Miksi hoitajat haluavat istua lääkäreiden lounaspöydässä?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri änkeää mun lounaspöytään enkä ole edes hoitaja vaan sihteeri!
No iske kiinni. Ihan selvä vihjehän tuo on.
Ihastuneet lääkäriin? Komeat mieshoitsut naishoitaja iskee? Inhimillisyys on toinen asia, jos sitä ei ole tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun olin eräässä keskussairaalassa töissä, niin lääkäreillä oli ihan "oma" pitkä pöytänsä joka oli jonkin kirjoittamattoman säännön mukaan "vain" heille. Pöytä vei ison osan ruokalasta. Olen kiertänyt useampiakin sairaaloita ja terveyskeskuksia ja aina lähestulkoon on "lääkärien pöydät". Uutena työntekijänä on aina seurattava tilannetta ettei riko heidän pyhiä etikettejään. En siis itse ole lääkäri.
Minä menen heti huomenna rikkomaan etikettejä. Soittavatko ihan poliisit paikalle?! 😂
Kokeile. Paha silmä on taattu sekä lekureiden että hoitsujen toimesta. Oli sinänsä ihan viihdyttävää seurata lääkärien pöytien menoa. Mulla on sen verran iso otanta eri työpaikoista.
Tarkoitatko pahalla silmällä jotain noitavoimia?
Olen trukkikuski sairaalassa, ja menen aina vittuillessaan lääkäreiden pöytään. Ei niitä paikkoja ole mitenkään merkitty. Siinähän mulkoilevat, emme elä enää säätyläis-Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet lääkäriin? Komeat mieshoitsut naishoitaja iskee? Inhimillisyys on toinen asia, jos sitä ei ole tarpeeksi.
Ei ole komeaa mieshoitsua tullut vastaan vielä. Lääkäreissä pari, mutta yksi oli epäseksikäs hapannaama.
En ole lääkäri, mutta toisella akateemisella alalla. Usein ne jutut siinä lounaalla koskevat joko asiakasasioita tai sitten oman ammattialan työoloja tai juoruja. En ymmärrä miksi siihen toisen ammatin ihminen haluaisi liittyä, kun jutut eivät heitä koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun olin eräässä keskussairaalassa töissä, niin lääkäreillä oli ihan "oma" pitkä pöytänsä joka oli jonkin kirjoittamattoman säännön mukaan "vain" heille. Pöytä vei ison osan ruokalasta. Olen kiertänyt useampiakin sairaaloita ja terveyskeskuksia ja aina lähestulkoon on "lääkärien pöydät". Uutena työntekijänä on aina seurattava tilannetta ettei riko heidän pyhiä etikettejään. En siis itse ole lääkäri.
Minä menen heti huomenna rikkomaan etikettejä. Soittavatko ihan poliisit paikalle?! 😂
Kokeile. Paha silmä on taattu sekä lekureiden että hoitsujen toimesta. Oli sinänsä ihan viihdyttävää seurata lääkärien pöytien menoa. Mulla on sen verran iso otanta eri työpaikoista.
Tarkoitatko pahalla silmällä
No en nyt sentään. Mene ja kokeile, onhan se omanlaistaan viihdykettä seurata kun he ovat mielestään niin uniikkeja. Ei siinä, kyllä osa lääkäreistäkin on ihan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen trukkikuski sairaalassa, ja menen aina vittuillessaan lääkäreiden pöytään. Ei niitä paikkoja ole mitenkään merkitty. Siinähän mulkoilevat, emme elä enää säätyläis-Suomessa
Mitä jos tykkäävätkin istua trukkikuskin kanssa.
Miten muuten voisi lääkärin napata?
Vierailija kirjoitti:
En ole lääkäri, mutta toisella akateemisella alalla. Usein ne jutut siinä lounaalla koskevat joko asiakasasioita tai sitten oman ammattialan työoloja tai juoruja. En ymmärrä miksi siihen toisen ammatin ihminen haluaisi liittyä, kun jutut eivät heitä koske.
Juoruja on kiva kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruja on kiva kuunnella.
Ihmisistä, joita et tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri syystä tai toisesta menisi hoitajien pöytään, heti oltaisiin liittoon soittamassa. Mikään ei kelpaa.
Niin että lääkärimies kuvittelee lääkärinä saavansa ahdistella hoitajia seksuaalisesti.
Miksi oletit lääkärin mieheksi?
En tiennytkään, että lääkärit joutuvat lounastamaan tavallisessa lounasravintolassa. Tuo haaveammatti saa kyllä jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri syystä tai toisesta menisi hoitajien pöytään, heti oltaisiin liittoon soittamassa. Mikään ei kelpaa.
Niin että lääkärimies kuvittelee lääkärinä saavansa ahdistella hoitajia seksuaalisesti.
Eikö naislääkäri voi ahdistella?
Meillä on taukohuoneessa vain yksi iso, pyöreä pöytä. Sen äärellä on kaikki. Julkisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri änkeää mun lounaspöytään enkä ole edes hoitaja vaan sihteeri!
Oliko irstas setä?
Setä?
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten voisi lääkärin napata?
Helposti. Ihan samoin kuin muunkin ammattiryhmän edustajan. Aloita juttelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletit lääkärin mieheksi?
Voihan se hoitsukin olla mies ja lääkäri nainen, totta.
Oliko irstas setä?