Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen perheenäiti: Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa

Vierailija
08.09.2025 |

Tunnen kymmeniä suomalaisia naisia, jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan ja pitävät työstään. Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa. Olen ehdottomasti positiivisesti yllättynyt siitä, miten moni asiakas on kiinnostunut myös minun nautinnostani.

Oman kokemukseni mukaan sekä Onlyfansin että muun seksityön tekeminen on antanut oikeasti valtaa päättää siitä, miten haluan töitä tehdä. Saan myös päättää hinnoittelun ja työajat itse. Missä muussa työssä pääsee tekemään näin? Ja ihminen voi ihan oikeasti nauttia siitä, että voi omalla kehollaan tuottaa nautintoa toiselle. Siitä ei kaivata enää yhtään enempää paheksuntaa. Vuosisatojen ajan naisten seksuaalisuutta on painettu alas milloin milläkin perusteella.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011478079.html

Kommentit (419)

Vierailija
141/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen puolenkymmentä naista, jotka ovat joskus myyneet tai myyvät edelleen satunnaisesti seksipalveluja. Kaikki ovat ihan täyspäisiä, mukavia naisia, joiden elämänhallinta on viimeisen päälle kunnossa.

Osan kanssa olen paneskellut rahasta, osan kanssa ihan ystävyydestä. Osan kanssa ei ollenkaan.

Seksin myyminen on ollut heille ihan rationaalinen valinta, eikä ole heidän omien sanojensa mukaan aiheuttanut suurempia ongelmia. Se on mahdollistanut heille kohtuullisen hyvän elintason aika järkevällä työpanoksella. Yllättävän moni sanoo auttavansa myös sukulaisiaan.

Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista (paitsi ostaminen parituksen uhreilta ja alaikäisiltä). En oikein ymmärrä tätä moraalipaniikkia. Kenenkään ei ole pakko altistua seksikaupalle, jollei tahdo. Ei viinaakaan ole pakko juoda tai tupakkaa polttaa. Ei Suomesta pidä mitään Taliban-valtiota tehdä, jossa kaikki moraalisesti vähänkin kyseenalainen kielletään. 

Vierailija
142/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen tehköön kehollaan mitä haluaa. Koska hän omistaa kehonsa, ei kukaan muu. Ei palstamammat varsinkaan.

Onhan ihmiset hierojiakin ja osa käyttää kehoonsa myös extreme-urheiluun. 

On se kauheaa tuo vapaus.

Olisiko jo aika tulla sieltä kivikaudelta pois?

Urheilu on eri asia kuin seksuaalinen hyväksikäyttö tai se ksiorjuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin hinta sekä live- että internetissä tapahtuvassa työssä on nykyään suhteessa alhainen kasvaneen tarjonnan takia. Stigman ollessa vielä läsnä siitä sai korvauksen, joka teki työstä sinänsä varteenotettavan valinnan riskeihin nähden. Ymmärrän seksin myynnin hyvästä palkasta, mutta en ymmärrä siinä vaiheessa kun se on niin halpaa, että palkka on verrattavissa moneen siistimpään työhön. Se on mielestäni huonoa kehitystä, että seksityö olisi ihan kuin mikä vaan muukin työ.

Vierailija
144/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus heikkoina hetkinä pohtii hesarin tilaamista, mutta sitten onnistuvat tasaisin väliajoin muistuttamaan miksi en ole sitä tilannut

Vierailija
145/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen puolenkymmentä naista, jotka ovat joskus myyneet tai myyvät edelleen satunnaisesti seksipalveluja. Kaikki ovat ihan täyspäisiä, mukavia naisia, joiden elämänhallinta on viimeisen päälle kunnossa.

Osan kanssa olen paneskellut rahasta, osan kanssa ihan ystävyydestä. Osan kanssa ei ollenkaan.

Seksin myyminen on ollut heille ihan rationaalinen valinta, eikä ole heidän omien sanojensa mukaan aiheuttanut suurempia ongelmia. Se on mahdollistanut heille kohtuullisen hyvän elintason aika järkevällä työpanoksella. Yllättävän moni sanoo auttavansa myös sukulaisiaan.

Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista (paitsi ostaminen parituksen uhreilta ja alaikäisiltä). En oikein ymmärrä tätä moraalipaniikkia. Kenenkään ei ole pakko altistua seksikaupalle, jollei tahdo. Ei viinaakaan ole pakko juoda tai tupakkaa polttaa. Ei Suomesta pidä mitään Taliban-valtiota tehdä, jossa kaikki moraalisesti vähänkin kyseenalainen kiel

Seksitaudit leviävät seksiä myydessä. Kondomi ei suojaa apinarutolta, kondyloomalta eikä herpekseltä, jotka voivat tarttua muiden ihoalueiden kautta. Elinikäinen tauti, kannattaako?

Vierailija
146/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S a i r a s t a  hevonpaskaa. 

Miksi lehdet julkaisevat tämmöistä trollikamaa? Seksityö ei ole mikään työ, eikä nautinto, oli mikä onlyfans hyvänsä. Mikä tarkoitus tällä oikein on, että tämmöistä nyt tuputetaan ovista ja ikkunoista naisille, kuka ja mikä taho on tämän takana??????

Eikö lehdistölläkään ole mitään vastuuta mistään, seuraavaksiko promotaan palkkatappajan "työtä" vai huumekauppiaan? Onhan niitäkin "ammatteja" jo glorifioitu, muttei tässä määrin tuputettu. 

Ateistinen ja saatanallinen mädätys...

Mikä halvattu se on, että pitää se ateismi joka saamarin väliin työntää?! Minä olen oikeistolainen ja ateisti. En kannata prostituutiota naiselle vaihtoehdoksi. Olen suivaantunut

Tyypillistä pyhän hengen lähettilään käytöstä on vastapuolen häpäiseminen ja nolaaminen, koska ei osaa argumentoida, vaan puhuu aina asian ohi. 

Vierailija
147/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin hoolla alkavan sanan, jos ei saisi paskaa niskaan. Ei ole voimaannuttavaa. 

H uorittelu on tosiaan KKO:n päätöksellä viharikos. Ei pelkästään kunnianloukkaus vaan viharikos.

Itseään myyvä nainen on h uora.

Koulun pihalta muistan, että kuka tahansa voi olla. Se, jolla on lyhyt hame tai se joka ei suostu poikajoukon kiertopalkinnoksi.

- viisikymppinen akka.

Jos ottaa seksistä vastaan rahaa, on h uora. Toimii maailman vanhimmassa ammatissa.

Maailman vanhimpia ammatteja ovat metsästäminen ja keräily. 

Ei oikeastaan. Metsästäminen ja keräily olivat jokaisen ihmisen pakollista puuhaa, niitä ei voi pitää varsinaisena ammattina. Sen sijaan seksin myymistä on todettu esiintyvän myös muilla kädellisillä kuin ihmisillä. Eli huo ria on ollut jo ennen kuin ihmislaji oli edes lopullisesti kehittynyt.

Vierailija
148/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ymmärtää että naiset harrastavat seksiä vain maksusta.

Yhdelle se on tarjottu paukku ja muutama nätti sana. Toiselle talo, auto ja kaksi koiraa.

Nainen on AINA maksullinen, tavalla tai toisella. Pimbsloora on naisten ainoa käypä valuutta ja valttikortti elämässä. Jokainen tuon tietää, naiset itse varsinkin. Mutta mentaaliakrobatisoivat asian että olisi jotain muuta, kun eivät muuten voisi elää itsensä kanssa. Akat on mestareita elämään denial mode :ssa.

Mihin sä olet elämässäsi edennyt? 

Vierailija
149/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen Kontulan kanssa, hämmästyttävää kyllä onnistuin käymään lukion ja yliopiston myymättä persettäni, vaikken perheeltäni tukijaisia saanut.

Tästäkin ketjusta paistaa se, että kaikkea olisi saatava ja minkään eteen ei pitäisi tehdä mitään.

No Anne sentään tajusi istuvansa pankin päällä...

Yliopiston käynyt ei osaa kirjoittaa sanaa tukiainen oikein? Mutta sinähän oletkin persumies 😄

Hyvä Anne tarkkuudesta. Sitä ei ole koskaan liikaa maailmassa!

Vierailija
150/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnittänyt huomiota, että ihan tässä parin viime vuoden aikana alkanut median jatkuva seksityötä ylistävät julkaisut ja sen normalisointi upeana työnä, jonka kautta kaikki naiset voisi elää taloudellisesti kuin yläluokka.

Mutta mitä sitten tapahtuisi jos aletaankin elää tuon agendan mukaan ja heitetään kaikki osaaminen ja arvot menemään koko yhteiskunta? Tytöt suuntaisivat koulun loputtua suoraan seksialalle/tekemään OF ilman muuta koulutusta ja vanhemmat naiset vaihtaisivat alaa seksinmyyjiksi. Eikö silloin tule ylitarjontaa palvelun tarjoajista eikä miehillä ole enää varaa edes ostaa, kun muutenkin taloudella menee niin heikosti. Ei Suomessa riittäisi valtavaa joukkoa varakkaita miehiä elättämään seksityöläisten armeijaa.

Kertokaa mihin lopputulokseen tää media oikein konkreettisesti pyrkii?

Tällä pyritään murentamaan länsimaista arvopohjaa, joka on vasurille kauhistus. Uusmarxilainen oletus on, että kunhan saadaan patriarkaatti tuhottua, raunioista nousee uusi uljas yhteiskunta, jossa sateenkaariväki elelee onnellisena polyamorisissa yhteisöissään, palestiinaliput liehuen. 

Vierailija
151/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista (paitsi ostaminen parituksen uhreilta ja alaikäisiltä). En oikein ymmärrä tätä moraalipaniikkia. Kenenkään ei ole pakko altistua seksikaupalle, jollei tahdo. Ei viinaakaan ole pakko juoda tai tupakkaa polttaa. Ei Suomesta pidä mitään Taliban-valtiota tehdä, jos

Seksitaudit leviävät seksiä myydessä. Kondomi ei suojaa apinarutolta, kondyloomalta eikä herpekseltä, jotka voivat tarttua muiden ihoalueiden kautta. Elinikäinen tauti, kannattaako?

Työperäisiä sairauksia on muissakin ammateissa, ei seksityö ole siinäkään suhteessa mitenkään poikkeava.

Vierailija
152/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista (paitsi ostaminen parituksen uhreilta ja alaikäisiltä). En oikein ymmärrä tätä moraalipaniikkia. Kenenkään ei ole pakko altistua seksikaupalle, jollei tahdo. Ei viinaakaan ole pakko juoda tai tupakkaa polttaa. Ei Suomesta pidä mitään Taliban-valtiota tehdä, jossa kaikki moraalisesti vähänkin kyseenalainen kiel

On kai se rationaalinen valinta kaikille jotka sitä jostain syystä tekevät tai joutuvat tekemään. Vaihtoehtona se voi tuntua ihan hyvältä jos elämäntapa on muutenkin irtoseksin harrastaminen ja laskut painaa päälle, mutta kyllä se kertoo siitä miten ahtaalla moni on elantoa hankkiessaan tässä yhteiskunnassa, jos se tuntuu ihan hyvältä punnita tuota muiden vaihtoehtojen valossa. Tutkimusten mukaan kyllä suurella osalla seksin myyjistä on häikkää historiassa seksuaalisuuden tai mielenterveyden alueella, esimerkiksi hyväksikäyttöä tai muuta traumaa. En usko, että sitä kaikista huomaa mitenkään päälle päin, kuinka hyvin pakka on kasassa ja mitä siellä on taustalla.

Vierailija
153/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityö pitää kriminalisoida. Se myyjä tai ostaja ei ajattele muita. Voi olla lapsia ja puoliso....

Samaa mieltä. Kannatan Ruotsin mallia, jossa toisen ostaminen on rikos.

Vierailija
154/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin myynti onnistuu vain jos ei miellä seksikontaktia intiimiksi.

Ja miten tämä käytännössä toteutetaan? Voiko osan aivoistaan laittaa tyhjäkäynnille aktin ajaksi tai jotain?

Vierailija
155/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuvittelee olevansa esimerkkejä mutta kun te katsotte peiliin niin te varmaan tajuatte että ei teitäkään kukaan katsoisi ylöspäin, kuten ei varmaan minuakaan mutta sinskaan mä en jeesustele. Jos nainen tekee lapsestaan paremman version itsestään ja antaa turvaa sen rahan avulla, millää muulla ei oo väliä.Tämä on miehen mielipide

No eivät tietenkään miehet jeesustele h uoraamista. Varsinkaan jos ovat itse asiakkaita :D

Mutta kysymys on siitä, kuuluuko kenenkään naisen koskaan joutua tilanteeseen, missä hän joutuu sitä tekemään. Mielestäni yhteiskunta on epäonnistunut, jos nainen tuohon tilanteeseen joutuu.

Kyse on ennen kaikkea ennaltaehkäisystä. Koulu on paikka, jossa voisi tätäKIN asiaa käsitellä ja tuoda esille esimerkiksi sitä, että on mah

Taasko sut on päästetty nettiin siellä osastolla?

Vierailija
156/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle se on tarjottu paukku ja muutama nätti sana. Toiselle talo, auto ja kaksi koiraa.

Mutta miksi ihmeessä samaan aikaan minä miehenä olen jo pitkään saanut suurinta nautintoa naisista saadakseen manipuloida heitä, he haluavat minua, minä olen kiva ja annan ymmärtää että mua kiinnostaa. saan heiltä viestejä että oon niin märkä, tule käymään tai voiko tulla käymään. Aika harvoin innostun heistä livenä,saati en todellakaan maksa mitään. 

Vierailija
157/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli noin viisi? Hieno otanta sinulla, riittää mutu-tutkimustuloksiin oikein hyvin.

Vierailija
158/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut miettimään kyllä itsekin onlyfanssia, normaali fyysinen työnteko on todella kuluttavaa, vie kaikki arjen parhaat tunnit ja palkaksi jää lähinnä känsät käteen. Olen kohta urani palkkahuipulla eikä nettopalkka tule ikinä olemaan kuin n. 2000 e/kk.  

Vierailija
159/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan kieltolaki ei toimi. Mutta tarvitaan myös vaihtoehtoja. 100% seksittömiä polkuja ja teitä. Mediaa ja kulttuuria, missä ei normalisoida pimsan jakelua, myyntiä, tai hallintaoikeuden luovuttamista jollekin ulkopuoliselle taholle. Myös sellainen, jossa kieltäydytään lääketieteellisestä pimsankaivelusta.

Pimsa kuuluu naiselle ja hänen ei tarvitse sitä yhteiskunnan tarpeiksi uhrata. Ei sukunsa, isänsä, veljensä, valtion, lääketieteen, tai edes lasten, noiden miehensiemenestä kasvavien loisten.

Vierailija
160/419 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on AINA maksullinen, tavalla tai toisella. Pimbsloora on naisten ainoa käypä valuutta ja valttikortti elämässä. Jokainen tuon tietää, naiset itse varsinkin. Mutta mentaaliakrobatisoivat asian että olisi jotain muuta, kun eivät muuten voisi elää itsensä kanssa. Akat on mestareita elämään denial mode :ssa.

Niin siis sexual extortion on ainoa, jolla miehet suostuvat jakamaan mitään naisille. Kiitos, että demonstroit millaista syöpää pallillisten pääkuupassa liikkuu.

Naisille silti kuuluu 50% maailman resursseista ja kaikilla näillä on oikeus elää ihmisoikeuksien mukaista elämää ilman pimsan myymistä, jakamista, tai sen vuoksi rikosten uhriksi joutumista. Tai edes uhkaa siitä. Palaillaan sitten neuvottelupöytiin kun pääsette näissä alkeellisimmissa asioissa ajan tasalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi