen.

Samaa mieltä kanssasi. En ole ikinä kokenut tarvetta käydä kauneushoitoloissa ym., mutta kampaajalla kerran vuodessa tai harvemmin. Minulle itsensä huolta pitäminen on sitä, että on onnellinen siinä elämässä mitä elää ja on tyytyväinen olemukseensa ja siihen mitä päässä liikkuu. Ei ole sen kummempaa painetta olla jotakin muuta. Itsetunto ja hampaat ovat kunnossa. Itseni ja kotini puhtaana pitäminen on tärkeää. Valitettavasti sairauksia ja sairastumista ei voi valita varsinkaan näin iäkkäämpänä. Vakavankin sairauden kanssa voi pärjätä, kun on hyviä ja rakkaita ihmisiä lähellä. 

Vierailija
62/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, en tiedä mitä hän tarkoitti, jotenkin huomautus sai minut häpeämään itseäni niin etten halunnut edes kysyä tarkemmin. Rahanpuute oli kipeä asia. Mutta ei ole ainoa mies, joka on huomautellut. Seuraava miesystävä marmatti siitä, että minulla ei ollut käsilaukkua vaan kuljin aina reppu selässä. Eipä hänkään silti ostanut minulle käsilaukkua."

Missä helvetissä teidän joidenkin itsekunnioitus on?! Minä olisin miehelle sanonut, että herra on hyvä ja ostaa itselleen käsilaukun, senkin täti Monika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
64/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska olen aika masentunut. Suomessa tosin en erotu yhtään joukosta rähjäläjänä :DDD

Normaalisti pitää olla kaikki mintissä

Vierailija
65/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella pääsee hammastarkastukseen kerran kolmessa vuodessa. Kiva, kun syyllistetään, että ei "viitsi" pitää huolta hampaistaan. Maksatko sinä mulle, työttömälle ( siis ei työterveydenhuoltoa)  sen hammastarkastuksen useammin yksityisellä?

Vierailija
66/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän huolta, käyn lenkillä ja juon kaljaa. Iso maha on seksikäs naisten mielestä.

Onko sulla myös T-paita, jossa lukee mahan päällä: This is my sex fuel tank:D?

Vierailija
67/67 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi