Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoitajat haluavat istua lääkäreiden lounaspöydässä?

Vierailija
07.09.2025 |

En tajua.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri änkeää mun lounaspöytään enkä ole edes hoitaja vaan sihteeri!

Oliko irstas setä? 

Vierailija
22/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No iske kiinni. Ihan selvä vihjehän tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneet lääkäriin? Komeat mieshoitsut naishoitaja iskee? Inhimillisyys on toinen asia, jos sitä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
24/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun olin eräässä keskussairaalassa töissä, niin lääkäreillä oli ihan "oma" pitkä pöytänsä joka oli jonkin kirjoittamattoman säännön mukaan "vain" heille. Pöytä vei ison osan ruokalasta. Olen kiertänyt useampiakin sairaaloita ja terveyskeskuksia ja aina lähestulkoon on "lääkärien pöydät". Uutena työntekijänä on aina seurattava tilannetta ettei riko heidän pyhiä etikettejään. En siis itse ole lääkäri.

Minä menen heti huomenna rikkomaan etikettejä. Soittavatko ihan poliisit paikalle?! 😂

Kokeile. Paha silmä on taattu sekä lekureiden että hoitsujen toimesta. Oli sinänsä ihan viihdyttävää seurata lääkärien pöytien menoa. Mulla on sen verran iso otanta eri työpaikoista.

Tarkoitatko pahalla silmällä jotain noitavoimia? 

Vierailija
25/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen trukkikuski sairaalassa, ja menen aina vittuillessaan lääkäreiden pöytään. Ei niitä paikkoja ole mitenkään merkitty. Siinähän mulkoilevat, emme elä enää säätyläis-Suomessa

Vierailija
26/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuneet lääkäriin? Komeat mieshoitsut naishoitaja iskee? Inhimillisyys on toinen asia, jos sitä ei ole tarpeeksi.

Ei ole komeaa mieshoitsua tullut vastaan vielä. Lääkäreissä pari, mutta yksi oli epäseksikäs hapannaama. 

Vierailija
27/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lääkäri, mutta toisella akateemisella alalla. Usein ne jutut siinä lounaalla koskevat joko asiakasasioita tai sitten oman ammattialan työoloja tai juoruja. En ymmärrä miksi siihen toisen ammatin ihminen haluaisi liittyä, kun jutut eivät heitä koske. 

Vierailija
28/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun olin eräässä keskussairaalassa töissä, niin lääkäreillä oli ihan "oma" pitkä pöytänsä joka oli jonkin kirjoittamattoman säännön mukaan "vain" heille. Pöytä vei ison osan ruokalasta. Olen kiertänyt useampiakin sairaaloita ja terveyskeskuksia ja aina lähestulkoon on "lääkärien pöydät". Uutena työntekijänä on aina seurattava tilannetta ettei riko heidän pyhiä etikettejään. En siis itse ole lääkäri.

Minä menen heti huomenna rikkomaan etikettejä. Soittavatko ihan poliisit paikalle?! 😂

Kokeile. Paha silmä on taattu sekä lekureiden että hoitsujen toimesta. Oli sinänsä ihan viihdyttävää seurata lääkärien pöytien menoa. Mulla on sen verran iso otanta eri työpaikoista.

Tarkoitatko pahalla silmällä

No en nyt sentään. Mene ja kokeile, onhan se omanlaistaan viihdykettä seurata kun he ovat mielestään niin uniikkeja. Ei siinä, kyllä osa lääkäreistäkin on ihan ihmisiä.

Vierailija
29/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen trukkikuski sairaalassa, ja menen aina vittuillessaan lääkäreiden pöytään. Ei niitä paikkoja ole mitenkään merkitty. Siinähän mulkoilevat, emme elä enää säätyläis-Suomessa

Mitä jos tykkäävätkin istua trukkikuskin kanssa. 

Vierailija
30/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten voisi lääkärin napata? 

Vierailija
31/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat työkamuja 

Vierailija
32/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lääkäri, mutta toisella akateemisella alalla. Usein ne jutut siinä lounaalla koskevat joko asiakasasioita tai sitten oman ammattialan työoloja tai juoruja. En ymmärrä miksi siihen toisen ammatin ihminen haluaisi liittyä, kun jutut eivät heitä koske. 

Juoruja on kiva kuunnella. 

Vierailija
33/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruja on kiva kuunnella. 

Ihmisistä, joita et tunne? 

Vierailija
34/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri syystä tai toisesta menisi hoitajien pöytään, heti oltaisiin liittoon soittamassa. Mikään ei kelpaa.

Niin että lääkärimies kuvittelee lääkärinä saavansa ahdistella hoitajia seksuaalisesti. 

Miksi oletit lääkärin mieheksi?

Vierailija
35/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että lääkärit joutuvat lounastamaan tavallisessa lounasravintolassa. Tuo haaveammatti saa kyllä jäädä. 

Vierailija
36/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri syystä tai toisesta menisi hoitajien pöytään, heti oltaisiin liittoon soittamassa. Mikään ei kelpaa.

Niin että lääkärimies kuvittelee lääkärinä saavansa ahdistella hoitajia seksuaalisesti. 

Eikö naislääkäri voi ahdistella?

Vierailija
37/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taukohuoneessa vain yksi iso, pyöreä pöytä. Sen äärellä on kaikki. Julkisella. 

Vierailija
38/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko irstas setä? 

Setä?

Vierailija
39/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten voisi lääkärin napata? 

Helposti. Ihan samoin kuin muunkin ammattiryhmän edustajan. Aloita juttelulla.

Vierailija
40/141 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit lääkärin mieheksi?

Voihan se hoitsukin olla mies ja lääkäri nainen, totta.