Kolmekymppinen perheenäiti: Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa
Tunnen kymmeniä suomalaisia naisia, jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan ja pitävät työstään. Seksityö on antanut minulle lisää itsevarmuutta ja nautintoa. Olen ehdottomasti positiivisesti yllättynyt siitä, miten moni asiakas on kiinnostunut myös minun nautinnostani.
Oman kokemukseni mukaan sekä Onlyfansin että muun seksityön tekeminen on antanut oikeasti valtaa päättää siitä, miten haluan töitä tehdä. Saan myös päättää hinnoittelun ja työajat itse. Missä muussa työssä pääsee tekemään näin? Ja ihminen voi ihan oikeasti nauttia siitä, että voi omalla kehollaan tuottaa nautintoa toiselle. Siitä ei kaivata enää yhtään enempää paheksuntaa. Vuosisatojen ajan naisten seksuaalisuutta on painettu alas milloin milläkin perusteella.
Kommentit (429)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu on näiden juttujen tarkoitus? Normalisoida ja jopa ihannoda seksityötä, jotta siitä tulisi normaali ammatti muiden rinnalla?
Samaa olen ihmetellyt. Mikä tarkoitus tällaisella viestinnällä oikein on? En itse ainakaan usko hetkeäkään, että seksin myyminen tekee kenenkään psyykkelle hyvää.
Jenkeissä 15% 18-24-vuotiaista naisista omistaa OF-tilin.
Eli useampi kuin joka kymmenes nuori nainen siellä tekee viihdettä koko maailmalle ja kuvat sekä videot pysyvät internetissä ikuisesti.
Miksi? Koska mediassa hehkutetaan niitä muutamaa supermenestyjää, jotka tienaavat miljoonan päivässä.
Hälyyttävä ja oikea kysymys on, että miksi tähän lähdetään niin suurin joukoin?
Yksinkertaista. Raha korvasi Jumalan ja toi uudet ongelmat vanhojen tilalle, ei sen ihmeellisempää.
-eri
Persoonallisuushäiriöiset saa kickinsä kaikenlaisesta pervosta. Ennen ne laitettiin mielisairaalaan jonnekin seilin saarelle, nyt ne on somettajia ja onlyfänssissä näyttämässä sisäelimiään.
Sait itsevarmuutta, mutta vastalahjana menetit itsetunnon.
Minuakin oksettaa tämä joka tuutista tuleva huo*aamisen tyrkyttäminen ja normalisointi. Kuitenkin kaikki tietävät että se ei ole normaalia, eikä voimaannuttavaa vaan alistavaa ja riistävää.
Moraalin rappio loistaa näissä jutuissa, millaiset ihmiset pitää yllä tuollaista toimintaa kuvottavaa.
Jos joku täysi-ikäinen haluaa myydä ja joku toinen täysi-ikäinen ostaa, se on heidän asiansa. Täysin laillista, eikä vaikuta minun elämääni millään tavoin. Miksi sitä pitäisi taivastella tai moralisoida?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku täysi-ikäinen haluaa myydä ja joku toinen täysi-ikäinen ostaa, se on heidän asiansa. Täysin laillista, eikä vaikuta minun elämääni millään tavoin. Miksi sitä pitäisi taivastella tai moralisoida?
Koska sillä voi tuntea itsensä vähän paremmaksi. Pelko siitä että oma mies tyydyttää tarpeensa maksullisissa pelottaa myös monia rouvia, ja huoraamisen kauhistelu jotenkin auttaa asiaa.
Epäilen aloituksen aitoutta, sen verran siitä kuultaa läpi feikkiys. Tuntee kymmeniä perheenäiti -huoriasiitähän tuossa suoraan sanoen on kyse. Saako epäillä että tässä on provo kyseessä. Perheen äiti myy persettä siinä lapsenhoidon ja perhe-elämän lomassa sillä aikaa kun mies käy töissä. Voimaannuttavaa toimintaa?
Hälyyttävä ja oikea kysymys on, että miksi tähän lähdetään niin suurin joukoin?