Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppinen perheenäiti: Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa

Vierailija
08.09.2025 |

Tunnen kymmeniä suomalaisia naisia, jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan ja pitävät työstään. Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa. Olen ehdottomasti positiivisesti yllättynyt siitä, miten moni asiakas on kiinnostunut myös minun nautinnostani.

Oman kokemukseni mukaan sekä Onlyfansin että muun seksityön tekeminen on antanut oikeasti valtaa päättää siitä, miten haluan töitä tehdä. Saan myös päättää hinnoittelun ja työajat itse. Missä muussa työssä pääsee tekemään näin? Ja ihminen voi ihan oikeasti nauttia siitä, että voi omalla kehollaan tuottaa nautintoa toiselle. Siitä ei kaivata enää yhtään enempää paheksuntaa. Vuosisatojen ajan naisten seksuaalisuutta on painettu alas milloin milläkin perusteella.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011478079.html

Kommentit (421)

Vierailija
421/421 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vttu on näiden juttujen tarkoitus? Normalisoida ja jopa ihannoda seksityötä, jotta siitä tulisi normaali ammatti muiden rinnalla?

Täysin Helsingin Sanomien masinoima kampanja. Nyt Anna Kontulan kirjan mainostus toi vielä lisää näkyvyyttä. Mielenterveys palvelut tällä hetkellä heikosti saatavia. Itsensä myyminen rikkoo pikkuhiljaa mielenterveyden sitten valitetaan kun ei saada apua. Outoa on vain se miksi valtakunnan yksi valtamedioista alistaa naisen seksityöhön? Eikö nainen todella voi olla muuta kuin keho johon tyydytää tarpeensa?

Voihan nainen sen lisäksi olla vaikka mitä, esim. kansanedustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla