Suosittele ruokapaikkaa Tampereelta!
Olen tulossa to-pe Tampereella ulkomaalaisen kumppanini kanssa, ja vaikka Tampere onkin mulle tuttu, eivät raflat niinkään (oon siis lähinnä käynyt pikaruokaloissa / Vapriikin lounaalla jne, kun aikaisemmin lastan kanssa kaupungissa vieraillut). Nyt siis kyseessä ns. "aikuisten reissu".
Suositelkaapa mulle edullisia / keskihintaisia hyviä ruokapaikkoja / rafloja joissa kotiinkuljetus? Voi olla etnistä / mitä vaan.
Yövymme Pyynikin maisemissa, jos sillä väliä (eli munkkikahveilla toki käydään).
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (26)
La Toore Itsenäisyydenkadulla tekee parasta ruokaa, mitä Tampereelta löytyy.
Roast on tosi hyvä, mutta ei nyt ihan edullisimmasta päästä. Ei toki kalleimmastakaan. Myös schnitzelhaus on hyvä paikka jos germaaninen eväs maistuu.
Taverna Nääsivästä Punikista löytää kaikki baltian herkut.
Otat hengailu lastan kätöseen ja menette kuule Tesoman Heseen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen / värinen?
Mummiko? Ihan sellainen punakka suomalainen, juuret Karjalassa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen / värinen?
Ranskalainen. Pitkät keltaiset letit, sinivalkoraidalliset reilumman kokoiset pöksyt jalassa, ja kantaa isoa kiveä olkapäällään.
t. Ap
Entä pituus / paino?
Sen mummin siis.
Kotiinkuljetusodotus kaventaa valikoimaa. Menkää kunnolla syömään ja ostakaa yöksi jotain herkkua.
Pispalan Pulteri. Hyvää ruokaa ja kohtuulliset hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Heinätori
Astor
Jos pääannos maksaa 40€, niin ei kyseessä silloin ole edullinen rafla. Siihen alkupala, viinit ja mahdollinen jälkkäri päälle = 100€/nassu vähintään.
Cafe Pispala ihan ehdoton, samoin Borneo. Sellaisia keskihintaisia. Jos hintavampaa Heinätori, Apaja, Näsinneula. Tammelantorin Tapola ja mustamakkara. Neljä vuodenaikaa kauppahallissa.
Neljä vuodenaikaa kauppahallin Pyhäjärven puoleisessa päässä. Kauppahalli on muutenkin hieno paikka esitellä kenelle vain ulkopaikkakuntalaiselle. Lounasaikaankin mainio tuo 4 vuodenaikaa. Hyvää ruokaa lounashintaan.
Salosen Sylvi ja Leskisen Jussi tarjoilee asemalla aamuyöstä hernesoppaa nääs.
Astor ja brasserie-lista. Takuulla hyvää, edullistakin ja Keskustorilla, josta lähtevät kaikki bussit ja ratikka.
Meiän mummi tekee tosi hyvää ruokaa!