Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koulukiusaajat aina menestyy elämässään?

Vierailija
08.09.2025 |

Itseä on kiusattu rankasti

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestymiseen tarvitaan ripaus röyhkeyttä ja itsensä korostamista. Ei kukaan tule kotoa hakemaan vaan pitää olla itse esillä.

Vierailija
22/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on yllättävää, että kiusaajat ovat sekä suosittuja että pidettyjä myös koulussa. 

Suosittuja kyllä, pidettyjä ei välttämättä. Harva uskaltaa sanoa, ettei pidä suositusta oppilaasta. 

Kyse on statuksista. Ihminen haluaa mieluummin olla pelottava kuin säälittävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä kertoa, että aika harva menestyy todellisuudessa. Näillä koulukiusaajilla on liikaa omia ongelmia, joita ne sitten projisoivat toisiin ihmisiin. Kyllä he elämänsä aikana saavat yleensä sen, mitä ovat tilanneetkin eli joukon erinäisiä psykologisia ongelmia puutteellisesta keskittymiskyvystä lähtien.

Taidat tietää mistä puhut itse häirikkönä.

Vierailija
24/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nää kiusaajat saa aina kavereita

Ap

Höpöhöpö. Sun käsitys asioista on narsismin leimaama.

Todennäköisesti itse olit kiusaaja.

Vierailija
25/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan mukavikseen kärsii yhdeksän vuoden linnatuomiota?  Menestyi kyllä tavallaan, rahaa ainakin hetken riitti.

Vierailija
26/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaajatkin menestyvät usein. Uhrit potevat traumojaan jossain nurkassa ja itkevät yksinäisyyttään. Kiusaajilla riittää kavereita.

Hännystelijöitä ennemminkin. Kaveruus on mielestäni tasa-arvoista ja kiusaaja ei yleensä sellaiseen suhteeseen pysty. Ja tarkoitan aikuisia aloitteellisia kiusaajia, en keskenkasvuisia porukassa hölmöileviä lapsia.

Vierailija
27/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajat menestyvät elämässä usein siksi, että heillä voi olla poikkeuksellisen hyvät sosiaaliset taidot, kyky manipuloida muita ja halu tavoitella valtaa, mikä näkyy niin koulussa kuin aikuiselämässäkin.

Vierailija
28/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jokainen menesty. Ellei menestykseksi lasketa vankilavuosia ja nuorena kuolemista. En itse joutunut kiusatuksi, mutta ei ne koulukiusaajat menestyneet ollenkaan koulussa eivätkä koulun jälkeen.

Vierailija
29/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa itse ja lopettakaa tämä muiden vetäminen aina alas. Ymmärrän kyllä huolen, mutta siihen ainut ratkaisu on se että itse kasvaa. Kaikilla meillä on omat vaikeutemme, ei me voida loputtomiin syytellä ja osotella sormia ja vielä kasvattaa omia lapsiamme tekemään samoin, kasvakaa.

Vierailija
30/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on yllättävää, että kiusaajat ovat sekä suosittuja että pidettyjä myös koulussa. 

Kiusaajalla on aina valtaa kiusattuun nähden ja suositulla oppilallaallahan sitä valtaa on, mikä mahdollistaa kiusaamisen ja kiusaaminen saattaa entisestään vahvistaa tuota valta-asemaa. 

Vierailija
31/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä tyttöjen/naisten keskuudessa. Niiden kanssahan ne ensimmäiset lapsetkin tehdään.

Vierailija
32/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina. Veljeni kiusaajista molemmat on ihan tavallisia duunareita, eikä kumpikaan mitenkään pidettyjä ihmisiä.

Vierailija
33/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on kyllä poikkeuksena ne, jotka sortuvat päihteisiin. 

Vierailija
34/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä tuetaan ja heistä pidetään. Nurinkurista mutta tämä aika onkin ollut sitä kiusaajien aikaa.

Höpöhöpö. Joutunut niin koville jo lapsena, että luonne on vaan vahvempi. Jo lapsena erottuu. Sillä mennään vielä aikuisena.

Tuo teidän teoria tuesta ja rakkaudesta on jonkun autistitytön psykologian kyhäelmä. Jonkun koulukiusatun. Nämä hiljennetään yleensä SYYSTÄ. 

Vierailija
35/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaaja taustaa ehtii alkaa katumaan liian aikaisin, niin rupeaa voimaan pahoin. Mutta jos kiusaamisvoima, ja ego kestää niin menestyy.

Vierailija
36/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä kertoa, että aika harva menestyy todellisuudessa. Näillä koulukiusaajilla on liikaa omia ongelmia, joita ne sitten projisoivat toisiin ihmisiin. Kyllä he elämänsä aikana saavat yleensä sen, mitä ovat tilanneetkin eli joukon erinäisiä psykologisia ongelmia puutteellisesta keskittymiskyvystä lähtien.

Kummasti nää vaan on päässeet esimiehiks ja johtotehtäviin. 

Vierailija
37/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tietää mistä puhut itse häirikkönä.

Mistähän sinä päättelit, että olen häirikkö? Ylipäänsä asioista kun keskustellaan, niin silloin loogisesti pitäydytään itse asiassa, eikä mennä heti ensimmäiseksi henkilökohtaiselle tasolle. Näitä kouluhäiriköitä, joilla on ADHD ja antisosiaalinen persoonallisuushäiriö, löytyy kyllä riittämiin Suomen vankiloista. Olisi aika ironista kutsua näitä menestyjiksi.

Vierailija
38/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi on korruptoitunut ja fasistinen taantumusmaa.

Vierailija
39/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oppineet, että sillä saa ison massan puolelleen. Kun on ilkeä jollekin, muut mielistelevät jotta eivät joudu kohteeksi itse. Eihän se aitoa arvostusta ole, mutta toimii. Ikävä kyllä monesti myös työelämässä.

Vierailija
40/211 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyy usein, munkin yks kiusaaja toimitusjohtaja.