Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saaminen on nykyään aivan hemmetin vaikeaa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Täytyy tehdä vaikka minkälaisia videoita ja testejä matalapalkka töihinkin...

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks olen loppuelämän duunissa (toivottavasti).

Vierailija
2/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän on keksinyt? Ennen töihin pääsi kai vaan kävelemällä työpaikkaan. Nykyään joudut tekemään vaikka minkälaisia juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko töihin joutumisista hälvenee mikä on hyvä.

Vierailija
4/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä olet duunissa näin luottavaisin fiiliksin? 

Vierailija
5/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla näyttelijä ja älykkö, joihinkin ihan yksinkertaisinkin tehtäviin, joissa kk palkka alle 3000€/kk. 

Vierailija
6/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö sotella. Tosin nyt potkitaan määräaikaiset ulos, onneksi en ole minä.

Vierailija
7/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö sotella. Tosin nyt potkitaan määräaikaiset ulos, onneksi en ole minä.

Töitä varmasti on. Mutta ethän sä voi tietää. Muutenkin vakituiset vähenee joka vuosi. 

Vierailija
8/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yli vuoden työttömämä olevat ja "iäkkäät"  työttömät laitetaan näihin Typ: n  ja Tym" n  ns. " palveluihin  (lue kuntouttaviin työtoimintoihin.)

Vierailija
9/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Samat firmat jotka houkuttelivat vielä 5v sitten tulemaan kilpailijalta heille töihin tarjoavat nyt ei-oota. 

Vierailija
10/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa jos olet jo jossakin työpaikassa. Kerrot vaan miksi haluat vaihtaa, työuran kehitys yms . Vain kokoikätyöttömille on ihan hemmetin vaikeaa 

Vierailija
11/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kieliä? Tietotekniset taidot kunnossa?

Vierailija
12/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yli vuoden työttömämä olevat ja "iäkkäät"  työttömät laitetaan näihin Typ: n  ja Tym" n  ns. " palveluihin  (lue kuntouttaviin työtoimintoihin.)

Älä nyt vaan sano, että kuntouttavalle työtoiminnalle on keksitty jotain seksikkäämpiä nimiä. Minä olen elämäni kunnossa, akateeminen ja 15 vuotta töitä tehnyt. Potkut tuli tässä kurjassa taloustilanteessa. Ei löydy töitä. Sitten pit arvioida työkuntoani. Sitten  tarjottiin kuntouttavaa😣

Vierailija
13/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todella vaikeat ajat hakea töitä, ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Kyllä hyvät tyypit töitä saa-ei vaan päde just nyt, koska niitä hyviä tyyppejä on tosi paljon. Kyllä se jossain vaiheessa kääntyy toisinkin päin ja tulee työntekijän markkinat.

Vierailija
14/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa jos olet jo jossakin työpaikassa. Kerrot vaan miksi haluat vaihtaa, työuran kehitys yms . Vain kokoikätyöttömille on ihan hemmetin vaikeaa 

En ole kokoikätyötön, vaikka työttömyysjaksokin on ollut. Vaikeaa se on varsinkin jos et loista jossain videoissa ja testeissä. Kun nekin ovat vaan ensimmäinen vaihe, sen jälkeen tavan haastattelu, jos niin pitkälle pääsee. Huhhuh

Vierailija
15/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli asiakaspalvelutehtävään yli 600 hakemusta. Jos haastattelisin jokaisen kasvokkain, tekisin sitä hamaan tappiin saakka. On pakko käyttää jotain karsintaa, mutta silti se juuri siihen rooliin sopiva saattaa livahtaa ohi. Nyt on vaan ihan hirveästi tulijoita eikä vaan ole paikkoja vaikka kuinka haluaisi työllistää.

Vierailija
16/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokoikätyötön, vaikka työttömyysjaksokin on ollut. Vaikeaa se on varsinkin jos et loista jossain videoissa ja testeissä. Kun nekin ovat vaan ensimmäinen vaihe, sen jälkeen tavan haastattelu, jos niin pitkälle pääsee. Huhhuh

Mikä on kokoikätyötön?

Miksi haet paikkoihin, joihin et edes halua?

Vierailija
17/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI KUULE! EI TARVII EDES OLLA PALKKA TYÖ VAAN IHAN KOULUN TYÖSSÄOPPIMISJAKSO!

Ihan haastatellaan kuin hakis kaupunginjohtajaksi prkl!

Vierailija
18/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän on keksinyt? Ennen töihin pääsi kai vaan kävelemällä työpaikkaan. Nykyään joudut tekemään vaikka minkälaisia juttuja. 

Boomerit.

Vierailija
19/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten noi ulggikset ilman kielitaitoa eikä kirjoitustaitoa pääsevät töihin? Ihan vakava kysymys.

Vierailija
20/92 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan saaminen on nykyään aivan hemmetin vaikeaa!!

Täytyy tehdä vaikka minkälaisia videoita ja testejä matalapalkka töihinkin...

Jep huomasin juuri saman kun jouduin pitkästä aikaa hakemaan. Hemmetin vaikeaa pitää pokkaa kun laitetaan tekemään testejä ja psykoanalysoidaan kuin jotain tulevaa toimitusjohtajaa. En enää edes tiedä haluanko paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan