Miksi koulukiusaajat aina menestyy elämässään?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen läheisesti entisen koulukiusaajan. Naureskelee edelleen kuinka kiusasi esim uskovaisia koulutovereitaan.
On nyt 56-vuotias, toimii myyjänä, palkka noin 3 500 € / kk, asuu kaupungin vuokra-asunnossa, ei muuta omaisuutta kuin asunnon irtaimisto ja parin tonnin auto.
Että onko tuo nyt elämässä menestymistä sitten...
Riippuu mihin vertaa. Alkoholista turvaa hakeneeseen juoppoon, on.
Mun koulukiusaajat ovat jo mullan alla. Yksi heistä söi itsensä ennenaikaiseen hautaan, kaksi ryyppäsi itsensä hengiltä. 👌
Alakoulussani ollut pahin kiusaaja, tyttö, kuoli alle 3-kymppisenä pienten lasten äitinä viinaan. En tiedä missä menestyi, viinan juonnissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluikäset on lapsia. Jos itse on yhtään kasvanut niin tajuaa myös sen että lapset tekee virheitä, tuskimpa se kiusaaja enää aikuisena kiusais jos sitä näkis kadulla, eli se on menny eteenpäin kun taas kiusattu jää menneisyyteen jumiin. Päästäkää irti ja olkaa itse aikuisia tai reiluja jos kerta haluatte että muutkin ovat, uhriutuminen katkeroittaa eikä siitä ole hyötyä kellekkään
Helppo sanoa jos et itse kanna traumoja
Vain sinä ja vain sinä niitä kannat?
No kun ne traumat juuri estää menemästä eteenpäin. Sulla ei selvästikään niitä traumoja ole ollu.
No ei ne menesty. Kiusaajani oli parempi koulussa kuin minä, mutta kun vaihdoin koulua ja sain haalittua itsetuntoni rippeet kasaan, menestyin. Koulukiusaajani pääsi yliopistoon mutta sen jälkeen taantui hyvin, hyvin pienipalkkaiseen työhön jota on tehnyt koko aikuisikänsä, eikä sille ole puolisoakaan löytynyt. Tulee aina mieleen kun ajan hänen vaatimattoman asumuksensa ohi, että pitäiskö tuntea sääliä ja myötätuntoa vai iloa ja kostonhimoa. Sen verran pieni ihminen olen että noihin jälkimmäisiin sen painottuu.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen läheisesti entisen koulukiusaajan. Naureskelee edelleen kuinka kiusasi esim uskovaisia koulutovereitaan.
On nyt 56-vuotias, toimii myyjänä, palkka noin 3 500 € / kk, asuu kaupungin vuokra-asunnossa, ei muuta omaisuutta kuin asunnon irtaimisto ja parin tonnin auto.
Elämässä menestyminen mitataan sillä, että on iso talo, iso Mersu, iso vene, yms statussympoleita?
Vierailija kirjoitti:
Alakoulussani ollut pahin kiusaaja, tyttö, kuoli alle 3-kymppisenä pienten lasten äitinä viinaan. En tiedä missä menestyi, viinan juonnissa?
Ja montahan niitä kiusattuja on samaan aikaan menny mullan alle?
Kouluissa kisaajat ehkä jakautuu 2 eri ryhmään, on tosiaan nämä ylpeät rikkaat tai ylpeät kauniit, mutta sitten on niitä korson farkkuliivi wt osaston tapauksia myös, niitä perinteisiä tarkkiksia, jotka sylkee ja kiroilee ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
He ovat narsisteja, itserakkaita tyhjäsieluja, kuten Sanna Marin.
Aaa siitäkö se johtuukin, että vihaat jotain random Sanna Marinia? Sinua kiusasi joku hänen näköisensä?
Meidän koulussa kiusaajat ei olleet hyvännäköisiä eikä suosittujakaan, päinvastoin sellaisia latteamielisiä paskasieluisia ihmisiä joiden sisäinen rumuus huokui ulos. Tyyliä Aleksanteri Kivimäki. Siinäkin äärimmäisen vastenmielinen ihminen jonka pahuus ja ällöttävyys oikein huokuu jokaisella sanalla minkä suustaan ulostaa. Koko naama vääntyy pahan näköiseksi välillä kun puhuu.
