Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat hävinneet katukuvasta

Vierailija
14.01.2023 |

En edes muista milloin olisi vasraantulija tai kaupan parkkiksella joku vetänyt röökiä.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen debiili tupakoi

Vierailija
2/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Jouluna haudoilla joku veti blossia. Musta se ei ollut ihan oikea paikka. Inhoan röökin hajua.

Vierailija
4/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuteltu Venäjälle ilmaisilla röökeillä?

Vierailija
5/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Tokmannin pysäköintihalli on kotikaupungissani Järvenpäässä jatkuvan tupakansavun vallassa. Huomautin muutaman kerran infoon tupakointikieltomerkin puuttumisesta, mutta mitään ei tapahtunut. Lakkasin käymästä. Samassa yhteydessä oleva Jysk on kiva paikka, mutta tulihan tilalle Rusta, mihin ei tarvitse kulkea savukammion läpi. 

Vierailija
6/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sytytän lähes aina tupakan poistuessani kotoa. Tämä siksi, että yritän vähentää parvekkeella tupakointia.

Monesti tekee mieli polttaa kotona, mutta jos olen kuitenkin pian lähdössä johonkin, niin poltan vasta sitten.

Vierailija
7/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on nykyään hävettävä asia.

Vierailija
8/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska tullut tilalle. Ainut hyvä puoli tupakkaan verrattuna on se, että sen käyttö ei pahemmin haise. Hengitys kuitenkin haisee paskalle ja limakalvot on kovilla,kuten koko keho.

Vierailija
9/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä meidän pikkukaupungissa rööki palaa edelleen. Työpaikallakin monta tupakoitsijaa, samoin taloyhtiön parvekkeilla.

Vierailija
10/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tullut lopetettua ajoissa. Vastenmielinen tapa mikä vie terveyden.

Vierailija
11/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siirtynyt nuuskaan, ei paljon tullut tupakoitua viime vuosina.

Mutta edelleen, se aivosolunsa alkoholilla lamaannuttava tyhmin koko porukasta. Alkoholista aiheutuu iso osa onnettomuuksista ja rikoksista, häiriöistä puhumattakaan. Eli naurettavan tekopyhää kun alkoholia käyttävä arvostelee tupakkatuotteita.

Vierailija
12/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän jo tupakalle jotta rauhoitut.

Vierailija
13/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuollaista absolutismia polttamisessa. Mä voin hyvin ostaa askin silloin tällöin polttaa se vaikka viikon-kahden aikana, taas olla polttamatta kuukausia ja taas ostaa aski tai pari. Suurimman osan ajasta en polta, mutta silloin tällöin on ihan fine.

Vierailija
14/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siirtynyt nuuskaan, ei paljon tullut tupakoitua viime vuosina.

Mutta edelleen, se aivosolunsa alkoholilla lamaannuttava tyhmin koko porukasta. Alkoholista aiheutuu iso osa onnettomuuksista ja rikoksista, häiriöistä puhumattakaan. Eli naurettavan tekopyhää kun alkoholia käyttävä arvostelee tupakkatuotteita.

Kylläpähän huumeiden ja lääkkeiden käyttäjät aiheuttavat nykyään eniten häiriöitä.

Vierailija
15/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sytytän lähes aina tupakan poistuessani kotoa. Tämä siksi, että yritän vähentää parvekkeella tupakointia.

Monesti tekee mieli polttaa kotona, mutta jos olen kuitenkin pian lähdössä johonkin, niin poltan vasta sitten.

Kiitos! Toivottavasti pystyt lopettamaan👍

Vierailija
16/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoiden pitäisi itse maksaa sairauksiensa hoito. Ongelma on itse aiheutettu. 

Vierailija
17/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijoiden pitäisi itse maksaa sairauksiensa hoito. Ongelma on itse aiheutettu. 

Samoin ylipainoiset ja alkoholia käyttävät. ALkoholi mm vahvasti yhteydessä ylipainoon ja mt-ongelmiin.

Vierailija
18/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä Espoolaisessa lähiössä saa nauttia röökinkatkusta koiraa ulkoiluttaessa melko jatkuvasti, katuosuuksilla.

Vierailija
19/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, en näe itsekään enää röökiä imettävän missää. Alkoholille sama vaa, tosin se ei tule koskaan tapahtumaan tässä juoppolassa. 

Vierailija
20/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lihavien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi