Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koulukiusaajat aina menestyy elämässään?

Vierailija
08.09.2025 |

Itseä on kiusattu rankasti

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat eivät jää menneisyytensä vangiksi ja elä "traumojaan" päivästä toiseen yhä uudelleen. Sitäpaitsi lapsille opetetaan nöyryyttä ja kiltteyttä, mutta valitettavasti sellaisella ei menesty. Työpaikalla ne saa, jotka kovimpaan ääneen vaatiin.

Vierailija
42/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten vaan mukavikseen kärsii yhdeksän vuoden linnatuomiota?  Menestyi kyllä tavallaan, rahaa ainakin hetken riitti.

Mieluummin päivä leijonana kuin ikuisesti lampaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei jokainen menesty. Ellei menestykseksi lasketa vankilavuosia ja nuorena kuolemista. En itse joutunut kiusatuksi, mutta ei ne koulukiusaajat menestyneet ollenkaan koulussa eivätkä koulun jälkeen.

Really?! Minun oman pään pyhä totuus ei olekaan se totuus jota pitää julistaa kuin jotain evankeliumia? 

Oma yläalasteen opettajani sanoi, että yksi tärkeä syy kiusaamiseen ollut se että kiustaut ovat liian tosikoita. He ottavat heille sanonut asiat liian vakavasti eivätkä osaa vastata takaisin huumorilla. Tämä on = kaikki kiusatut ovat tosikkoja?

Vierailija
44/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat eivät jää menneisyytensä vangiksi ja elä "traumojaan" päivästä toiseen yhä uudelleen. Sitäpaitsi lapsille opetetaan nöyryyttä ja kiltteyttä, mutta valitettavasti sellaisella ei menesty. Työpaikalla ne saa, jotka kovimpaan ääneen vaatiin.

Omien koulutraumojen jankkaamisen asemesta jokaisen meistä pitäisi miettiä, miten itse kohtelemme ja autamme muita. Kun peilin sijaan katseleekin ympärilleen, saattaa jopa rikastua. Markkinataloudessa rikastuu toisten tarpeiden täyttämisestä. Ei sillä, että odottaa muiden täyttävän juuri minun narsistiset ja nirsot tarpeeni.

Vierailija
45/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiusaaja päättyi Stockalle myyjäksi, ja itse päädyin Sveitsiin. Ajan urheiluautoa ja on kolme lasta ja iso talo.

Joten enpä tiedä, kumpi taisi paremmin menestyä?

Terkkuja Jukka Ka*****lle!

Vierailija
46/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on yllättävää, että kiusaajat ovat sekä suosittuja että pidettyjä myös koulussa. 

Alistumista .Pelkäävät  ja sen takia ovat brossoja. 

Vierailija
47/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäset on lapsia. Jos itse on yhtään kasvanut niin tajuaa myös sen että lapset tekee virheitä, tuskimpa se kiusaaja enää aikuisena kiusais jos sitä näkis kadulla, eli se on menny eteenpäin kun taas kiusattu jää menneisyyteen jumiin. Päästäkää irti ja olkaa itse aikuisia tai reiluja jos kerta haluatte että muutkin ovat, uhriutuminen katkeroittaa eikä siitä ole hyötyä kellekkään

Vierailija
48/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jokainen menesty. Ellei menestykseksi lasketa vankilavuosia ja nuorena kuolemista. En itse joutunut kiusatuksi, mutta ei ne koulukiusaajat menestyneet ollenkaan koulussa eivätkä koulun jälkeen.

Really?! Minun oman pään pyhä totuus ei olekaan se totuus jota pitää julistaa kuin jotain evankeliumia? 

Oma yläalasteen opettajani sanoi, että yksi tärkeä syy kiusaamiseen ollut se että kiustaut ovat liian tosikoita. He ottavat heille sanonut asiat liian vakavasti eivätkä osaa vastata takaisin huumorilla. Tämä on = kaikki kiusatut ovat tosikkoja?

Tässähän se perimmäinen syy onkin: kannattaisi nostaa se nokka ylös kirjasta ja heittää pullonphjaladit menemään...

Vierailija
49/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain tuo on totta. Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti. Vuorovaikutustilanteet ovat kahden kauppa. Joissa tulisi pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan miettiä olisikohan kummassakin vikaa. 

Vierailija
50/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat narsisteja, itserakkaita tyhjäsieluja, kuten Sanna Marin.

Vierailija
51/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pidä edes paikkaansa vaan on enemmänkin poikkeus sääntöön, toki se on sen verran irvokasta, että pistää silmään ja erottuu joukosta.

Parhaiten työelämässä menestyy kivat ja sosiaalisesti älykkäät.

Koulussa kiusaajat usein menestyy, koska opettajia on niin helppo huijata, mutta ei se työelämässä onnistu.

Ja mitä väliä jollain hymyhenkilöpatsailla.. tunkekoon ahteriinsa.

Vierailija
52/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluikäset on lapsia. Jos itse on yhtään kasvanut niin tajuaa myös sen että lapset tekee virheitä, tuskimpa se kiusaaja enää aikuisena kiusais jos sitä näkis kadulla, eli se on menny eteenpäin kun taas kiusattu jää menneisyyteen jumiin. Päästäkää irti ja olkaa itse aikuisia tai reiluja jos kerta haluatte että muutkin ovat, uhriutuminen katkeroittaa eikä siitä ole hyötyä kellekkään

Aikuisillakin on eri kehitystasoja, suurin osa ei koskaan saavuta niitä korkeimpia ja he jäävät kaunaan kiinni. 

Vierailija
53/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kiusaaja päättyi Stockalle myyjäksi, ja itse päädyin Sveitsiin. Ajan urheiluautoa ja on kolme lasta ja iso talo.

Joten enpä tiedä, kumpi taisi paremmin menestyä?

Terkkuja Jukka Ka*****lle!

Monet kiusatut vaan ei edes kykene tekemään töitä, pelkäävät olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
54/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat narsisteja, itserakkaita tyhjäsieluja, kuten Sanna Marin.

Sanna Marin in kisuli

Vierailija
55/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa jos et itse kanna traumoja

Vierailija
56/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soun kannattaa hakeutua terpeutiksi, niin hyvin tuntuu tollaset ihmeparanemiset onnistuvan. Luuletko oikeesti, että se asia on noin yksinkertaista?

Vierailija
57/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä ei olisi. 

Vierailija
58/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen läheisesti entisen koulukiusaajan. Naureskelee edelleen kuinka kiusasi esim uskovaisia koulutovereitaan.

On nyt 56-vuotias, toimii myyjänä, palkka noin 3 500 € / kk, asuu kaupungin vuokra-asunnossa, ei muuta omaisuutta kuin asunnon irtaimisto ja parin tonnin auto.

Että onko tuo nyt elämässä menestymistä sitten...

Vierailija
59/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit pärjää.

Vierailija
60/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa jos et itse kanna traumoja

Vain sinä ja vain sinä niitä kannat?