Ai että nyppii miehen etätyö
Tehdään molemmat hybridityötä eli osa viikosta etänä, osa toimistolla. Pyrin aina järjestämään toimistopäivät silloin kun mies etäilee. Meillä on kyllä kummallekin oma työhuone ja tilat, mutta silti olen mieluummin yksin kotona etänä. Ikävä kyllä mies usein myös päättää ettei viitsikään lähteä konttorille ja sitten ollaan molemmat kotona
Esim tänään wolttasin lounasta, olin kysynyt mieheltä mihin aikaan hänelle sopii syödä. Ruoka tuli vartin ennen tilattua aikaa niin mies alkoi kiukutella kun hänen piti kesken kokouksen avata ovi (mun työhuone on eri kerroksessa). Sitten kun menin syömään, mies alkoi kiroilla miten hänellä on kaksi palaveria samaan aikaan ja juuri silloin tulee nuohooja (jonka hän on itse sopinut). Lopulta meni hermot, sanoin etten minä voi mitään sille ettei hän osaa yhtään aikatauluttaa palaverejaan ja muita sovittuja asioitaan, otin lautasen ja menin omaan huoneeseen syömään loppuun. Ja vastaavaa on joka helevetin kerta kun ollaan samaan aikaan etänä.
Kommentit (34)
Sulla menee hermot siihen kun mies kiukuttelee omaa mokaansa? Mahdat olla huipputyyppi ja kiva seurustelukaveri?
Mä olisin halinut ja pussannut miestäni jos tuollaisesta kiukuttelee. Todennut vain, että koittaa seuraavalla kerralla muistaa paremmin ja jos voin jotain tehdä niin sanoo. Mies olisi luultavasti mun kohdalla halinut ja pussaillut ja naureskellut kun sadattelen.
Tätä työpäivää on vielä jäljellä..
Juu on paskaa, en jaksaisi kuunnella enää yhtään miehen etäpalaveria. Onneksi menee nykyään useammin työpaikalle, niin ei tarvitse kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee hermot siihen kun mies kiukuttelee omaa mokaansa? Mahdat olla huipputyyppi ja kiva seurustelukaveri?
Mä olisin halinut ja pussannut miestäni jos tuollaisesta kiukuttelee. Todennut vain, että koittaa seuraavalla kerralla muistaa paremmin ja jos voin jotain tehdä niin sanoo. Mies olisi luultavasti mun kohdalla halinut ja pussaillut ja naureskellut kun sadattelen.
No ei sitä mulle tarvi kiukutella jos ite ei osaa kalenteriaan lukea tai täyttää . Minä mikään jäteastia ole
Miksi tuet ihmiskauppaa tilaamalla Woltista?
Teepäs nyt töitä äläkä etätyöpäivääsi käytä vauvailuun!!
Ymmärrän, olen tehnyt töitä etänä aina ja korona myötä saan kuunnella nyt jatkuvaa palaveripälätystä ja koko ajan huolehtia miehen tarpeista oman työpäivän aikana koska Pyhät Palaverit.
Miehellä myös tapana päästää koira pihalle, mistä se karkaa, ja mä saan lähteä pyydystämään sitä, eihän hän pääse koska PALAVERI! Tälle kukkahattusedälle ei ole vaihtoehto olla päästämättä koiraa pihalle kun se sitä kinuu koska pikkuselle vois tulla paha mieli.
Miehen toimistopäivät on juhlapäiviä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuet ihmiskauppaa tilaamalla Woltista?
Koska mä voin. Tilaan myös Foodorasta. Parempi että kuskaavat edes sapuskaa ihmisille kuin loisivat verorahoilla
Mä olen mieheni kanssa eri kerroksessa etätöissä, mutta joudun silti pitämään kuulokkeita kun hän huutaa puhelimeen, kolistelee tuolia pitkin seiniä ja pattereita ja pitää jumalatonta älämölöä ja pauketta, josta en edes ymmärrä mistä se tulee. Plus vessakäynnit vartin välein, kas kun ei sielläkin huuda ja mesoa. Vaeltaa portaissa ja pitkin kämppää, kilisee ja kolisee keittiössä monta kertaa 8 h aikana. Pahin on, kun tulee huokailemaan ja huhhailemaan MUN selän taakse, kun yritän kirjoittaa. Jeesus miten raivostuttavaa, toimistopäivä on todellakin ilon päivä, usein lähden itse.
Kuinka tylsää ja tyhjää täytyy tämän äipän elämä olla, kun jatkuvasti keksii näitä typeriä tarinoita jotta pääsisi haukkumaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tylsää ja tyhjää täytyy tämän äipän elämä olla, kun jatkuvasti keksii näitä typeriä tarinoita jotta pääsisi haukkumaan miehiä?
Niinpä. Jos hänen tarkoituksensa on levittää vaan pahaa ilmaa parisuhteisiin, niin ainakaan mun kohdalla se ei päde. Osaan arvostaa ja kunniottaa miestäni entistä enemmän
Mitähän se nuohoojan tuleminen haittasi, jos miehen ei ollut alunperin edes tarkoitus olla silloin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mieheni kanssa eri kerroksessa etätöissä, mutta joudun silti pitämään kuulokkeita kun hän huutaa puhelimeen, kolistelee tuolia pitkin seiniä ja pattereita ja pitää jumalatonta älämölöä ja pauketta, josta en edes ymmärrä mistä se tulee. Plus vessakäynnit vartin välein, kas kun ei sielläkin huuda ja mesoa. Vaeltaa portaissa ja pitkin kämppää, kilisee ja kolisee keittiössä monta kertaa 8 h aikana. Pahin on, kun tulee huokailemaan ja huhhailemaan MUN selän taakse, kun yritän kirjoittaa. Jeesus miten raivostuttavaa, toimistopäivä on todellakin ilon päivä, usein lähden itse.
Vielä jäi puuttumaan, että usein säikähdän kun olen keskittynyt omaan työhöni, ja yhtäkkiä kuuluu hirveä kolaus tai pamaus, kun mies vetää taas tuolilla päin seinää. Tai päin jotain. Toi huokailu mun selän takana tarkoittaa usein se ksin vonkaamista kesken työpäivän, tauolla kuulemma ehtii nusaista vaikka itsellä vähän vaikea virittäytyä tunnelmaan jos työstän jotain asiakkaan traumakirjausta. Totta kai kun on nainen kotona, sitä pitää saada kopaista omien halujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se nuohoojan tuleminen haittasi, jos miehen ei ollut alunperin edes tarkoitus olla silloin kotona.
Varmaan mies kuumottelee ja stressaa sitä silti, ja nainen joutuu ottamaan vastaan miesvauvansa tunteenpurkaukset. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt lääkärissä tuon tiheävirtsaisuuden takia?
Vierailija kirjoitti:
Ap lankesi tässä omaan provoansaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhjää ja tylsää SUN elämäsi on, kun oikein kyttäät aloituksia, jossa joku nainen on saanut ukostaan tarpeekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt lääkärissä tuon tiheävirtsaisuuden takia?
En tiedä eikä kiinnosta. Kaipa aikuinen mies osaa itse varata lääkäriajan, jos on huolissaan kusemisestaan.
Laadukas suhde.