Tuollaisia ihmisiä triggeröi ns. puhtaat sielut eniten. Ja sellaiset herttaiset, aidot tyypit jotka ei pelkää koko ajan olevansa cringe (tai tajua tuollaisia asioita ollenkaan).
Vierailija kirjoitti:
Mun koulukiusaajat ovat jo mullan alla. Yksi heistä söi itsensä ennenaikaiseen hautaan, kaksi ryyppäsi itsensä hengiltä. 👌
Ja mintahan näistä kiusatuista on hypänny junan alle?
Se on lyö tai tule lyödyksi. Täällä muut tallaavat sinut jalkoihisi heti jos haistavat heikkouden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista turvaa hakenut juoppo kuulostaa ressukalta, ja tuo kiusaaja-myyjä taas on normiporukkaan verrattuna kaukana mistään menestyjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluikäset on lapsia. Jos itse on yhtään kasvanut niin tajuaa myös sen että lapset tekee virheitä, tuskimpa se kiusaaja enää aikuisena kiusais jos sitä näkis kadulla, eli se on menny eteenpäin kun taas kiusattu jää menneisyyteen jumiin. Päästäkää irti ja olkaa itse aikuisia tai reiluja jos kerta haluatte että muutkin ovat, uhriutuminen katkeroittaa eikä siitä ole hyötyä kellekkään
Helppo sanoa jos et itse kanna traumoja
Vain sinä ja vain sinä niitä kannat?
No kun ne traumat juuri estää menemästä eteenpäin. Sulla ei selvästikään niitä traumoja ole ollu.
Mitä jos minulla juuri niitä ollut ja siksi tiedän että niistä pääsee yli?
Aikuisenakin moni rahan ja menestyksen perässä juokseva pyrkii kaveriksi kaikkien vaikutusvaltaisten kanssa,
ihan sieltä omasta pomosta alkaen.
Kuten kaikki tietää, lottovoittajalla on aina eniten kavereita, siinä ei kysytä tai katsota on se kuinka ilkeä tai paha tai muuta, kaikki nuolee peffaa oma lehmä ojassa ja samalla kaavalla siis kiusaajat saavat niitä kavereita, tämä on monilla ihan syntymästä geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisenakin moni rahan ja menestyksen perässä juokseva pyrkii kaveriksi kaikkien vaikutusvaltaisten kanssa,
ihan sieltä omasta pomosta alkaen.
Kuten kaikki tietää, lottovoittajalla on aina eniten kavereita, siinä ei kysytä tai katsota on se kuinka ilkeä tai paha tai muuta, kaikki nuolee peffaa oma lehmä ojassa ja samalla kaavalla siis kiusaajat saavat niitä kavereita, tämä on monilla ihan syntymästä geeneissä.
Ja kun aikuiset näyttävät mallia, niin kyllähän siinä lapset oppivat perässä, että aikuisten pitäisi itse ensin lopettaa tällaiset, ei siitä koulukiusaamisesta muutoin päästä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista turvaa hakenut juoppo kuulostaa ressukalta, ja tuo kiusaaja-myyjä taas on normiporukkaan verrattuna kaukana mistään menestyjästä.
No, kumpi ite haluisit olla?
Vierailija kirjoitti:
Väite on perätön. Mun kiusaajat oli luuseripoikia. Eikä ne ikinä päässeet kotoaan peräkyliltä pois.
Sama juttu. Kumpikin ala-asteen kiusaajista sahalla töissä, silloin kun töitä on. Yläasteelta jäi mieleen yksi, joka kuoli jo pari vuosikymmentä sitten yksin kotonaan alkoholin aiheuttamiin sisäelinvaurioihin.
Julkeat, röyhkeät pärjäävät, manipuloivat, liittoutuvat hynödyllisiksi kokemiensa kanssa, osaavat kyynärpäätekniikan.
Vain kusipäät menestyvät tässä kusipäisessä maailmassa