Kerrostalossa kannabiksen hajua! Ottaisitteko yhteyden isännöitsijään vai poliisiin?
Vai odottaisitteko ja ottaisitte vasta jos asia toistuu?
Kommentit (56)
En kehenkään. Kannabis pitäisi kuulua jokaisen perustuslaillisiin oikeuksiin.
eikös poliisilla ole joku vihjenumero/vihjesähköposti? ei siis 112. Tuskin jää ainoaksi kerraksi, varsinkin jos yhtään pystyt paikantamaan mistä suunnasta se tulee.
En ottaisi yhteyttä yhtään mihinkään. Jos haju on vain rapussa, ei se haittaisi minua. Eri asia, jos omaan asuntoon sisään tulisi.
Haiseeko siis se kannabis sinun asunnossasi? En oikein ymmärtänyt miksi yleensäkin olet ottamassa yhteyttä mihinkään..
No en todellakaan ottaisi yhteyttä mihinkään. Mitä se sinua haittaa jos joku polttelee?
Minulle on sinänsä ihan sama polttaako joku kannabista vai ei, mutta käyttäjän täytyy huolehtia siitä että haju ei kulkeudu muiden haisteltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
112 välittömästi!
Toivottavasti tämä oli vitsi. Ei kannata laitella tällaisia, joku voisi oikeasti kuormittaa häkeä tuollaisella asialla.
Olisin varmaan ihan ensimmäiseksi yhteydessä taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaan. Hän yleensä tietää, kuka asunnon omistaa. Usein kannabiksen haju tulee jostain sellaisesta asunnosta, jonka omistaa joku sijoittaja, ja asunnossa asuu vuokralalainen. Tietysti isännöitsijäänkin voi olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
eikös poliisilla ole joku vihjenumero/vihjesähköposti? ei siis 112. Tuskin jää ainoaksi kerraksi, varsinkin jos yhtään pystyt paikantamaan mistä suunnasta se tulee.
Miten poliisi tähän liittyy? Saattaahan se käyttää näitä rauhoittavia CBD budeja joita voi ostaa ihan vapaasti: https://wegotweed.fi/collections/kannabiksen-kukinto
Toki jos polttaa sisällä, niin se on isännöitsijälle ilmoitus. Se ei ole sallittua.
Ei poliisia kiinnosta vähääkään, turha soittaa. Nehän katselee piritorillakin huumekauppaa ihan vierestä, eivätkä puutu.
Mistä tiedät että haisee kannabikselle? Oletko nisti?
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi yhteyttä yhtään mihinkään. Jos haju on vain rapussa, ei se haittaisi minua. Eri asia, jos omaan asuntoon sisään tulisi.
Tulee asuntoon, juuri se on se ongelma. Ilmeisesti tulee tuuletusikkunasta joka on auki. Kävin haistamassa käytävässä tällä kerrostasolla eikä siinä haise.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, tarttuuhan se vaatteisiinkin, jos joka päivä joutuisi kulkemaan jonkun kannabiksenhajuisen rapun kautta kotiin. Yök. Häätö noille pitää hommata.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties käyttäjä itsekkin?
Itse käytän ennen nukkumaan menoa noita rauhoittavia CBD kukintoja, niiden käyttö on täysin laillista. Miksi ihmeessä häiritsisit poliisia sellaisella asialla? Toki jos naapurisi on niin moukka, että ei vapota vaan polttaa levittäen hajuja muihin asuntoihin on se ilmoituksen paikka isännöistsijälle.
Ei noille nykyisin enää mitään tehdä ainakaan poliisin toimesta. Meidän asuinalueella haju on jatkuvaa ja yksi polttaa avoimesti parvekkeella niin että kaikki tietävät mistä haju tulee. Ei haittaa itseäni sinänsä mitä kukakin kotonaan puuhaa, mutta haju on ikävä kun se tulee sisälle ikkunan ollessa auki. Suurin ongelma kannabiksen sallimisessa onkin mielestäni hajuhaitta, toivoisi ihmisten käyttävän höyrystymiä tai nauttivan sisäisesti leivonnaisina tai juoman seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee asuntoon, juuri se on se ongelma. Ilmeisesti tulee tuuletusikkunasta joka on auki. Kävin haistamassa käytävässä tällä kerrostasolla eikä siinä haise.
Ihmisiä kulkee ulkona ja joku polttaa samalla. Tulee sitä kautta ikkunoista kotiisi.
Miten mummoista on tullut eksperttejä kannabiksen nuuskijoita?
Ehdottomasti kyllä.