Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos taloyhtiössä on hiljaisuus 22-06; saako pesukone lingota klo21:30?

Vierailija
07.09.2025 |

Vai pitääkö pyykinpesun suhteen olla vielä hiljaisempi ja pestä vain 09-20 välissä arkisin? Miten itse toimit?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tietysti lingota, saat myös lingota hiljaisuuden aikana. Hölmö kysymys, pyykinpesu kuuluu normaaliin elämiseen!

Vain kusipään pesukone linkoaa kerrostalossa taloyhtiön hiljaisuuden aikana.

Vain kusipää ei pese pyykkiä öisin jos siihen on mahdollisuus. Vaik kusipää myös nillittää toisten pyykin pesusta. 

Vierailija
82/86 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uniongelmaa ja meteli yöllä tuhoaa sen vähänkin unen. Mutta 21.30 ei ole vielä hiljaisuus-aikaa. Yläkerrassa monesti imuroidaan silloin, eikä se häiritse. Yöbileet on pahinta. Koirat ei hauku öisin. Kerran aiemmassa asunnossa eräs jamppa jätti koiransa yöksi yksin niin, että koira pääsi parvekkeelle. Se haukkui ja ulisi siinä parvekkeella koko yön. Toinen naapuri laittoi siitä heippalapun, eikä koiraa enää jätetty yksin yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tietysti lingota, saat myös lingota hiljaisuuden aikana. Hölmö kysymys, pyykinpesu kuuluu normaaliin elämiseen!

Vain kusipään pesukone linkoaa kerrostalossa taloyhtiön hiljaisuuden aikana.

Vain kusipää ei pese pyykkiä öisin jos siihen on mahdollisuus. Vaik kusipää myös nillittää toisten pyykin pesusta. 

Vain kpää ei osaa ottaa muita ihmisiä huomioon. Se kostautuu ennemmin tai myöhemmin. Todennäköisesti on jo kostautunut.

Vierailija
84/86 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä satunnaisesta pesukoneen linkoamisesta mitään naapurisotaa julistaisi edes silloin, jos kone on keskellä yötä päällä. Joskus voi olla pakko pistää kone päälle, vaikka muu talo olisi nukkumassa. Itse välttelen kovaäänisiä kotihommia aamulla ja illalla, naapureilta odotan pääsääntöisesti hiljaisuusaikojen noudattamista.

Juuri näin. Sopu sijaa antaa, ei päivälläkään ylimääräistä meluta mutta jos joskus on ääntä (ei tappelua) yöllä niin ei se ole kovin vaarallista.

Eli sinusta on ok valvottaa naapureita? Koneen rytinä herättää minut öisin enkä saa enää unta. 

Eli sinusta on ok herättää päivällä nukkuva yötyöläinen koneesi rytinään.

Vierailija
85/86 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa lingota vaikka koko yön, pyykinpesu on normaalia elämisen ääntä, samoin kuin imurointi.

Tässä on taas joku keskenkasvuinen liikkeellä.

koko yln, oikeesti. Onko normaalia elämää, että linkoat pyykkejä koko yön

Vierailija
86/86 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä satunnaisesta pesukoneen linkoamisesta mitään naapurisotaa julistaisi edes silloin, jos kone on keskellä yötä päällä. Joskus voi olla pakko pistää kone päälle, vaikka muu talo olisi nukkumassa. Itse välttelen kovaäänisiä kotihommia aamulla ja illalla, naapureilta odotan pääsääntöisesti hiljaisuusaikojen noudattamista.

Juuri näin. Sopu sijaa antaa, ei päivälläkään ylimääräistä meluta mutta jos joskus on ääntä (ei tappelua) yöllä niin ei se ole kovin vaarallista.

Eli sinusta on ok valvottaa naapureita? Koneen rytinä herättää minut öisin enkä saa enää unta. 

Eli sinusta on ok herättää päivällä nukkuva yötyöläinen koneesi rytinään.

No mitäs valitsi yötyön...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän