Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrostalossa kannabiksen hajua! Ottaisitteko yhteyden isännöitsijään vai poliisiin?

Vierailija
10.09.2025 |

Vai odottaisitteko ja ottaisitte vasta jos asia toistuu?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Oletko talokyttääjä?

Vierailija
22/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta johonkin missä ei ol muita ihmisiä parin kilsan säteellä, saat elää pelkkien omien hajujesi kanssa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mummoista on tullut eksperttejä kannabiksen nuuskijoita? 

Kuka muka ei sitä hajua tunnista? Ja jos ei tunnista, arvaa kyllä ensimmäisen kerran haistettuaan mistä on kyse, mikään ei haise lähellekään samalle.

Vierailija
24/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sinänsä ihan sama polttaako joku kannabista vai ei, mutta käyttäjän täytyy huolehtia siitä että haju ei kulkeudu muiden haisteltavaksi.

Se on enemmän taloyhtiön tehtävä, josa taloyhtiössä haju leviää.

Vierailija
25/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa laittomasti lääkekäyttäjien suurin ryhmä on keski-ikäiset naiset. Niitä saattaa olla tällä palstalla.

Vierailija
26/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se haju on niin kuvottava että oksettaa. Mieluummin haistelen vanhaa viinaa tai tupakansavua tai vaikka lievää hikeä, mutta nämä pössyttelijät haisee todella kuvottavalta. Taannoin bussimatkallani samaan bussiin tuli aina nainen joka veti pössyt juuri ennen bussiin astumista. Se haju levisi koko bussiin niin ettei kukaan halunnut istua lähimaillakaan tätä ihmistä ja sekään ei auttanut. Se oli siis niin järkyttävän voimakas etten ymmärrä miten sellainen saastuttaminen ei häiritse itseäkin jo? 

Vierailija
27/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisia ei kiinnosta tuollaiset. Isännöitsijä on parempi vaihtoehto. 

Vierailija
28/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ei sitä hajua tunnista? Ja jos ei tunnista, arvaa kyllä ensimmäisen kerran haistettuaan mistä on kyse, mikään ei haise lähellekään samalle.

Voi itku ja märinä, käypä kaupasta paketti nessua.

Vierailija
29/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan ihan ensimmäiseksi yhteydessä taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaan. Hän yleensä tietää, kuka asunnon omistaa. Usein kannabiksen haju tulee jostain sellaisesta asunnosta, jonka omistaa joku sijoittaja, ja asunnossa asuu vuokralalainen. Tietysti isännöitsijäänkin voi olla yhteydessä. 

Mistä luulet minun tietävän?  Ei kuulu mulle vaan isännöitsijälle, siitä maksetaan.

t.pj

Vierailija
30/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vain käytävässä niin anna olla, ja ole kiitollinen. Kannabista polttava naapuri yleensä on todella leppoisa, toisin kuin esim alkoholia käyttävä. 

Jos asuntoon kantautuu niin sitten isännöitsijälle viesti, en haluaisi kotonani sitä haistella. 

Vierailija
31/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku ja märinä, käypä kaupasta paketti nessua.

Mitä? Kuka itkee ja märisee, jos kertoo, että niin tunnistettavan hajun jokainen tuntee? Jäitkö ilman päivittäistä annostasi, kun hermo niin kireällä?

Vierailija
32/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi yhteyttä yhtään mihinkään. Jos haju on vain rapussa, ei se haittaisi minua. Eri asia, jos omaan asuntoon sisään  tulisi.

Oletko kenties käyttäjä itsekkin?

En. Olen 60-vuotias nainen. Käsittääkseni ikäryhmässäni ei juuri polttelijoita ole.

Ainakaan en edes tiedä ketään. Suvaitsevainen vain olen. Ei minua häiritse tupakanhajukaan rapussa. Tosin siihen ilmiöön en ole enää vuosiin törmännyt.

Sisätupakointi lienee nykyään todella harvinaista.

Vierailija
33/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä asukkaaseen, kysyisin et josko olis tarjota savut ja vastapalveluksena auttaisin laittamaan hajunpoisto asianmukaiseen kuntoon.

Vierailija
34/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vaan olin. Se ei ole kannabiksen haju, vaan tiikeribalsamin voide, minkä laitoin iholleni. Siitä se tuoksu tulee:-)

Vierailija
35/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ovelle kyseleen et oisko poistaa jotai akuuttii nippii. Ikävästi päässy purkki tyhjenemään

Vierailija
36/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ei tule omaan asuntoon minulla ei ole ongelmaa tai jos en tukehdu käytävässä. Palaneen pikkukumin haju voi olla se. Muut yrtit lienevät jossain muussa käytössä, se ei ole kannab.

Vierailija
37/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kanssa poltellaan kimpassa noin kerran vuodessa. Anna toisten poltella, harmitonta toimintaa. 

Vierailija
38/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että haisee kannabikselle? Oletko nisti?

Onhan se niin spesifi tuoksu. Muistan aikoinaan Amsterdamissa kun makea pilven haju leijui tietyissä paikoissa.

Vierailija
39/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi yhteyttä yhtään mihinkään. Jos haju on vain rapussa, ei se haittaisi minua. Eri asia, jos omaan asuntoon sisään  tulisi.

Oletko kenties käyttäjä itsekkin?

En. Olen 60-vuotias nainen. Käsittääkseni ikäryhmässäni ei juuri polttelijoita ole.

Ainakaan en edes tiedä ketään. Suvaitsevainen vain olen. Ei minua häiritse tupakanhajukaan rapussa. Tosin siihen ilmiöön en ole enää vuosiin törmännyt.

Sisätupakointi lienee nykyään todella harvinaista.

Ainakin yhdysvalloissa niissä osavaltioissa missä ns. Hupikäyttö on laillista, niin suurimmat asiakasryhmät nuorten miesten jälkeen on juurikin 50-70 vuotiaat naiset. Auttaa moniin naisten ongelmiin, nimittäin.

Vierailija
40/56 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on vain käytävässä niin anna olla, ja ole kiitollinen. Kannabista polttava naapuri yleensä on todella leppoisa, toisin kuin esim alkoholia käyttävä. 

Jos asuntoon kantautuu niin sitten isännöitsijälle viesti, en haluaisi kotonani sitä haistella. 

Kyllä moni sekakäyttäjäkin käyttää kannabista kaiken muun ohessa, kaksi sellaista naapuria on sattunut ihan lähivuosina. Kumpikin myös muuten rötösteli niin kovin, että poliisitkin hakivat kotoa asti ja häätö taisi tulla molemmille sen jälkeen, kun olivat hajoittaneet kaiken asunnossaan. Alakerran asuntoja molemmat niin tilanne tuli selväksi jokaiselle ohikulkijalle remppamiesten pitäessä ovia ja verhoja auki.