Kerrostalossa kannabiksen hajua! Ottaisitteko yhteyden isännöitsijään vai poliisiin?
Vai odottaisitteko ja ottaisitte vasta jos asia toistuu?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi yhteyttä yhtään mihinkään. Jos haju on vain rapussa, ei se haittaisi minua. Eri asia, jos omaan asuntoon sisään tulisi.
Oletko kenties käyttäjä itsekkin?
En. Olen 60-vuotias nainen. Käsittääkseni ikäryhmässäni ei juuri polttelijoita ole.
Ainakaan en edes tiedä ketään. Suvaitsevainen vain olen. Ei minua häiritse tupakanhajukaan rapussa. Tosin siihen ilmiöön en ole enää vuosiin törmännyt.
Sisätupakointi lienee nykyään todella harvinaista.
Luulet väärin, moni vanhempi käyttää kipujen lievittämiseen. Asiasta puhuminen vaan ei ole niin yleistä vanhemmilla, kun ei voi ikinä tietää miten kukakin asiaan suhtautuu.
Kannabista on monenlaista. Laillista ja laitonta. Hajusta sitä ei erota kumpaa on.
Vierailija kirjoitti:
Kannabista on monenlaista. Laillista ja laitonta. Hajusta sitä ei erota kumpaa on.
https://wegotweed.fi/products/super-lemon-haze-0-thc-we-got-weed
Tää on kiva, 15€/g maksaa.
Käytän itse huonetuoksuna kannabista ja myös autossa raikastimena. Harmi jos jotain häiritsee, mutta ei ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mummoista on tullut eksperttejä kannabiksen nuuskijoita?
Kuka muka ei sitä hajua tunnista? Ja jos ei tunnista, arvaa kyllä ensimmäisen kerran haistettuaan mistä on kyse, mikään ei haise lähellekään samalle.
Kuka tahansa tunnistaa, varsinkin me, jotka olemme kulkeneet kaupunkien keskustoissa vaikka Keski-Euroopassa. Nyt sitä on täällä tosi paljon, tänään haistoin taas bussipysäkillä.
Poliisiin, lisäksi jos kiinteistössä on tupakointi kielletty, isännöitsijään
Ilmeisesti asut ns.sosiaalisen (lue:epäsosiaalisen) asumisen alueella?
Sinuna hankkisin asunnon jostain paremmalta alueelta, sellaiselta jonka asukkaat eivät elä pelkillä yhteiskunnan avustuksilla.
Kannabiksen haju on yleisin vuokrakolhooseissa, käyttäjät eivät yleensä möykkää eivätkä mesoa. Ne on niitä aika flegmaattisia tyyppejä jotka vaeltaa arki-aamuisin ostamaan Coop-olutta palautustölkeillä.
Yleensä harmittomia, alakuloisen näköisiä tyyppejä. Saattavat myös pummata rahaa Alepan oven edessä, myös haju saattaa olla häiritsevä.
Kannabiksen käyttäjät kuuluvat samaan hilpeään harrastajaryhmään kuin muinaiset puliukot, kannabiksen käyttäjille maistuu yleensä myös alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna hankkisin asunnon jostain paremmalta alueelta, sellaiselta jonka asukkaat eivät elä pelkillä yhteiskunnan avustuksilla.
Kannabiksen haju on yleisin vuokrakolhooseissa, käyttäjät eivät yleensä möykkää eivätkä mesoa. Ne on niitä aika flegmaattisia tyyppejä jotka vaeltaa arki-aamuisin ostamaan Coop-olutta palautustölkeillä.
Yleensä harmittomia, alakuloisen näköisiä tyyppejä. Saattavat myös pummata rahaa Alepan oven edessä, myös haju saattaa olla häiritsevä.
Kannabiksen käyttäjät kuuluvat samaan hilpeään harrastajaryhmään kuin muinaiset puliukot, kannabiksen käyttäjille maistuu yleensä myös alkoholi.
Elon Musk käyttää kannabista.
Mielestäni kannabiksen haju on sata kertaa miellyttävämpi kuin tupakan haju mikä leijailee edelleen vähän kaikkialla. Jos esim. joku vetää viimeiset tupakan sauhut bussin ovella ja sitten astuu sisään, mulla saattaa iskeä päänsärky siitä että olen samassa tilassa. Vahva pilven haju ei sen sijaan aiheita tuota vaikka tuoksuisi rapussa miten vahvasti, vaikka ymmärrän että ei monet siitä nautikaan. Kokonaiskuvassa kuitenkin hyvin harmiton ilmiö ja ottaisin naapuriksi paljon paljon mielummin pilviveikon kuin tupakoitsijan, alkoholistin tai vaikkapa räksyttävän pikkukoiran omistajan.
Itse polttelin kannabista poliisiaseman vieressä. Tultiin sanomaan että nyt vähän haiskahtaa. Jos ei sisällä tch:tä saa poltella ihan rauhassa siellä missä tupakkaakin. Ja en todellakaan ole mitään alempaa sosiaaliluokkaa kuten yllä kirjoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä neuvoja!
Itse suosittelisin sellaista vähän vanhempaa keskiluokkaista omakotitaloaluetta. Vähän vanhempaa sen takia, että tontit ovat ihan ok kokoisia, eli ei olla aivan naapurin sylissä. Siellä ei meinaa nykyajan lajikkeiden tuoksu karkaa naapuriin asti omasta pihasta. Itse poltellut omalla terassilla aina täysin avoimesti ja koskaan kukaan ei ole tullut sanomaan mitään. Hieman huvitti kun pari vuotta sitten tajuttiin naapurin kanssa, että tässähän me ollaan terasseillamme pössytelleet vierekkäin jo 10 vuotta toisistamme tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit tässä vain yhden käyttäjätyypin. Kaikki kannabista käyttävät eivät ole syrjäytyneitä, mutta paremmilla alueilla se tehdään ns. tyylikkäämmin ja piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit tässä vain yhden käyttäjätyypin. Kaikki kannabista käyttävät eivät ole syrjäytyneitä, mutta paremmilla alueilla se t
Kaikki joilla on työpaikan menetys riskinä pitävät käyttönsä piilossa. Siitä harrastuksesta kerrotaan vain muille samanlaisille. Yleisempää se on kuin jotkut luulevat.
Ei minua kiinnosta jos joku polttaa ruohoa, mutta vituttaa jos sitä poltetaan sisällä ja haju tulee omaan kämppään. Sitten se on ongelma. En tiedä mihin liesituulettimeen entinen naapuri mahtoi puhallella, mutta se erehtymätön haju aina välillä eksyi kämppään.
Ei se rapussa haittaa. Mä olen asunnossa.